ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Η προφητεία του Αγίου Κοσμά, το Διαδίκτυο, και οι δύο Πασχαλιές

Posted in προσευχές, προφητείες, ηθος, ιστορία by or2554 on 14/10/2007

Ένας εξαίρετος διανοούμενος, Ο Διονύσης Μακρής οδηγεί τη σκέψη μας στη τροχιά της προφητικής λαμπρότητας του Αγίου Κοσμά, ενός Αγίου παραγνωρισμένου, σκεπασμένου από τη χυδαιότητα του επικρατούντος Άθεου Υλισμού.

Συμβουλή προς κάθε λογής σχολιαστών που χλευάζουν την κάθε μου ανάρτηση: Ξεστραβωθείτε!

Το ποθούμενο, η προφητεία του Αγίου Κοσμά και το Διαδίκτυο


Σημείο αναφοράς τα δύο καλοκαίρια και οι δύο Πασχαλιές

Του Διονύση Μακρή

Σε τροχιά σημαντικών αλλαγών βρίσκεται κατά κοινή ομολογία ολόκληρος ο πλανήτης. Οι επιστήμονες μιλούν για ραγδαίες εξελίξεις που έχουν να κάνουν με το κλίμα και το περιβάλλον. Μάλιστα κρούουν τον κώδωνα κινδύνου και επιχειρώντας να ερμηνεύσουν τις αλλαγές επιστρατεύουν το λεγόμενο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Έτεροι επιστήμονες κάνουν λόγο τα τελευταία χρόνια για ασυνήθιστες εκρήξεις στον Ήλιο!
Το ίδιο διάστημα στις ιστοσελίδες του ΙΝΤΕΡΝΕΤ διεξάγονται καθημερινά συζητήσεις που αφορούν μια εκ των προφητειών του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, η οποία ως λέγεται και διαπιστώνεται εκ των καιρικών φαινομένων αναμένεται να εκπληρωθεί… Πιθανόν η προφητεία αυτή αποτελεί την αιτία για την εκδήλωση μιας έντονης ανησυχίας αλλά και ενός ενθέρμου ενθουσιασμού από την πλευρά χαρισματικών Αγίων γερόντων της Ορθοδόξου Εκκλησίας αλλά και μιας πλειάδας απλών πιστών. Έχει να κάνει με τις δύο Πασχαλιές και το Ποθούμενον… Συγκεκριμένα αναφέρει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός πως «το ποθούμενο θα έλθει όταν έλθουν δύο καλοκαίρια συνεχόμενα και δύο Πασχαλιές μαζί».
Τα δύο καλοκαίρια, ως γνωστό, αναφέρουν οι διάλογοι στο διαδίκτυο τα διανύσαμε προσφάτως με τις ασυνήθιστες για χειμώνα θερμοκρασίες. Οι μετεωρολόγοι αποδίδουν αυτές στην αύξηση της θερμοκρασίας της γης, το γνωστό ως φαινόμενο του θερμοκηπίου, το οποίο προέκυψε από την ασυδοσία και ασέβεια του ανθρώπου έναντι του φυσικού περιβάλλοντος. Στην ουσία η ασέβεια αυτή στην ορθόδοξη θεολογία νοείται και εκλαμβάνεται ως η χειρίστη προσβολή στον Δημιουργό του Σύμπαντος κόσμου Θεό. Χάλασε η γη και ο ουρανός. Και ο πλανήτης δονείται από τα πολλά πειράματα… Στην πράξη όμως, λένε οι θεολόγοι αποδεικνύει τον τρόπο που εργάζεται το «μυστήριο της ανομίας» προκειμένου να εξασφαλίσει μέσω της ψευδαίσθησης μιας δήθεν ευημερίας; πλουτοκρατίας των ολίγων την στροφή και προσκόλληση του ανθρώπου στα γήϊνα, που νοείται και εκλαμβάνεται ως απομάκρυνση από τον Θεό.
Με λίγα λόγια, δηλαδή περιγράφεται η δημιουργία μιας ολέθριας κοσμοκρατορίας, η οποία διευθύνεται από ολίγους που απομυζούν τον ιδρώτα των πολλών. Περιγράφεται ο ολοφάνερος εωσφορικός παγκόσμιος εγωϊσμός του σύγχρονου ανθρώπου, που οδηγεί σε μια κοινωνία υποκρισίας που προκαλεί απέχθεια και προβληματισμό. Περιγράφεται η ανηθικότητα, η ανισότητα, η παγκόσμια ασυδοσία και ο άκρατος φαρισαϊσμός. Περιγράφεται η στροφή προς μια έμμεση αλλά και άμεση προσκύνηση των ειδώλων, είτε αυτά έχουν να κάνουν με την επαναφορά παγανιστικών φαινομένων, είτε με τη νεοειδωλολατρεία, είτε με την τυφλή προσκόλληση στην υλιστική ζωή, στο χρήμα και την καλοπέραση. Δυστυχώς η αποθράσυνση των κύκλων της ανομίας έχει επιφέρει την ανθρωπότητα στα πρόθυρα μιας εμφανέστατης και δια γυμνού οφθαλμού καταστροφής…
Η παρανομία και το σκάνδαλο, η ανυπακοή, η ανωμαλία, η αλαζονεία δεν αποτελούν πλέον παράδειγμα προς αποφυγή αλλά βασική επιδίωξη των περισσοτέρων σύγχρονων ανθρώπων. Η σιωνιστική επικράτηση μέσω των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών έχει επιβάλλει μια εύθραυστη ψευτο -ειρήνη στον κόσμο. Η απογοήτευση, η πείνα, η κατάθλιψη, και η απελπισία αποτελούν ακόμη βασικές αρχές της σύγχρονης κοινωνίας, και ως προϊόντα εντέχνως σερβιρισμένα από τα ελεγχόμενα-κατευθυνόμενα ΜΜΕ.

Οι δύο Πασχαλιές
Εκτός όμως των δύο συνεχόμενων καλοκαιριών το τρέχον έτος 2007 θα γιορτάσουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δύο Πασχαλιές μαζί, γεγονός που ερμηνεύεται ως αρχή εξελίξεων. Αναλυτικότερα στην Ορθόδοξη Εκκλησία η εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου έχει επικρατήσει να λέγεται ως πρώτη ή κατ; άλλους μικρή Πασχαλιά. Βάσει λοιπόν του Ιουλιανού Ημερολογίου, γνωστού ως Παλαιού Ημερολογίου, ο εορτασμός του Ευαγγελισμού συμπίπτει με το Μεγάλο Σάββατο (25 Μαρτίου). Ως εκ τούτου μετατίθεται την επομένη, δηλαδή την Κυριακή του Πάσχα (26 Μαρτίου). Έτσι, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, τα Πατριαρχεία Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, το Άγιο Όρος και γενικά οι περισσότερες Ορθόδοξες Εκκλησίες θα γιορτάσουν εφέτος διπλή Πασχαλιά. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και η Εκκλησία της Ελλάδος θα γιορτάσουν την ίδια ημέρα με τις υπόλοιπες Ορθόδοξες Εκκλησίες το Πάσχα, άνευ όμως της εορτής του Ευαγγελισμού, αφού ως γνωστόν προηγούνται κατά 13 ημέρες (8 Απριλίου).
Ο εορτασμός των δύο Πασχαλιών αποτελεί πάντως καθημερινό θέμα συζήτησης, όχι μόνο στο Διαδίκτυο αλλά και στο Άγιο Όρος. Σχεδόν όλοι οι Αγιορείτες συμφωνούν πως μετά τις δύο Πασχαλιές δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν γεγονότα, που θα αφορούν όλον τον πλανήτη. Εξελίξεις που πιθανολογείται πως θα επηρεάσουν, ως λέγεται και την Ορθόδοξη Ελλάδα, ώστε να έλθει το ποθούμενο, για το οποίο μιλούν οι θρύλοι του Έθνους. Θρύλοι που επιχείρησαν τεχνηέντως να κακοποιήσουν και να σβήσουν σύγχρονοι ανιστόρητοι διαφωτιστές της συμφοράς και ελαφρόμυαλοι οδηγοί ανοήτων, διαστρεβλωτές της αλήθειας, άθεοι υπηρέτες της άρνησης, εντός και εκτός Ελλάδας…
Οι Αγιορείτες Πατέρες, αν και επιφυλακτικοί δεν κρύβουν την αισιοδοξία που απορρέει από την συγκεκριμένη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, την οποία επιβεβαιώνουν, ως υποστηρίζουν και τα λεγόμενα Αγίων Γερόντων, όπως αυτά του Αγιορείτη Γέροντα Παϊσίου. Ταυτόχρονα όμως οι γέροντες δεν κρύβουν και την ανησυχία τους.
«Ο Τριαδικός Θεός επιχειρεί να βάλει χαλινάρι στο Σατανά και στα επί γης όργανα του, που έχουν αποθρασυνθεί. Ο ουράνιος θώκος είναι επί ποδός. Το φως και πάλι, όπως πάντα θα διαλύσει το σκοτάδι. Ωστόσο, χρειάζεται εγρήγορση. Χρειάζεται προσευχή. Πρέπει να αντιμετωπισθούν οι ανισότητες που ταλαιπωρούν τη γη. Να κτυπηθεί καίρια ο σατανισμός. Γι αυτό διεξάγονται μεγάλες μάχες. Και όπως σε κάθε μάχη υπάρχουν και επιπτώσεις… Αυτό ίσως σημαίνει πως ο πλανήτης θα αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες», μας έλεγε με νόημα χαρισματικός γέροντας. Και πρόσθετε: «Η ειρήνη του Χριστού θα επικρατήσει διαλύοντας την ανισότητα που επέβαλλαν οι δαίμονες στη γη. Η ταπεινοφροσύνη και η αγνή προσευχή είναι το μυστικό για να γίνει η Ελλάδα φως Χριστού και να ακτινοβολήσει και πάλι σ; όλη την οικουμένη η αλήθεια περί του τριαδικού Θεού του Σύμπαντος κόσμου».
Τα ανωτέρω ανάβουν «φωτιές» για έντονες συζητήσεις που αναζωπυρώνουν τους θρύλους και ξεσηκώνουν το πνεύμα σε κάθε γωνιά της Ορθόδοξης Ελλάδος. Συζητήσεις που κάποιοι τις αντιμετωπίζουν με ειρωνεία, άλλοι με αδιαφορία και άλλοι με ενθουσιασμό.

Αποσπάσματα από Forum συζητήσεων στο Διαδίκτυο

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ...

— Θαρθεί καιρός πού όλος ό κόσμος θα δεθεί με μια κλωστή, και οι άνθρωποι όσο μακριά κι΄ αν είναι θα μιλούν όπως από διπλανό δωμάτιο. Κι΄ ας είναι ό ένας στην Πόλη κι΄ ό άλλος στην Μόσχα… ( εφεύρεση τηλεφώνου – ασυρμάτου )
Θα δείτε να πετάνε οι άνθρωποι στον Ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά στον κόσμο. Όσοι τότε θα ζουν θα τρέχουν στα μνήματα και θα φωνάζουν » βγάτε εσείς οι αποθαμένοι να μπούμε εμείς οι ζωντανοί…» ( εφεύρεση αεροπλάνου )
Θα δείτε στον κάμπο αμάξι δίχως άλογα να τρέχει γρηγορότερα από τον λαγό ( εφεύρεση αυτοκίνητου )
Θαρθεί καιρός πού θα κυβερνάνε τον κόσμο τα «άλαλα και τα μπάλαλα » ( Υπολογιστές )

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ…

Η αιτία τού Γενικού Πολέμου θα έρθει από την Δαλματία. Πρώτα θα διαμελισθεί η Αυστρία, και ύστερα ή Τουρκία…
( Η προφητεία ειπώθηκε γύρω στα 1770 . Στην εποχή μας, Στην θέση της τότε Αυστρίας υπήρχε η Γιουγκοσλαβία ή οποία ήδη διαμελίσθηκε. Απομένει τώρα ή διάλυση τής Τουρκίας )
Στην Πόλη θα χυθεί τόσο αίμα, πού 3χρονίτικο μοσχάρι μέσα σ΄ αυτό, θα μπορεί να κολυμπήσει…
( προφανώς κατά την αποχώρηση των Τούρκων )
Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν μέχρι τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τούς διώξουν μέχρι την Κόκκινη Μηλιά…

Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΕΥΧ. ΙΑΝ. 2007

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ζακύνθου Βρωμόστομος said, on 14/10/2007 at 3:00 μμ

    Ορθόδοξε είσαι πολύ φανατικός και δεν μπορεί κανείς να σε μεταπείσει γιατί διαθέτεις βλακώδη πίστη που σε τυφλώνει. Διάβασε όμως αυτό για κάποιον Διον.Μακρή, μήπως άραγες είναι ο ίδιος:

    http://www.hri.org/news/greek/eragr/2003/03-02-05.eragr.html – 38k –
    στο [02]

    και από τα ΝΕΑ το παρακάτω
    195.251.48.156/greekLang/modern_greek/tools/corpora/nea/content.html?c=3&t=2,1241 – 40k

    ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Με εκβίαζε για να με βγάλει από τη λίστα της 17Ν
    «Με τηλεφωνήματα και μηνύματα μου έλεγαν ότι είμαι στόχος τρομοκρατών»
    ΠΑΝΟΣ ΜΠΑΙΛΗΣ

    «Εγώ δεν μασάω τα λόγια μου». Τη φράση αυτή, την οποία χρησιμοποιεί συχνά ο Μητροπολίτης Ζακύνθου, επανέλαβε και προχθές μετά την κατάθεσή του στον εισαγγελέα για την υπόθεση των εκβιασμών ταράζοντας τα νερά στους κόλπους της Εκκλησίας. Ο κ. Χρυσόστομος, ο οποίος για μία ακόμη φορά ήρθε δυναμικά στην επικαιρότητα, στη συνέντευξή του στα «ΝΕΑ» αποκαλύπτει για πρώτη φορά πως ο εκδότης κ. Γρηγ. Μιχαλόπουλος του διαμήνυσε ότι είναι στόχος της 17Ν και πως έπρεπε να τον επισκεφθεί στο γραφείο με την υπόμνηση ότι το μελάνι, το χαρτί και οι εργάτες στοιχίζουν…

    Ο κ. Χρυσόστομος εκτός των όσων υποστήριξε για τους εκβιασμούς επαναφέρει το θέμα της κατάργησης του ράσου προτείνοντας να κυκλοφορούν οι κληρικοί εκτός της περιφερείας τους με κοστούμι.

    Δηλώνει ότι θα παραιτηθεί στα 71 χρόνια και ότι δεν πρόκειται να κρυφτεί πίσω από το ισόβιο των Μητροπολιτών, ανοίγοντας με έμμεσο τρόπο το ζήτημα του ορίου ηλικίας των αρχιερέων.

    Ένας από τους θορυβώδεις αντιπάλους του Αρχιεπισκόπου ο Ζακύνθου, υποστηρίζει ότι ο κ. Χριστόδουλος με το έργο και τη δράση του αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων, σε μια εποχή δύσκολη για την Εκκλησία.

    «Έγινε σκληρότερος όταν κατάλαβε ότι δεν πλήρωνα»
    Μητροπολίτης Ζακύνθου: «Θεωρώ ότι δεν λειτουργεί το συνοδικό σύστημα. Η κολόβωση ή η μείωση των ημερών της μικρής και της μεγάλης Συνόδου είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι, το οποίο δεν ξέρω πού θα μας οδηγήσει»

    «Είσαι στόχος της 17Ν. Πέρνα από το γραφείο μου να το συζητήσουμε». Ο Μητροπολίτης Ζακύνθου δεν πήρε στα σοβαρά τα όσα του είπε τηλεφωνικά ο εκδότης της «Ελεύθερης Ώρας» κ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος. Ο κ. Χρυσόστομος δεν πήγε να τον δει και από τότε ο κ. Μιχαλόπουλος άρχισε να γράφει εναντίον του. Όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή του στα «ΝΕΑ» ο κ. Χρυσόστομος, ήταν μεταξύ αυτών που ο κ. Μιχαλόπουλος «ζήτησε να δει για να τον βγάλει από τη λίστα των τρομοκρατών».

    Οι πιέσεις. «Παρά τις πιέσεις που δεχόμουν, εγώ δεν υπέκυψα παρά μόνο μία φορά για να αποδείξω ότι υπάρχει αυτή η υπόθεση. Εδωσα λοιπόν στον Μιχαλόπουλο 30.000 δραχμές και αμέσως έγραψε αντίθετα από ό,τι έγραφε την προηγούμενη. Ναι, μη φαίνεται περίεργο που δέχτηκε να πάρει τόσα λίγα. Τα πήρε γιατί πίστευε ότι αφού ενέδωσα μία φορά, θα ξαναπάω να του δώσω και άλλα. Δεν πήγα και από τότε άρχισε να γίνεται σκληρότερος. Με τηλεφωνήματα ή με μηνύματα που μου έστελνε με δημοσιογράφο, ο οποίος έχει πεθάνει, μου μετέφερε ότι είμαι στόχος της 17Ν. Εγώ βέβαια τα αψήφησα όλα αυτά. Τα έχω καταθέσει όλα στον εισαγγελέα. Αυτός επέμενε να μου διαμηνύει ότι είμαι στόχος και ότι πρέπει να περάσω από το γραφείο του, γιατί το χαρτί, το μελάνι της εφημερίδας θέλει λεφτά, όπως και οι εργάτες οι οποίοι πρέπει να πληρωθούν για να συνεχίσει να βγαίνει η εφημερίδα. Παρά την επιμονή του, εγώ δεν πήγα».

    Στον εισαγγελέα. Ο κ. Χρυσόστομος αποδίδει τους όποιους εκβιασμούς γίνονται στον χώρο της Εκκλησίας στο γεγονός «ότι ο κληρικός σκέπτεται και την έξωθεν καλή μαρτυρία. Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι επίορκοι δημοσιογράφοι. Αυτό το φαινόμενο οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι πρέπει να βοηθήσουν να εκλείψει. Βεβαίως θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή όσοι κληρικοί έχουν δεχτεί αυτό το είδος της ανοίκειας υπομνήσεως, θα πρέπει να πάνε στον εισαγγελέα να καταθέσουν, αλλιώς καθίστανται ύποπτοι», λέει.

    Ο Ζακύνθου, όπως άλλωστε δέχονται πολλοί ιεράρχες, και κατά το παρελθόν έχει καταγγείλει τον κ. Μιχαλόπουλο: «Εγώ κατ’ επανάληψη έχω μιλήσει ευθαρσώς προς κάθε κατεύθυνση για τη συμπεριφορά του κ. Μιχαλόπουλου. Ήταν γνωστή η τακτική απέναντί μου. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις κάποιο λόγο να φοβάσαι. Αυτών των ανθρώπων τούς είναι αρκετό να καταλάβουν ότι μπορείς να ενδώσεις. Δεν θεωρώ ότι ο Μεσσηνίας και ο Σπάρτης που βραβεύσανε τον κ. Μιχαλόπουλο είχαν κάποιο λόγο να φοβηθούν. Ήθελαν όμως να εξασφαλίσουν τα καλά του λόγια. Και εγώ έλεγα πληρώνω να βρίζει και όχι να με επαινεί».

    Και άλλοι δύο. Αναφερόμενος στον κ. Χριστόδουλο και τη στάση του απέναντι στις ενέργειες του κ. Μιχαλόπουλου, θυμήθηκε τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου για τη στάση του απέναντι στη χούντα: «Το θέμα πράγματι είναι εάν ο Αρχιεπίσκοπος γνώριζε. Εάν είχε ακούσει ή εάν είχε διαβάσει. Διότι εάν δεν είχε διαβάσει, δεν είχε δει ή δεν είχε ακούσει, τότε σημαίνει ότι συνεχίζει να διαβάζει όπως από την εποχή της χούντας».

    Εκτός από τον κ. Μιχαλόπουλο, ο κ. Χρυσόστομος υποστηρίζει πως και άλλοι δύο δημοσιογράφοι ­ όπως έχει αναφέρει πρόκειται για τους Διον. Μακρή και Ζησ. Τσουκαλά ­ τον έχουν εκβιάσει: «Στην Ιεραρχία τον Ιούλιο του 1997, όταν συζητιόταν το θέμα των οικονομικών, είχα καταγγείλει μπροστά σε όλους ότι συρόμεθα κάτω από την πίεση της αξίωσης του κ. Μακρή να του δώσουμε 3.000.000 δραχμές για να στήσει το έντυπό του. Και από μένα τα ζήτησε και από τον Θηβών και από τον τότε διευθυντή των Οικονομικών Υπηρεσιών, τον Κερνίτσης Λεόντιο, αλλά και από τον τότε αρχιγραμματέα, τον Επίσκοπο Διαυλείας Δαμασκηνό. Τότε του απάντησα πως μια τέτοια αξίωση ήταν αδύνατο να ικανοποιηθεί και άρχισε να γράφει εναντίον μου. Όταν τον κατήγγειλα στην Ιεραρχία, μου είπαν να μη γραφεί στα πρακτικά για να μη μου κάνει μήνυση. Εγώ είπα να γραφτεί με μεγάλα γράμματα γιατί δεν μασάω τα λόγια μου και ό,τι έχω να πω, το λέω καθαρά. Τον Τσουκαλά στην αρχή τον αγνοούσα όταν κάποια στιγμή κατάλαβα ότι κάποιος τον έβαζε να γράφει εναντίον μου και τότε αποφάσισα να βάλω ένα τέρμα. Έτσι του έδωσα προσημειωμένα χρήματα και έχει καταδικαστεί γι’ αυτό».

    Ο Ζακύνθου αναφέρθηκε και στην εκλογή του Αρχιεπισκόπου: «Υπήρχε μία περίεργη κατάσταση. Η προεκλογική περίοδος ήταν παρατεταμένη. Έγιναν εκβιασμοί από την πλευρά εκείνων που είχαν πρεμούρα να βγάλουν τον κ. Χριστόδουλο, οι οποίοι πήγαιναν σε εκδότες ή μικροεκδότες ή δημοσιογράφους και τους έλεγαν ότι για να πάρεις το πακέτο των διαφημίσεων θα πρέπει να γράψεις υπέρ. Άλλοι υπέκυψαν, άλλοι αρνήθηκαν. Αυτά είναι αήθη πράγματα».

  2. velon said, on 14/10/2007 at 11:47 μμ

    h pistis poy vazhsetai sthn empiria kala krata

  3. makis said, on 18/10/2007 at 10:42 μμ

    Βρωμόστομε +ευλόγησον+

  4. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ; said, on 25/10/2007 at 8:15 μμ

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;ΜΟΝΟ Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ;ΧΑ!


Σχολιάστε