ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Κάρτα του Πολίτη; (Ποτές δια μαλλίν της γριάς!!!)

«Θα σας δίνουν κάρτες για να σας
συνηθίσουν μ’ αυτές.
Κι όταν κάποτε όλα τα συγκεντρώσουν σε
μια κάρτα
(ταυτότητα,διαβατήριο,δίπλωμα οδήγησης κλπ)
αυτό θα είναι το σφράγισμα,
να μην το πάρετε».
( Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης,
απόφοιτος Οξφόρδης, υποψήφιος Βραβείου Νόμπελ εις Πυρηνικήν Φυσικήν, ένιπτεν τα αμασχάλας τακτικώς, έκαστον έτος μετά την Σαρακοστήν)
ΕΞΑίΣΙΟΝ!!!

……………………..

Ο Πατήρ Σαράντου μας λέγειν:
«…Εἶναι προφανέστατη ἡ ὁμοιότητα τῶν συνεπειῶν ὅλων ὅσων ἀρνηθοῦν νά χρησιμοποιήσουν τήν κάρτα τοῦ πολίτη μέ ὅσα λέει ἡ Ἀποκάλυψη στό 13ο κεφάλαιο στίχο 17 γιά ὅσους ἀρνηθοῦν τό σφράγισμα: «… ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἤ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦ θηρίουΕΞΑίΣΙΟΝ!!!– ἤ τόν ἀριθμόν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ».»

+
«…Μετά τήν προδοσία τοῦ ἔθνους μας καί τῆς δημοκρατίας ἀσυγκράτητοι ὁρμοῦν στό πιό εὐαίσθητο σημεῖο τῆς συνειδήσεως τοῦ Ἕλληνα, στή θρησκευτική, ὀρθόδοξη συνείδησή του. Ἀπό τή δεκαετία τοῦ ’80 παλεύουν νά ἐπιβάλουν μιά ἀντίχριστη ταυτότητα πού νά συνδυάζει τήν ἀριθμοποίηση τοῦ προσώπου, τήν παρακολούθηση, τό φακέλλωμα καί τόν δυσώνυμο ἀριθμό 666ΕΞΑίΣΙΟΝ!!!-.»
+
«…«Τό βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως ἑστώς ἐν τόπῳ Ἁγίῳ». Αὐτή ἡ παγκόσμια κυβέρνηση θά περιλάβει στούς δαιμονικούς καί ἀντίχριστους κόλπους της καί ὅλες τίς θρησκεῖες μέ σκοπό νά καθυποτάξει ἀκόμα καί τή μοναδική σέ ἀλήθεια ὀρθόδοξη πίστη καί ἘκκλησίαΕΞΑίΣΙΟΝ!!!-. Πρόσφατο παράδειγμα ἔχουμε τήν ἐπίσκεψη τοῦ Ρωμαίου Ποντίφηκα στόν πρόεδρο τῶν ΗΠΑ, ὁ ὁποῖος τόν δέχτηκε ὡς ἀρχηγό ὅλων τῶν θρηκειῶν, ἐνῷ δέ δέχτηκε τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Βέβαια δέν μπορεῖ ποτέ νά ὑποτάξει τήν Ὀρθοδοξία, ἀφοῦ ὁ ἴδιος ὁ Κύριος διαβεβαίωσε: «πύλαι ᾍδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς». Πολλοί πάντως «πιστοί» ἤδη ἔχουν τρομοκρατηθεῖ μέ τά οἰκονομικά μέτρα. Πῶς στή συνέχεια θά ἔχουν τή νηφαλιότητα νά ἀξιολογήσουν σωστά τά περί ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης;»
Και ερωτώμεν:
«Τά πάντα καί οἱ πάντες θά διακυβερνῶνται ἀπό τούς ἐχθρούς τοῦ Χριστοῦ καί τόν Ἀντίχριστο μέσῳ τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης. Θά παραδώσουμε τούς πιστούς μας σ’ αὐτή τή διακυβέρνηση τοῦ ἈντιχρίστουΕΞΑίΣΙΟΝ!!!– πού ὁδηγεῖ κατ’ εὐθεῖαν στήν ἀπώλεια;»

ΑίΣΧΟΝ-ΑίΣΧΟΝ- ΑίΣΧΟΝ!!! +!!! =!!!

orse3

Σε όλους πλην των αφιλοκερδών εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

Advertisements

14 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Μοναχός Αβαλούμ said, on 20/09/2010 at 5:53 μμ

    Ε μασχάλοι του Γέροντως εμύριζαν μούχλα, ιδρώτον και απλυσίαν. Ευωδοίαζεν η αγιότης και το πτειχίον ήτο Κέμβριζ ουχί οξφορδ.
    Εξέσιον άλθρον

  2. Μοναχή Σελαχία η Γιάτρισα said, on 20/09/2010 at 6:03 μμ

    Bρομούσε ο Γέρον όταν επλησίαζεν τις αλλά η βρΟμα ήταν ερεθιστικει. Κατακληζόμην από πνεβματικούς οργασμούς.

  3. Ηγούμενος Ζ. said, on 20/09/2010 at 7:14 μμ

    Οι άγιοι της Ορθοδοξίας μας δεν βρωμίζονται και δεν μυρίζουν άσχημα, καν δεν πλυθούν ούτε μια φορά καθ’ όλον τον βίο τους. Διότι η πνευματική τους ευωδία επισκιάζει την οιανδήποτε σωματικήν. Όπως ο άγιος Αντώνιος, ο πρώτος διδάξας την περιφρόνησιν της θεραπείας του ελεεινού σαρκίου.
    Ο μέγας Αθανάσιος έγραψε το «Βίος και πολιτεία του οσίου πατρός ημών Αντωνίου».
    Γεννήθηκε λοιπόν περί το 250 στην Κομά, κώμη της Αιγύπτου κοντά στην Μέμφιδα, από γονείς εύπορους Από παιδί ήταν ολιγαρκής και αυτάρκης, ουδεμία όμως έτρεφε κλίση προς τα γράμματα, τα οποία «μαθείν ουκ ηνέσχετο». Αγνοούσε ακόμα και αυτή την γραφή και την ανάγνωση της μητρικής του γλώσσας που ήταν η κοπτική. Την ελληνική γλώσσα την αγνοούσε εντελώς.
    Καθ’ όλον τον ερημικό βίο του ο Αντώνιος ουδέποτε άλλαξε ένδυμα και ουδέποτε ένιψε το σώμα του ή καν τα πόδια του με νερό! (Βίος κεφ. 47 και 95).

    Τώρα εσείς τι θέλετε να μας πείτε; Ότι ο άγιος Αντώνιος ήτο βρωμιάρης; Δεν απέμεινε ίχνος εντροπής μέσα σας;

  4. Σωσάνα η αμαρτωλή αγία said, on 20/09/2010 at 9:45 μμ

    Tα πόδια του Γέροντος είχαν μια εξαίισια μυρωδιά κάτω από τα αρβυλάκια του με τις τρούπιες κάλτσες που πλυθήκαν ανήμερα 21 Απριλίου 1967 τιμής ένεκαιν.
    Το σώβρακόν του μύριζεν εκσαίσιον κατρουλιό.
    Αχ τι ωραίες αναμνίσεις

  5. Μπούρτζος said, on 21/09/2010 at 8:36 μμ

    Προς, Μοναχή Σελαχία η Γιάτρισα, και Σωσάνα η αμαρτωλή αγία,
    Κορίτσια, αμ τι νομίζετε εσείς; Κουτουρού βγήκε η παροιμία που λέει,
    ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥ ΜΟΥΛΑΡΙΟΥ
    ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ
    Γιατί μπορεί εσεις όπως το λέτε να ερεθίζεστε από τις μυρουδιές της απλυσιάς των καλόγερων, αλλά σκεφτήκατε ποτέ τι παθαίνουν αυτοί όταν μυρίσουν την μυρουδια που λέγεται μου.ίλα; από ένα χιλιόμετρο μακρια την πιάνει η μύτη τους, κυράδες μου.

  6. micromouse said, on 22/09/2010 at 9:56 μμ

    Εσείς τηρείτε τας συνθήκας υγιεινής του γέροντος αδελφέ;; Αναδύεται οσμή αγιότητος εις τα πέριξ

  7. Μπούρτζος said, on 23/09/2010 at 11:32 μμ

    Αδελφέ micromouse, αναλογισθήκατε ποτέ, διατί δεν επιτρέπετε η είσοδος γυναικών εις το Άγιον Όρος; Εσείς τι εικάζεται περί αυτού;
    Κι επειδή έχετε μαύρα μεσάνυχτα περί του θέματος – όπως άλλωστε και όλη η κοινωνία – θα σας το φανερώσω εγώ.
    Διότι δεν πρόκειται να εξέλθει ζωντανή εξ αυτού, καμιά εισελθούσα εντός του.
    Μπορεί μεν η μια μερίς των μοναχών να τυγχάνει παθητικής φύσεως, αλλά η ετέρα ενεργητική διαθέτει εμβολισμούς, εις τα γενετήσια, της τάξεως των θανατηφόρων.
    Καταλάβατε τώρα περί ποίου κινδύνου αναφερόμεθα;
    Έπειτα διατί δεν αναλογισθήκατε την μανία επί της εισόδου εις το όρος , οπού επιδιώκουν γυναίκες τινές; Και μάλιστα του είδους αυτού των σοσιαλιστριών;
    Εσείς ποτέ δεν έχετε ακούσει ότι αυτές, όπως λέγετε, πάσχουν σεξουαλικήν στέρησιν;
    Ποτέ σας δεν έχετε δει, δηλαδή αυτές τις κυρίες που είναι υπουργοί των σοσιαλιστικών κυβερνήσεων, των τελευταίων ετών, στα πρόσωπα των οποίων είναι χαραγμένη η εν λόγω στέρησις;

  8. Μπάμπης ο Σαλονικιός said, on 25/09/2010 at 8:56 μμ

    Μάγκες μου αυτός να πούμε ο Μπούρτζιος με έβαλε σε μεγάλη υποψία. Να τη ρίξω τώρα στο φανερό. Και για την κακία το κρίμα απάνω μου. παρατήρησα το λοιπόν ότι όλα τα άσχημα γκομενάκια ότι που τα χάνεις που τα βρίσκεις, για στα κατηχητικά θα τα βρεις για στο κουκουέ θα τα βρεις για στα επιτελεία του Πασοκ.
    Μήπως κανένας ντερβίσης μπορεί να μας ξηγήσει αυτό το σεξουαλικό μυστήριο; Για να μη πω ότι και κάτι αρσενεκοθήληκες μπανίζω στα μέρη εκείνα.
    Με το μπαρντον δηλαδή γιατί ούτε γινάτι τις έχω αυτές τις κυρίες αλλά και ούτε να πούμε με ενοχλάνε γιατί εγώ κυνηγάω τα όμορφα γκομενάκια.

  9. Μπάμπης ο Σαλονικιός
    εύγε είσθε άντρακλας, όπου δεις καλό φαΐ εκεί πας, αλλά για να ξέρεις τι παίζει στα κατηχητικά, στα κουκουέδια, στα πασόκια και τα ρέστα, μάλλον θα συχνάζεις και εκεί ψάχνοντας απεγνωσμένα.

    γι’ αυτό σε λέω, κρύβε λόγια

  10. Μπάμπης ο Σαλονικιός said, on 26/09/2010 at 2:37 μμ

    Εσύ τώρα Γοδεφρείδος δε Μπουιγιό, τι πετιέσαι να πούμε σαν την ψ.λή του λαγού, εκεί που δε σε σπέρνουν. Γιατί την επεσκεπτηκα τη ιστοσελίδα σου και είδα τι μέρους του λόγου είναι η αφεντιά σου. Βατοπέδι ε. καλογεράκια ε. εγώ ρε μάγκα δεν την γουστάρω στο από τέτιο σας σχέδιο. Γουστάρω θηληκά και να είναι και ωραία δηλαδή.
    Άμα ανακατεύσε ρε μόρτη με καλόγερους, να κάνεις μόκο όταν ακούς για γυναικοδουλειές. Τι δουλειά να πούμε έχει η γραβάτα με το σώβρακο

  11. Ηγουμένη μονής ... said, on 28/09/2010 at 5:51 μμ

    Αγαπητέ αδελφέ μας ορθόδοξε, κάθε Τρίτη επιτρέπω στις μοναχές της μονής μας, να σε επισκέπτονται, διότι θαυμάζω την μεγαλοθυμία σου, κάθε φορά που επιτρέπεις να εισέρχονται στον οίκο σου, τόσοι και τόσοι αμαρτωλοί άνθρωποι, τους οποίους ποτέ δεν αποπήρες και δεν επέπληξες, όπως έκανε πάντοτε ο Κύριός μας, ο οποίος συναναστρέφονταν ακόμη και με πόρνες, τελώνες και όλων των ειδών τους αμαρτωλούς ανθρώπους.
    Εξ άλλου γι’ αυτούς δεν ενανθρωπίστηκε; Γι’ αυτούς τους αμαρτωλούς και τις αμαρτωλές δεν εισήλθε σε ανθρώπινο σώμα;
    Μεγάλο πόλεμο μας έκανε ο Μητροπολίτης της περιφέρειάς μας, όταν πληροφορήθηκε ότι συνδεθήκαμε με το ιντερνέτ. Αλλά εγώ δεν υποχώρησα ούτε ένα βήμα. Και σκοπεύω να κάνουμε και την δική μας ιστοσελίδα, για να επικοινωνήσουμε με όσο το δυνατόν περισσότερους αδελφούς και αδελφές μας.
    Πείσμα ο σεβασμιότατος; Πείσμα κι εγώ. Αλλά εγώ έχω με το μέρος μου τον θεό.
    Ποιος είναι ο σκοπός μας, εμάς των μοναχών; Να σώσουμε ψυχές. Κι όχι μόνον τις δικές μας αλλά και των αδελφών μας.
    Τώρα, γι’ αυτό που έγραψες «…ένιπτεν τα αμασχάλας τακτικώς, έκαστον έτος μετά την Σαρακοστήν», για τον άγιο γέροντα Παΐσιο, θέλουμε όλες οι αδελφές να σου πούμε τα εξής:
    Οι άγιοι πατέρες και προπαντός όσοι εξ αυτών τύχαινε να είναι μοναχοί, απαγόρεψαν ρητώς και κατηγορηματικώς το μπάνιο. Πρώτα πρώτα στους μοναχούς και τις μοναχές, και μετά και στους λαϊκούς.
    Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός. Διότι ο κατηραμένος διάβολος εξερεθίζει το σώμα προς τα γενετήσια και μόνον με την φαντασία. Πόσο μάλλον όταν τα χέρια του ανθρώπου έρθουν σε επαφή με σάρκα. Ακόμα και την ίδια αυτού του εαυτού του.
    Από την άλλη, άμα το σώμα δεν πλυθεί, θα γνωρίζεις βεβαίως τις συνέπειες. Και το σημείο των γυναικών εκείνο το επιρρεπές εις την δυσοσμία, καθιστά την αίσθηση της όσφρησης ανυπόφορο.
    Όταν ανέλαβα την ηγουμενία της μονής, μεταξύ των άλλων προβλημάτων που έπρεπε να τακτοποιήσω, προβληματίστηκα και με το θέμα αυτό. Βασανίστηκα τρία ολάκερα χρόνια, δίχως να μπορώ να καταλήξω σε κάποια απόφαση.
    Φαίνεται όμως ότι η φιλεύσπλαχνη Παναγιά μας, με λυπήθηκε την κακομοίρα. Είδα λοιπόν ένα όραμα, στο οποίο μου παρουσιάστηκε η θεομήτωρ, να απλώνει τρία βρακιά γυναικεία σ’ ένα σκοινί. Τα δύο ακριανά ήταν βαμβακερά και μεσαίο ήταν νάυλον. Πώς το λένε, πλαστικό.
    Όταν ξύπνησα, μεγάλη απορία με κατέλαβε. Τι άραγε να ήθελε να μου πει η Παναγιά μας, με το όραμα αυτό που είδα;
    Και για να μη σε ζαλίζω πολύ με το θέμα αυτό αδελφέ, μετά από τρεις μήνες κατάλαβα το νόημα του οράματος. Θυμήθηκα το τραγούδι που τραγουδούσε η μάνα μου, που έλεγε «η θειά μ’ η Αμερσούδα τρία βρακιά φορεί».
    Έστειλα τότε μια αδελφή στην Αθήνα, με πολιτική φορεσιά, να αγοράσει πολλά βρακιά βαμβακερά και για κάθε δυο τέτοια, το ένα να είναι πλαστικό.
    Από τότε, πάνε τώρα έξι χρόνοι, που λύσαμε οριστικά το πρόβλημα. Φοράμε το πρώτο βαμβακερό, το δεύτερο νάυλον και το τρίτο πάλι βαμβακερό.
    Κι έτσι λύσαμε το μεγαλύτερο πρόβλημα που ήτανε ότι όλα τα δώματα μύριζαν μια άσχημη μυρουδιά και προ παντός και ο ιερός ναός, ο Οίκος του Θεού, διότι η μονή μας έχει πενήντα επτά μοναχές, όλων των ηλικιών. Το μεσαίο, όπως καταλαβαίνεις σταματά κάθε έξοδο δυσωδών μυρουδιών. Όμως ταυτόχρονα, το σύστημα και εσωτερικά και εξωτερικά είναι βαμβακερό.
    Και σε παρακαλώ αδελφέ Ορθόδοξε, να πληροφορήσεις περί αυτού, όλα τα γυναικεία μοναστήρια, να λύσουν με τον τρόπο αυτόν το συγκεκριμένο πρόβλημα, διότι δεν έχουμε ακόμα κάνει το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο.
    Δεν σου το λέω τυχαία, διότι γνωρίζω κι άλλες δυο αδελφές ηγουμένες που σε επισκέπτονται. Αλλά δεν έχω ευκαιρία να τις ενημερώσω προφορικά γιατί πάντοτε μας παρακολουθούν πολλά αφτιά όταν σπανίως βρισκόμαστε, στην πανήγυρη της μητρόπολής μας.
    Να με συγχωρέσεις αδελφέ που σε παραζάλισα, αλλά το θέμα αυτό είναι πολύ επίπονο για κάθε γυναικείο μοναστήρι.
    Ο κύριος να σε προστατεύει και να ευλογεί το έργο σου αγαπητέ μας αδελφέ Ορθόδοξε.

  12. Μπάμπης ο Σαλονικιός said, on 29/09/2010 at 7:07 μμ

    Αδελφή Ηγουμένη μονής …, έχω μι απορία. Με τα βρακιά αυτά οι μ….ψειρες ψοφάνε;

  13. Κλώνος Μητροπολίτη Ζωζώ said, on 04/10/2010 at 10:32 μμ

    666 και ξηρόν ψωμί

  14. Ηγουμένη μονής ... said, on 04/10/2010 at 11:13 μμ

    Μητροπολίτα αδελφέ Κλώνε της Ζωζώς (ελάχιστοι αδελφοί τιμούν όπως εσείς το όνομα της μητέρας τους, καταθέτοντάς το στην υπογραφή τους), τι μου θυμίσατε, με το ξηρόν ψωμί που αναφέρατε!
    Μας μάστιζε άγιε του θεού, πάθος δυσκοιλιότητας, όλες τις αδελφές, μηδέ και εμού εξαιρουμένης, και παρ’ όλο πτυχιούχος σχολής ΤΕΙ προϊσταμένων νοσοκόμων.
    Ώσπου μας επισκέφθηκε κάποιος αδελφός, ο οποίος αποκαλούσε τον εαυτόν του αδελφή!
    Φαίνεται ότι εκ συμπαθείας προς τις αδελφές το έλεγε έτσι. Δεν ξέρω. Τι να πω.
    Και ω του θαύματος, δίχως εμείς να κάνουμε καμιά αναφορά στο πάθος μας, αυτός από μόνος του, έθιξε το θέμα, προς σωτηρία μας όπως αποδείχτηκε.
    Μας συνέστησε κοντολογίς τα παξιμάδια να είναι από άλευρα ολικής αλέσεως και αν ήταν δυνατόν, από άλευρα κυρίως πιτυρούχα. Και για το τέλειο, να τρώγουμε επί πλέον, κάθε μια αδελφή, τρία τουλάχιστον ξηρά σύκα, μετά από κάθε γεύμα.
    Και τέλος πάντων ότι θα λύσουμε οριστικά το πρόβλημά μας με τα μέσα αυτά. Όντως το πρόβλημά μας λύθηκε οριστικά. Και βρήκαμε την υγειά μας.
    Αδελφοί και αδελφές, μη τρώτε ξερό ψωμί, από άσπρο αλεύρι. Θα στουπώσει ο πισινός σας. Από τότε απαλλαγήκαμε κι από του τρισκατάρατους κοπρόλιθους, οι οποίοι συνοδεύουν απαραιτήτως την πάθηση της δυσκοιλιότητας.


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: