ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Ο Θεός (είναι Παντού!!!)

Μία εντελώς δικιάν μου Ιδέαν, κάποια Διαταραγμένην Προσωπικότηταν μου την έκλεψεν(ΑίΣΧΟΝ!!!), διότι η ιδέα ταύτην διαθέτειν απύθμενον Θεολογικόν και φιλοσοφικόν Βάθος.

 

orse3

ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

Όσα σχόλια δεν είναι στα πλαίσια που θέτουν αι ιεραί αποφάσεις των 7 οικουμενικών συνόδων θα κόβονται από ειδική επιτροπή της Ιεράς Συνόδου

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Κύριε Ελέησον, Κύριε Ελέησον.
    ημάς.

    (με συγκινήσατε…)

  2. κι εμένα Σαρανταποδαρούσα μου, κι εμένα.
    Πάει καλά μαθαίνω το ιερόν βλόγιον του Βατοπαιδίου, σκέφτομαι να σας επισκεφθώ μίαν των ημερών.

    αχ, τι συγκίνησις, νά ‘σε καλά πάτερ Ορθόδοξε με τας πρωτότυπας ιδέας.

  3. Δηλαδή, για να ‘χωμε καλό ρώτημα, προς ποίαν μεριάν λέτε να τον αναζητήσωμεν;

  4. Δεξιός ψάλτης said, on 15/01/2011 at 4:34 μμ

    Πολύ ιερήν κόπιαν διαπράττετε ιερέ ορθόδοξε από τον Ορθόδοξο®

    Σε καλό να σας βγεί.

  5. orthodoxos said, on 15/01/2011 at 8:25 μμ

    Εγώ κόπιαν; Όλοιν με αντιγράφουν, και ιδιαιτέρως Εκείνος!!!
    Κλαίω διατί δεν με παίζειν!!!


Σχολιάστε

