ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Νιώθω ένα φούσκωμα (Περιδρομίασα Αρνίον!!!)

Μετά 40 ημέρας νηστείαν ή μάλλον έκαμνα απεργίαν πείνας διότι ουδείς εκ του περιβάλλοντός μου ενήστευον (ΑίΣΧΟΝ!!!), ταυτοχρόνως δε απέφευγων όσο δύναμαι τα θορυβώδη πλήθη του λαού, διότι υπάρχει πάντα κίνδυνος να περιπλακώ εις πράγματα του αιώνος τούτου, και όσο και αν αι διαθέσεις των φιλικών μου προσώπων ήτο αθώαι, ήπρεπον να είμαι εις εκγρήγορσιν διότι δεν θέλειν πολλά (και ταχέως!!!)  η Ματαιότης να μολύνει την ψυχήν μας και να την αιχμαλωτίσει.

Πολλάκις επιθυμώ να είχον σιωπήσει και να μην ευρισκόμην εις συναναστροφήν ανθρώπων.

orse3

ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

Όσα σχόλια δεν είναι στα πλαίσια που θέτουν αι ιεραί αποφάσεις των 7 οικουμενικών συνόδων θα κόβονται από ειδική επιτροπή της Ιεράς Συνόδου

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

Σχολιάστε

