ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Τας ημέρας της εμμήνου ρύσεως (οι Ακάθαρτες δεν Εκκλησιάζονται!!!)

ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΠΡΑΜΑΝ!!!

Τελεία και Παύλα, έλεος! Κυρίες μου, Πόσες φορές θα σας το πω….

Κάποιοι άνθρωποι φθάνουν στο σημείο να αμφισβητούν τας Ιεράς Κανόνας των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας, με το πρόσχημα ότι δεν προέρχονται από τον Ίδιο τον Κύριο αλλά γράφτηκαν από ανθρώπους. (έλεος βλάσφημοι)

Το Άγιο Πνεύμα δια μέσου των Αγίων Νομοθετεί, διότι το Άγιο Πνεύμα είναι ο Ίδιος ο Θεός, το Τρίτο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τον Πατέρα, το Πρώτο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, το Οποίο και Αυτό περιέχει από Μόνο Του ολόκληρη την Ουσία της Τριαδικής Θεότητας. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με τον Υιό, τον Κύριό μας Ιησού Χριστό, το Δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος.
Ορίζεται σαφέστατα ότι απαγορεύεται η γυναίκα να εισέλθει στον Ιερό Ναό κατά τις ημέρες της εμμήνου ρύσης της, αυτό σημαίνει ότι η γυναίκα δεν είναι δυνατό να Εκκλησιάζεται κάθε μέρα. Αντιθέτως μάλιστα, εάν εκείνη αδιαφορήσει για τον Ιερό αυτό Κανόνα του Θεού, τότε διαπράττει την αμαρτία, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αρκετά σοβαρή διότι αφορά την απευθείας Σχέση της με τον Θεό και κατ’επέκταση με όσα αφορούν τον Οίκο Του, τις Ιερές Του Ακολουθίες και τα Ιερά Μυστήριά Του.

Άλλωστε από την Παλαιά Διαθήκη ακόμα, ο Νόμος του Θεού Ορίζει σαφώς ότι «η γυναίκα είναι ακάθαρτη (όΣΟΝ ΚΙ ΑΝ ΝΥΠΤΕΤΑΙΝ!!!) κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της» (Λευϊτικόν , Κεφάλαιο 15, Εδάφιο 19-33).

Στην μετά Χριστόν εποχή, ο Άγιος Διονύσιος ο Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας ο Ομολογητής, στον 2ο Ιερό Κανόνα του ορίζει ακριβώς τα εξής: «Δεν επιτρέπεται μία γυναίκα να εισέρχεται στην Εκκλησία και ούτε να αγγίζει τίποτα από τα Άγια, κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της. Η αιμορροούσα μπορεί να πηγαίνει ως τον Πρόναο της Εκκλησίας και να προσεύχεται, όπως η γυναίκα που είχε “ρεύση αίματος”, τόλμησε να αγγίξει μόνο το κάτω μέρος του ρούχου του Χριστού για να γιατρευτεί».

Το ίδιο ακριβώς διδάσκει και στον 17ο Ιερό Κανόνα του ο Άγιος Ιωάννης ο Νηστευτής, όπως επίσης και ο Άγιος Τιμόθεος ο Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας.

Τα ίδια φυσικά αναφέρονται και στο «Ιερό Πηδάλιο», στο Κολοσσιαίο (ΚΩΛΟΣΣΙΑίΟΝ!!!) αυτό Βιβλίο του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, το Οποίο περιέχει όλους τους Ιερούς Κανόνες της Αγίας μας Πίστης και αποτελεί το δεύτερο σημαντικότερο Βιβλίο της Χριστιανοσύνης, μετά από την Αγία Γραφή. Στο ευρετήριο του συγκεκριμένου Βιβλίου, η έμμηνος ρύση αναφέρεται ως «καταμήνια» (επειδή συμβαίνει μία φορά περίπου κατά τη διάρκεια του μήνα).

Από © geocities.com/kostasrokas/text-15.html

Ο Πίναξ είναι από λεπτομέρειαν έργου του Μιχαήλ Άγγελου, εις Καπέλαν Σιξτίναν, Βατικανόν.

orse3

ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

Σχόλια που δεν πληρούν ταις απαραιτήτους προϋποθέσεις δια την προστασία της προσωπικότητος ημών, που θέτουσιν αυστηρώς αι ιεραί αποφάσεις των 7 οικουμενικών συνόδων, θα κόπτονται εκ της ειδικής επιτροπής της Ιεράς Συνόδου, διά την Ελευθερίαν του Λόγου.

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ το ποιμνίον, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

Advertisements

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. CHRIS said, on 16/05/2013 at 5:48 μμ

    ε καλε σιγα το πραμα που θα το κοιταξει κιολας!

  2. Παρθένιος Ὑπέρτιμος καὶ Ἔξαρχος Βαβυλῶνος said, on 22/05/2013 at 4:33 μμ

    Κι ἄν ἔχω καὶ περίοδον, εἴσελθε ἀπὸ ἐτέραν δίοδον!

  3. triaina said, on 28/06/2013 at 9:41 μμ

    Φαίνεται ότι συνεχίζουν να μην ψυχαγωγούν το ποίμνιο τα σχόλια.

  4. Alexander Theofanidis said, on 18/11/2015 at 4:37 μμ

    Αν η αιμορραγία προέρχεται από άλλη αιτία μεν (π.χ. έχτρωση, αφαίρεση πολύποδος, άνεση επί ποδός, ανγκοστούρα, κολπικό κλύσμα με γαϊδουράγκαθο) και ουχί την έμμηνο ρύσην, αλλά παροχευτεύεται από την ίδια δίοδο (κλίπιτι-κόλπος), ισχύει η απαγόρευση;


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: