ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Γρηγ. ο Θεολόγος προς νιόπαντρην: «Όχι στο αχαλίνωτον» (ΣΕΞ!!!)

Ο Διεθνούς φήμης Θεολόγος ο άγιος Γρηγόριος έστειλεν σε μια πνευματική του θυγατέρα, (την Ολυμπιάδα), την κατωτέρω επιστολή σα «δώρο» για τον γάμο της, που μόλις τέλεσε. Η κατωτέρω επιστολή έχει βάθος Θεολογίας και ψυχολογίας (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!) . Και πάνω απ’ όλα δίνει στη σύζυγο πολύτιμες συμβουλές για έναν πετυχημένο γάμο. Γράφει (Μετάφραση υπό κ. Αθηνάς Α. Καραμπέτσου, φιλολόγου, βλ. “Ορθόδοξος Τύπος”, φ. 31.3.2000, σελ. 3):

«Κόρη μου, στους γάμους σου εγώ ο πνευματικός σου πατέρας(έΚΤΑΚΤΟΝ!!!), ο Γρηγόριος, σου κάνω δώρο τούτο το ποίημα. Και είναι ό,τι καλλίτερο η συμβουλή του πατέρα.

Άκου λοιπόν Ολυμπιάδα μου:
1. Ξέρω ότι θέλεις να είσαι πραγματική χριστιανή. Και μια πραγματική χριστιανή πρέπει όχι μόνο να είναι, αλλά και να φαίνεται. Γι αυτό, σε παρακαλώ, να προσέξης την εξωτερική σου εμφάνιση. Να είσαι απλή. Το χρυσάφι, δεμένο σε πολύτιμες πέτρες, δεν στολίζει γυναίκες σαν και σένα. Πολύ περισσότερο το βάψιμο. Δεν ταιριάζει στο πρόσωπό σου, την εικόνα του Θεού, να την παραποιής και να την αλλάζης, μόνο και μόνο για να αρέσης. Ξέρε το ότι αυτό είναι φιλαρέσκεια και να μένης απλή στην εμφάνιση. Τα βαρύτιμα και πολυτελή φορέματα, ας τα φορούν εκείνες, που δεν επιθυμούν ανώτερη ζωή, που δεν ξέρουν τι θα πη πνευματική ακτινοβολία. Εσύ, όμως έβαλες μεγάλους και υψηλούς στόχους στη ζωή σου. Κι αυτοί οι στόχοι σου ζητούν όλη τη φροντίδα κι όλη την προσοχή. (…)

2. Με το γάμο, η στοργή και η αγάπη σου να είναι φλογερή και αμείωτη για κείνον, που σου δωσε ο Θεός. Για κείνον, πού ‘γινε το μάτι της ζωής σου και σου ευφραίνει την καρδιά. Κι αν καταλάβης πως ο άνδρας σου σε αγαπάει περισσότερο απ’ όσο τον αγαπάς εσύ, μη κυττάξης να του πάρης τον αέρα, κράτα πάντα τη θέση που σου ορίζει το Ευαγγέλιο.

3. Εσύ να ξέρης ότι είσαι γυναίκα, έχεις μεγάλο προορισμό, αλλά διαφορετικό από τον άνδρα, που πρέπει να είναι η κεφαλή. Άσε την ανόητη ισότητα των δύο φύλων και προσπάθησε να καταλάβης τα καθήκοντα του γάμου. Στην εφαρμογή τους θα δης πόση αντοχή χρειάζεται για ν’ ανταποκριθής, όπως πρέπει, σ’ αυτά τα καθήκοντα, αλλά και πόση δύναμη κρύβεται στο ασθενές φύλο.

4. Θα ξέρης, πόσο εύκολα θυμώνουν οι άνδρες. Είναι ασυγκράτητοι και μοιάζουν με λιοντάρια. Σ’ αυτό το σημείο η γυναίκα πρέπει να είναι δυνατότερη και ανώτερη. Πρέπει να παίζη το ρόλο του θηριοδαμαστή. Τι κάνει ο θηριοδαμαστής όταν βρυχάται το θηρίο; Γίνεται περισσότερο ήρεμος και με την καλωσύνη καταπραΰνει την οργή. Του μιλάει γλυκά και μαλακά, το χαϊδεύει, το περιποιείται και πάλι το χαϊδεύει κι έτσι το καταπραΰνει (…)

5. Ποτέ μη κατηγορήσης και αποπάρης τον άνδρα σου για κάτι που έκανε στραβό. Ούτε πάλι για την αδράνειά του, έστω κι αν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ήθελες εσύ. Γιατί ο διάβολος είναι αυτός, που μπαίνει εμπόδιο στην ομοψυχία των συζύγων (…)

6. Να έχετε κοινά τα πάντα και τις χαρές και τις λύπες. Γιατί ο γάμος όλα σας τα έκανε κοινά. Κοινές και οι φροντίδες, γιατί έτσι το σπίτι θα στεριώση. Να συμβάλλης εκφράζοντας τη γνώμη σου, ο άνδρας όμως ας αποφασίζη.

7. Όταν τον βλέπης λυπημένο, συμμερίσου τη λύπη του εκείνη την ώρα. Γιατί είναι μεγάλη ανακούφιση στη λύπη, η λύπη των φίλων. Όμως αμέσως να ξαστεριάζη η όψη σου και νά σαι ήρεμη χωρίς αγωνία. Η γυναίκα είναι το ακύμαντο λιμάνι για το θαλασσοδαρμένο σύζυγο.

8. Να ξέρης ότι η παρουσία σου στο σπίτι σου είναι αναντικατάστατη, γι’ αυτό πρέπει να το αγαπήσης μ’ όλες τις φροντίδες του νοικοκυριού. Να το βλέπης σαν βασίλειό σου,’και να μη συχνοβγαίνης από το κατώφλι σου. Άφησε τις έξω δουλειές για τον άνδρα.

9. Πρόσεχε τις συναναστροφές σου. Πρόσεξε τις συγκεντρώσεις, που πηγαίνεις. Μη πας σε άπρεπες συγκεντρώσεις, γιατί είναι μεγάλος κίνδυνος για την αγνότητά σου. Αυτές οι συναναστροφές αφαιρούν την ντροπή κι απ΄ τις ντροπαλές, σμίγουν μάτια με μάτια, κι όταν φύγη η ντροπή γεννιούνται όλα τα χειρότερα κακά («αιδώς οιχομένη, πάντων γενέτειρα κακίστων»). Τις σοβαρές όμως συγκεντρώσεις με συνετούς φίλους να τις επιζητής, για να εντυπώνεται στο νου σου ένας καλός λόγος, ή κάποιο ελάττωμα να κόψης ή να καλλιεργήσης τους δεσμούς σου με εκλεκτές ψυχές.

Μη εμφανίζεσαι ανεξέλεγκτα σε οποιονδήποτε, αλλά στους σώφρονες συγγενείς σου, στους ιερείς και σε σοβαρούς νεώτερους ή ηλικιωμένους.

Μη συναναστρέφεσαι φαντασμένες γυναίκες, που έχουν στο νου τους στο έξω, για επίδειξη. Ούτε ακόμα άνδρες ευσεβείς, που ο σύζυγός σου δεν θέλει στο σπίτι, αν και συ τόσο πολύ τους εκτιμάς. Υπάρχει για σένα πιο ακριβό πράγμα από τον καλό σου σύζυγο, που τόσο αγαπάς;

10. Επαινώ τις γυναίκες, που δεν τις ξέρουν οι πολλοί άνδρες. Μη τρέχης σε τραπέζια κοσμικά και ας είναι για γάμο ή για γενέθλια. Εκεί ανάβουν άνομοι πόθοι, με τους χορούς, τους πήδους και τα γέλια, την ψεύτικη ευχαρίστηση, που παραπλανεύουν ακόμη και τους αγνούς και σώφρονες (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!). Και η αγνότητα είναι τόσο λεπτό πράγμα! Σαν το κερί στις ακτίνες του ήλιου! Απόφευγε ακόμα και στο σπίτι σου τα κοσμικά τραπέζια. Αν μπορούσαμε να περιορίσουμε τις ορέξεις της κοιλιάς, θα κυριαρχούσαμε στα πάθη μας.

11. Κράτα την μορφή σου γαλήνια και μη την αλλοιώνης ούτε με μορφασμούς, όταν είσαι θυμωμένη. Στολίδια τ’ αυτιά νάχουν όχι μαργαριτάρια, αλλά ν΄ ακούν καλά λόγια και να βάζουν για τα άσχημα λουκέτο στο νου. Έτσι, είτε κλειστά είναι, είτε ανοιχτά, η ακοή θα μένη αγνή.

12. Όσο για τα μάτια, είναι κείνα, που δείχνουν όλο το εσωτερικό της ψυχής. Ας σταλάζη αγνό κοκκίνισμα η παρθενική ντροπή κάτω από τα βλέφαρά σου και ας προκαλή τη σεμνότητα και την αγνή ντροπή σε όσους σε βλέπουν και σ’ αυτόν ακόμα το σύζυγό σου. Είναι πολλές φορές προτιμότερο, για πολλά πράγματα, να κρατάς κλειστά τα μάτια, χαμηλώνοντας το βλέμμα.

13. Και τώρα στη γλώσσα. Θάχης πάντα εχθρό τον άνδρα σου, αν έχης γλώσσα αχαλίνωτη, έστω κι αν έχης χίλια άλλα χαρίσματα. Γλώσσα ανόητη βάζει, πολλές φορές, σε κίνδυνο και τους αθώους. Προτίμα κι όταν ακόμα έχης δίκιο, τη σιωπή. Είναι προτιμότερη για να μη ριχοκινδυνεύσης να πης ένα άτοπο λόγο. Κι αν έχης την επιθυμία να λες πολλά, το καλλίτερο είναι να σωπαίνης.
Πρόσεχε ακόμα και το βάδισμά σου. Μετράει στη σωφροσύνη.

14. Και τούτο πρόσεξε και άκουσε: Μην έχης αδάμαστη σαρκική ορμή(έΚΤΑΚΤΟΝ!!!). Πείσε και τον άνδρα σου να σέβεται τις ιερές ημέρες(έΚΤΑΚΤΟΝ!!!). Γιατί οι νόμοι του Θεού είναι ανώτεροι από την εικόνα του Θεού. (…)

15. Αν από μένα τον γέροντα πήρες κάποιο λόγο πνευματικό, σου συνιστώ να τον φυλάξης στα βάθη της ψυχής σου. Έτσι με ότι πήρες από αυτά που άκουσες και με την ηθική σου ανωτερότητα, θα θεραπεύσης τον εξαίρετο σύζυγό σου και περίφημο πολιτικό άνδρα από την υπερηφάνεια.

16. Αυτό τώρα το παρόν δώρο, κειμήλιο σου προσφέρω. Αν θέλης πάλι να σου ευχηθώ και το καλλίτερο, σου εύχομαι να γίνης αμπέλι πολύκαρπο, με τέκνα τέκνων, για να δοξάζεται από περισσότερους ο Θεός, για τον οποίον γεννιόμαστε και προς τον Οποίον πρέπει απ’ αυτή τη ζωή να οδεύουμε»

ΠΗΓΗ.
(Μετάφραση υπό κ. Αθηνάς Α. Καραμπέτσου, φιλολόγου, βλ. “Ορθόδοξος Τύπος”, φ. 31.3.2000, σελ. 3).
Από το βιβλίο «ΓΑΜΟΣ – Πνευματικό Γυμναστήριο», Αρχ. Βασιλείου Π. Μπακογιάννη, Εκδόσεις: Νεκτ. Παναγόπουλος.
Από το Ιερόν Βλόγιον «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ» (έΚΤΑΚΤΟΣ ΤίΤΛΟΣ Βλογίου!!!).

orse3

Σε όλους πλην των αφιλοκερδών εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

Advertisements

30 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ηγούμενος Ζ. said, on 07/09/2010 at 4:51 μμ

    Υπάρχει και ανωτέρα πνευματική κλίμακα, την οποία τότε αγνοούσε ο άγιος Γρηγόριος.

    Δεν την αγνοούσε όμως ο Παΐσιος ο καλόγερος. Ότι όχι μόνο το αδάμαστον της σαρκικής ορμής να θεωρείται αμάρτημα, αλλά κι αυτή καθ’ εαυτή και εξ ολοκλήρου η ορμή. Η τελειότητα της πλήρους απάθειας έναντί της. Ο τελείως πνευματικός άνθρωπος.

    Αυτός είναι και ο λόγος που οι παλιοί, απαγόρευαν την παρουσία παρθένων δίπλα σε καλόγερους, τους κατ’ εξοχήν πνευματικούς ανθρώπους. Διότι υπήρχε κίνδυνος πνευματοσυλλήψεως, όπως συνέβη με τους αγίους Ιωακείμ και Άννα.

    Ας απέχουν λοιπόν εντελώς από τα σαρκικά οι σύζυγοι. Διότι είναι αμάρτημα αυτή καθ’ εαυτή η πράξη. Άλλωστε έτσι δεν έπραξαν και ο κύριός μας, και οι Πατέρες και οι μοναχοί. Αφού μπορεί να συμβεί σύλληψη και μόνον δια προσευχής.

    Ο Γέρων Παΐσιος το είπε δίχως περιστροφές:
    «Όλοι οι άνθρωποι, άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο έχουν σαρκικό φρόνημα. Άλλος ας πούμε είναι 30% πνευματικός, άλλος 40 άλλος 60, το περισσότερο που συνάντησα είναι 75%.
    Μόνο οι άγιοι Ιωακείμ και Άννα ήταν τελείως πνευματικοί άνθρωποι και γεννήθηκε μετά από προσευχή αυτό το απαθέστατο πλασματάκι, η Παναγία. Αυτό το έζησα, όταν ήμουν στο Σινά.
    -Σε όραμα, γέροντα;
    -… (σιώπησε)
    -Δηλαδή ο Ιωακείμ και η Άννα γίναν μετά από άσκηση τελείως πνευματικοί ή έτσι ήταν εξ αρχής;
    -Ο λογισμός μου λέει ότι έτσι ήταν εξ αρχής… Χωρίς το φαγητό ο άνθρωπος πεθαίνει ή χωρίς νερό. Χωρίς τα σαρκικά δεν παθαίνει τίποτα. Μόνο ταλαιπωρείται ψυχικά, όπως ταλαιπωρείται και από τα άλλα πάθη, το θυμό, τον εγωισμό, την κενοδοξία, την ανθρωπαρέσκεια»

    Ηγούμενος της ορθοδόξου μονής Ζ. του παλαιού ημερολογίου

  2. Πατήρ Φουντούνιος said, on 07/09/2010 at 4:52 μμ

    Αγαπητοί αδελφοί, μέγα φως και αγαλλίαση έχει πλημμυρίσει την ψυχή μου από τότε που ανακάλυψα το ιεροβλόγιό σας και ελπίζω να μου επιτρέπετε να το παρακολουθώ και ενίοτε να προσθέτω τα ταπεινά μου σχόλια!

    Το θεόπνευστο απόσπασμα της ανάρτησης είναι πράγματι ένα διαμάντι της ορθοδοξίας.
    Το εδάφιο για την χαλιναγώγηση του ασυγκρατήτου ενστίκτου της νεόνυμφης είναι σίγουρα μια μεγίστη συνεισφορά στην παράδοση της διδασκαλίας του Απ. Παύλου, που από σεμνότητα δεν έθιξε το συγκεκριμένο θέμα, εξ όσων γνωρίζω.

    Στο πνεύμα αυτό, να υπενθυμίσω απλώς και τα συγκλονιστικά λόγια του Απ. Παύλου, τα οποία και χρησιμοποιώ για να συμβουλέψω συναδέλφισσες θεολόγους εκπαιδευτικούς που, ασεβώντας στον Άγιο, θίγουν ενίοτε θέματα σεξουαλικής φύσεως:

    διδάσκειν δὲ γυναικὶ οὐκ ἐπιτρέπω οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ’ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ. Α’ Τιμ. 2:12

  3. Ηγούμενος Ζ. said, on 07/09/2010 at 6:15 μμ

    Πάτερ Φουντούνιε, πόσο δίκαιο έχετε.

    Γι’ αυτό το ζήτημα της απαλλαγής από την βάσανο της σαρκικής ορμής, ο Κύριός μας δεν το ανέθεσε στις γυναίκες, αυτά τα υποχείρια του διαβόλου, αλλά στους άνδρες.

    Ιδού το ντοκουμέντο:

    «Δεν είναι όλοι σε θέσιν να δεχθούν τον λόγον αυτόν, αλλ΄ εκείνοι
    εις τους οποίους έχει δοθεί. Διότι υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι από
    την κοιλιά της μητέρας τους εγεννήθηκαν έτσι. Και υπάρχουν
    ευνούχοι, οι οποίοι έγιναν ευνούχοι από τους ανθρώπους, και υπάρ-
    χουν ευνούχοι, οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασι-
    λεία των ουρανών. Όποιος μπορεί να το δεχθή ας το δεχθή»
    Μιλάει ο ίδιος ο Κύριός μας. Κατά Ματθαίον 19. 11-12

  4. Νεκτάριος said, on 07/09/2010 at 6:21 μμ

    Αδελφοί μη γαμάτε καθόλου. Δεν είναι ότι το καλύτερο. Μας το δίδαξε ο μέγιστος των Αποστόλων:

    «ο άγαμος μεριμνά τα του Κυρίου, πώς αρέσει τω Κυρίω, ο δε γαμήσας μεριμνά τα του κόσμου, πώς αρέσει τη γυναικί». (Α΄ Κορ. Ζ΄, 32).

  5. Πατήρ Φουντούνιος said, on 07/09/2010 at 7:06 μμ

    Εν Χριστώ αδελφοί, πόσο εύστοχη η παρατήρησις περί ευνούχων και αγαμίας! Μόνο που θα πρέπει να διευκρινιστεί η διαφορά με τους κατά πράξην οικειοθελώς ευνούχους. Αυτοί που ευνουχίζουσιν εαυτόν πνευματικώς πράττουν μεγίστη νίκη επί της αμαρτίας, δε θα πρέπει να συγχέονται όμως με αυτούς που ευνουχίζουσιν εαυτόν φυσικώς (τα κόβουν δηλαδή), που είναι μεγίστη αμαρτία, επειδή είναι η πιο εύκολη λύσις (δύσκολη η οδός της σωτηρίας). Το ζήτημα αυτό απασχόλησε σε μεγάλο βαθμό τους Άγιους Πατέρες, ήτο μάλιστα ένα από τα φλέγοντα θέματα της Α’ Οικουμενικής Συνόδου, ο Α΄Κανών της οποίας καταδικάζει τη συνήθεια του οικειοθελούς ευνουχισμού. Ο πνευματικός ευνουχισμός της αγαμίας είναι η οδός που θα πρέπει να εφαρμόζουν και οι κίναιδοι και όχι ο η αμαρτία του οικειοθελούς ευνουχισμού (σήμερα γνωστός ως «τρανσεξουαλισμός», στον οποίον ρέπουν όλοι οι αρσενοκοίτες). Γιατί και δια αυτούς τους τρανσέξουαλ προέβλεψαν οι Άγιοι Πατέρες, αφού υπήρχε ένα κάποιο κενό στη διδασκαλία του Ιησού ημών Χριστού και των Αποστόλων.

  6. orthodoxos said, on 07/09/2010 at 7:41 μμ

    διαβάζω με μεγάλη αγαλλίασην τα εποικοδομητικά σχόλια σας αδελφοί.
    Υμνείτε τον Κύριον.

  7. Ιερομόναχος Οσούφριος said, on 07/09/2010 at 11:08 μμ

    Λανθάνετε! Ο πνευματικός μου με συμβούλεψεν πως επιτρέπονται αι σαρκικαί απολαύσεις την ιερήν γιορτήν του Αγιού Π***σου. Αμάρτησα, υπάγω για μετάνοιες…

  8. Άγιος Λούτσος ο διακορευτής said, on 08/09/2010 at 7:12 πμ

    Σχωράτε με αδέρφια αλλά γουστάρω την γκομενάρα της φωτο β΄.
    Η γκόμενα του γρηγόρη θεολόγου είναι φρόκαλο.

  9. Νεκτάριος said, on 08/09/2010 at 7:54 πμ

    Κύριε Άγιε Λούτσε διακορευτή, κι εμένα μου άρεσε η κοπέλα της φωτογραφίας β’.
    Αλλά δεν το είπα εδώ.
    Διότι μόλις την είδα αμέσως σταυροκοπήθηκα και η ορμή μου εξανεμίστηκε στο λεπτό.

    Μπορεί ο τρισκατάρατος να διαθέτει τα όπλα του, αλλά και εμείς έχουμε τα δικά μας. Κι ενώ εγώ απαλλάχτηκα από την σαρκική ορμή, κι έσβησα την κάψα της, εσύ μάλλον εξακολουθείς να καβουρντίζεσαι εξ αιτίας της.
    Για σκέψου ποιος βγήκε κερδισμένος από τους δυο μας;

    Θα καίγεσαι που θα καίγεσαι αιωνίως στην κόλαση, από το πυρ το εξώτερον, κάθεσαι τώρα και στον κόσμο αυτόν να καίγεσαι από το πυρ το εσώτερον, της σαρκικής ορμής.

    Κατάλαβες τώρα γιατί ο Κύριός μας μας αποκαλούσε μωρούς και ανόητους και μας πρότεινε να ευνουχιστούμε με την θέλησή μας;

  10. Πέντε Μακεδόνες μοναχοί said, on 08/09/2010 at 4:26 μμ

    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Ορθόδοξε. Είμαστε μια μικρή αδελφότητα μοναχών, πέντε αδελφοί σε μακεδονικό μοναστήρι, οι οποίοι, εδώ και τρείς μήνες (τόσον καιρόν διαθέτουμε ιντερνέτ στη μονή μας), παρακολουθούμε τον αγνό αγώνα σου, υπέρ της ορθοδοξίας.

    Αδελφέ, ας μας συγχωρήσεις κάποιες καλοπροαίρετες παρατηρήσεις, που με φόβο θεού θέλουμε να σου απευθύνουμε.

    Νομίζουμε δηλαδή ότι οι επισκέπτες σου, μερικές φορές μπερδεύονται από τον τρόπο, με τον οποίο αρθρώνεις τις αναρτήσεις σου, και διχάζονται ως προς τον στόχο που επιθυμείς να πετύχεις. Κι αυτό όχι τόσο επειδή δεν είσαι ακλόνητος υπέρ της ορθοδοξίας, αλλά επειδή από την μια τους καταπονεί η ελλιπής γνώση των γραφών, κι από την άλλη, ότι εκείνη τη στιγμή βρίσκει την ευκαιρία ο διάβολος, να τρυπώσει εντός τους.
    Και για να μη σε ταλαιπωρούμε με αοριστολογίες, θα αρκεστούμε μόνο σ’ ένα παράδειγμα.

    Στο άρθρο σου:
    Γρηγ. ο Θεολόγος προς νιόπαντρην: «Όχι στο αχαλίνωτον» (ΣΕΞ!!!)

    πρόταξες μια γυναικεία μορφή ηλικιωμένης γυναίκας. Ορθώς λέμε.
    Αλλά έπρεπε να διευκρινίσεις ότι το έκανες για να αποτρέψεις εξ αρχής την σαρκική ορμή, ώστε όλοι να αναγνώσουν το άρθρο απαλλαγμένη από το κακό που αυτή επιφέρει στο μυαλό.

    Διότι πρόσεξε τι έπαθε ο ανυποψίαστος αδελφός Άγιος Λούτσος ο διακορευτής, που είπε: Η γκόμενα του γρηγόρη θεολόγου είναι φρόκαλο.
    Άλλα είχες εσύ στο νου σου, κι άλλα κατάλαβε ο αφελής αδελφός μας.

    Έπειτα, τι θα σε πείραζε να γράψεις πριν από την πρώτη φωτογραφία, μια διευκρίνιση, όπως: πριν δείτε την φωτογραφία που ακολουθεί σταυροκοπηθείτε τρις.
    Πόσοι είναι σε θέση να το αντιληφθούν αυτό από μόνοι τους, όπως ο αδελφός Νεκτάριος, που είπε ότι «Διότι μόλις την είδα αμέσως σταυροκοπήθηκα και η ορμή μου εξανεμίστηκε στο λεπτό».

    Ενώ ο αδελφός Άγιος Λούτσος ο διακορευτής, που δεν κατάλαβε, τι είπε; Σχωράτε με αδέρφια αλλά γουστάρω την γκομενάρα της φωτο β΄.
    Κι έτσι κολάστηκε, δίχως να το θέλει.

    Εμείς αγαπητέ αδελφέ αυτά θέλαμε να σου πούμε.
    Είθε ο πανάγαθος να φωτίζει τον δρόμο σου.
    Ελπίζουμε να μη μας παρεξηγήσεις για τις αδελφικές μας συμβουλές.

  11. αγνωστη said, on 08/09/2010 at 5:58 μμ

    Κύριε Ορθόδοξε, συγνώμη που δεν ξέρω πώς να σε λέω, επειδής δεν είσαι παπάς, όπως με είπε ο πνευματικός μου, που πήγα να εξομολογηθώ σ’ ένα μοναστήρι γυναικείο. Αλλά να ξέρεις ότι δεν γίνεται να κάνει το μυστήριο γυναίκα, και για αυτό έρχεται ένας καλόγερος, από ένα μοναστήρι της Θεσσαλονίκης.
    Πρωτού όμως να ρθει η δικιά μου η σειρά, ήτανε μπροστά από μένα να ξομολογάει έναν φητητή της θεολογίας. Ρώτησα μετά και το έμαθα. Και απάνω στην πόρτα που έφευγε τον είπε να βλέπει τη δικιά σου ιστοσελίδα, είπε χριστιανός Ορθόδοξος, που είναι πολύ καλή.
    Με περίλαβε μετά εμένα, αλλά μόλις στο τέλος πήγε να διαβάσει την ευχή που σχολνάει το μυστήριο, εμένα με έφαγε η περιέργεια που δεν με ανάφερε τίποτα για σένα, τον είπα τότε ξεθάρετα. Παπούλι μισό λεπτό να σε πω την τελευταία μου αμαρτία. Άκουσα που είπες κάτι στον προηγούμενο. Εμένα γιατί δεν με το είπες.
    Και με λέει, δεν είναι αυτά για γυναίκες. Καλά; Καλά. Απ’ αυτό το πλευρό να κοιμάσαι, είπα από μέσα μου. Μια και δυο, μόλις πήγα στο σπίτι, άνοιξα το κομπιούτερ μου και μπήκα μέσα σε σένα. Είχα πάει σε ένα σεμινάριο για κομπιούτερ που έκανε ο δήμος μας πέρσυ.
    Τότε κατάλαβα πολλά. Εσύ τα λες από όλες τις μεριές. Όχι σαν αυτούς τους μουρτζούφληδες τους καλόγερους. Κι από τη μια μεριά κι από την άλλη. Όλη την αλήθεια όχι τη μισή που λένε αυτοί. Όλα με αρέσουν όπως τα λες. Το είπα και στις φιλενάδες μου και τώρα σε διαβάζουν όλες. Και να σε πω τώρα αν μπορείς να μας ξομολογάς εσύ θέλουμε. Μια φιλενάδα είπε ότι σε είδε στο όνειρό της και ήσουνα λέει πολύ όμορφος.
    Ντρέπομαι να στο πω αλλά θέλω να σε γνωρίσω. Γίνεται αυτό το πράγμα;
    Μη με στείλεις ιμεηλ γιατί είναι του γιού μου. Υπάρχει άλλος τρόπος;

  12. Νεκτάριος said, on 09/09/2010 at 9:50 μμ

    Αδελφέ Ορθόδοξε, στο όνομα του θεού σε ικετεύω να μην πέσεις στη παγίδα της άγνωστης που θέλει να σε γνωρίσει από κοντά. Το βλέπω καθαρά, δεν είναι αυτή που σου μιλά, αλλά είναι ο ίδιος ο διάβολος που μπήκε μέσα της και σου στήνει την παγίδα της αμαρτίας για να σε κολάσει.

    Αυτός μπήκε και στο όνειρο της φιλενάδας της. Σου καταστρώνει παγίδα για να πέσεις μέσα. Πάντοτε ο τρισκατάρατος χρησιμοποιεί τις γυναίκες, που είναι αδύναμες πνευματικά, για να πετυχαίνει τα διαβολικά του τερτίπια.

    Θυμίσου αδελφέ τις διδαχές του αγίου Εφραίμ του Σύρου:

    «Τι είναι η γυναίκα; Είναι ναυάγιο πάνω στην ξηρά, πηγή κακίας, αποταμίευμα χυδαιότητας και πονηριάς, θανατηφόρο συναπάντημα, ολίσθημα των ματιών, όλεθρος των ψυχών, πληγή της καρδιάς, καταστροφή των νέων, εξουσία του Άδη, απόκρημνη επιθυμία.

    «Τι είναι η γυναίκα; Είναι αιτία του διαβόλου, ανάπαυση του όφη, παρηγοριά του διαβόλου, απαρηγόρητη λύπη, καμίνι που από κάτω καίει φωτιά, σκανδαλισμός των σωζομένων, αγιάτρευτη κακία, τόπος καθημερινής φλυαρίας, ξενοδοχείο των άσωτων, εργαστήριο των δαιμόνων.

    «Τι είναι η γυναίκα; Είναι φίλτρο πονηριάς, αδιάντροπο θηρίο, αχαλίνωτο στόμα, δημοσίευση των μυστικών, οδηγός του σκότους, δάσκαλος των παραπτωμάτων, πονηριά της απόλαυσης, αχόρταγη επιθυμία, που προξενεί την αιώνια κόλαση.

    « Τι είναι η γυναίκα; Είναι γήινο φρόνημα, ραθυμία του άνδρα, ακολασία που κοιμάται μαζί του, φροντίδα που ξυπνά μαζί του, καθημερινή βλάβη, θύελλα του σπιτιού, ναυάγιο του άνδρα, ανήμερο θηρίο, καταγώγιο των μοιχών, όπλο του διαβόλου, επιθυμητή λύσσα, παγκόσμιος θάνατος.

    Όταν λοιπόν δεις μία γυναίκα όμορφη, που λάμπει, που έχει χαρούμενα μάτια, που γυαλίζουν τα μάγουλά της, που κάποια επιτηδευμένη ομορφιά του προσώπου της φλογίζει τον λογισμό σου και αυξάνει τις επιθυμίες σου, σκέψου ότι αυτό που θαυμάζεις είναι χώμα, ότι αυτό που καίει είναι στάχτη, και τότε θα σταματήσει να παραφέρεται η ψυχή.

    Ξεσκέπασε με τον λογισμό σου το δέρμα του προσώπου της, και τότε θα δεις όλη την μηδαμινότητά της ομορφιάς της, διότι δεν θα βρεις τίποτε άλλο από οστά φλέβες και δυσοσμία. Σκέψου επίσης αυτή να γερνάει, να μεταβάλλεται, να πεθαίνει, να πέφτει μαραμένο όλο εκείνο το άνθος. Σκέψου τι θαυμάζεις, και να ντραπείς, και αφού ντραπείς, μετανόησε.»

  13. Πατήρ Φουντούνιος said, on 09/09/2010 at 10:32 μμ

    Αδελφέ Νεκτάριε, θεωρώ απρέπεια να αναφέρουμε μόνο τον Εφραίμ τον Σύρο, που είναι εντελώς κλοσάρ εμπρός στον μέγα Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο:

    «Η γυνή άπαξ ωμίλησε και το παν κατέστρεψε. Οι γυναίκες, όταν υποτάξουν κάποιον στην εξουσία τους, τον καθιστούν θρασύ, ευκολοκυρίευτο απ’ το διάβολο, περισσότερο αδιάντροπο, ανόητο, αυθάδη, δουλοπρεπή.»

    «Τι άλλο είναι η γυναίκα παρά ένας εχθρός της φιλίας, μια αναπόφευκτη τιμωρία, ένα αναγκαίο κακό, ένας φυσικός πειρασμός, ένας όλεθρος, ένας οικιακός κίνδυνος, μια καταστροφή, ένα κακό της φύσεως ζωγραφισμένο με όμορφα χρώματα;»

    «Γενικά η γυναίκα είναι ένα σκουλήκι που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, ο εχθρός της ειρήνης»

    «Είναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ’ όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες.»

    Αυτό είναι και η «άγνωστη», ας μη μας ξεγελάει λοιπόν ο διάβολος! Ο Άγιος Χρυσόστομος τα έχει πει αυτά και εμείς περιττεύουμε.

  14. Νεκτάριος said, on 09/09/2010 at 11:00 μμ

    Πατέρα Φουντούνιε, ο θεός να σε ευλογεί και να σου παρέχει τα αγαθά του Αβραάμ και του Ισαάκ. Τώρα είμαι βέβαιος ότι και με την συνδρομή σου, δεν υπάρχει κανένα πλέον ενδεχόμενο ο αγαπητός μας αδελφός Ορθόδοξος να πατήσει την πεπονόφλουδα της άγνωστης, δηλαδή του διαβόλου.

    Όχι πως το θεωρούσα και πιθανόν να πέσει στην παγίδα της, αλλά μ’ έφαγε η αγωνία μη τυχόν και υποκύψει στον πειρασμό. Διότι και πολλοί άγιοι παρασύρθηκαν στους πειρασμούς του, λόγω της μεγάλης του τέχνης στην εξαπάτηση.

    Αδελφέ σ’ ευχαριστώ. Από μεγάλη αγωνία με απάλλαξες. Δεν μπορούσε ο νους μου να αντέξει καν την υπόθεση ότι θα βρισκόμασταν στη θέση του εσχάτου εξευτελισμού, απέναντι στον διασυρμό του είδους: ο Ορθόδοξος Χριστιανός βγήκε ραντεβού με άγνωστή του γυναίκα. Μη γένοιτο αδελφέ. Μη γένοιτο.

  15. Δόκιμος Μ. said, on 10/09/2010 at 5:41 μμ

    Αδελφοί, επαραμελήσαμεν σοβαρόν θέμα, το οποίον έθιξεν ο άγιος εις την επιστολήν του, διότι ο άγιος είπεν «Πείσε και τον άνδρα σου να σέβεται τις ιερές ημέρες». Ήτοι:

    Ποιές μέρες ΔΕΝ πρέπει να κάνει σεξ ο χριστιανός;

    • 50 ημέρες πριν το Πάσχαν
    • 15 ημέρες πριν τον Δεκαπενταύγουστον
    • Μερικές ημέρες πριν την εορτήν των 12 Αποστόλων (δεν είναι σταθερήν)
    • 40 ημέρες πριν τα Χριστούγενναν
    • Παραμονές επίσημων αργιών (Φώτων, Σταυρού κτλ)
    • Κάθε Τετάρτην (επειδή Τετάρτην συνελήφθη ο Ιησούς)
    • Κάθε Παρασκευήν (επειδή Παρασκευήν εσταυρώθηκεν)
    • Κάθε δεύτερην Τρίτην, Πέμπτην, Σάββατον όταν ο χριστιανός πρόκειται να μεταλάβει την Κυριακήν (κάθε καλός χριστιανός μεταλαμβάνει τουλάχιστον κάθε 15 ημέρες)
    • Αν πέραν των παραπάνω ληφθούν και τα έμμηνα της γυναίκας (περίοδος), τότε από τις 365 ημέρες του χρόνου απομένουν διαθέσιμες μόνον 100 ημέρες για ερωτικήν συνεύρεσην του παντρεμένου ζευγαριού..

    Αλλά μεταξύ των συζύγων, κατά τις εκατό ημέρες αυτές, αφαιρούνται και άλλες, όπως μέρες ασθένειας του ενός και του άλλου, μέρες πένθους και κηδειών (φανταστείτε να συμβρεθείτε μετά από την κηδείαν του πατέρας σας κλπ.), ημέρες όπου υπάρχει φλεγμονή των γεννητικών οργάνων…

    Τώρα μπορείτε να καταλάβετε γιατί ο Κύριός μας πρότεινε τον ευνουχισμόν; Δηλαδή είναι δουλειά αυτή, να περιμένει κανείς ολόκληρον χρόνον για να ικανοποιήσει την σαρκικήν ορμήν, δυο τρεις φορές όλο κι όλο ετησίως!

    Εμείς δηλαδή οι μοναχοί δίχως λόγον απέχουμεν από τα αφροδίσια; Ή μήπως δεν γνωρίζουμεν άριστα την βλαβερήν τους επίδραση εις την σωτηρίαν της ψυχής;

    Δόκιμος μοναχός από την μονήν Κ…ου της Κύπρου.

  16. Νεκτάριος said, on 10/09/2010 at 6:01 μμ

    Δίκιο έχει ο Δοκιμος Μ. Πρέπει να μελετήσουμε λέξη προς λέξη τις παραινέσεις του αγίου.
    Ας προσέξουμε, αυτό που είπε ο άγιος στην νεόπαντρη:
    «Γι αυτό, σε παρακαλώ, να προσέξης την εξωτερική σου εμφάνιση». Τι να πω γι’ αυτά που βλέπουν τα μάτια μας σήμερα.
    Και τα είπαν τόσο καθαρά οι οι γραφές και οι πατέρες
    • Του Κυρίου: «Καθένας που βλέπει μια γυναίκα και την επιθυμεί, αυτός πλέον αμάρτησε μέσα στην καρδιά του» (Ματ. 5, 28). – Και αν η γυναίκα είναι σεμνά ντυμένη τότε δεν φταίει βέβαια, αν όμως είναι άσεμνα ντυμένη τότε η ευθύνη της είναι τρομερή, διότι ο Χριστός μας έχυσε το αίμα Του για τη σωτηρία των ψυχών.
    • «Θέλω οι γυναίκες να προσεύχονται με ενδυμασία σεμνή. Να στολίζουν τον εαυτό τους με αίσθημα εντροπής και σωφροσύνης» (Α΄Τιμ. 2, 9-10)
    • «Γνώριζε ότι όσες ψυχές κάψει το άσχημο ντύσιμό σου θα τις ζητήσει ο Κύριος από τα χέρια σου». (Πατερικό απόφθεγμα)
    • «Και μη μιμείσαι τις κοινές γυναίκες γιατί αυτές με τέτοια (άπρεπη) αμφίεση πολλούς εραστές προσελκύουν. Και γιατί πολλοί απωλέσθησαν εξ αιτίας αυτής της θεωρίας. Τι θα πάθω εγώ, λέει, εάν μπει σε πειρασμό κάποιος άλλος; (Αλλά) εσύ δίνεις την αφορμή με την αμφίεση, με το βλέμμα, με τις κινήσεις. Γι’ αυτό ο Απόστολος Παύλος κάνει λόγο για την αμφίεση, για την ντροπή».
    • «Αφού μια γυναίκα αγέρωχη ντύθηκε σκανδαλωδώς καλεί κοντά της αυτούς που θα την δούν και είναι σαν να προσέφερε ένα ποτήρι γεμάτο δηλητήριο στους περαστικούς. Αδιάφορο αν κανείς δεν το ήπιε, αυτή όμως είναι ένοχος». (Ισίδωρος Πηλουσιώτης)
    Και άλλα πολλά από το ιερό χώρο: http://orthodox-world.pblogs.gr/2008/10/einai-h-amfiesh-to-ntysimo-stoiheio-orthhs-hristianikhs-symperif.html

  17. μακακίες…
    καμάτε γιατί χανώμεθα.

  18. Θεολόγος Λ.Δ. said, on 11/09/2010 at 9:30 πμ

    Ο Γοδεφρείδος δε Μπουιγιόν έγραψε «μακακίες… καμάτε γιατί χανώμεθα.
    Τρεις λέξεις, μαλακίες, γαμάτε, χανώμεθα. Δηλαδή πού οδηγούν οι δυο πρώτες; Οδηγούν στην τρίτη, χανώμεθα. Γι’ αυτό το γιατί θα έπρεπε να παραληφθεί ώστε να έχουμε όλη την αλήθεια ξεκάθαρη.

    Και για τις δυο πρώτες λέξεις ο αγαπητός αδελφός Ορθόδοξος προσπαθεί να προλάβει τον χαμό μας, από το πυρ το εξώτερον.

    Τι μα λέει για την πρώτη; «ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!»
    Τι μας λέει για την δεύτερη; «Μην έχης αδάμαστη σαρκική ορμή». Αλλά και «Και υπάρχουν
    ευνούχοι, … οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασιλεία των ουρανών».

    Αλλά και συ Γοδεφρείδε, δίχως να το θέλεις είπες σχεδόν το περισσότερο μέρος της αλήθειας.
    Γιατί όμως δεν προσέχεις ότι σήμερα που ο κόσμος το έχει παρακάνει επιδιδόμενος σ’ αυτά που λένε οι δυο πρώτες λέξεις βρίσκεται στην κατάσταση της τρίτης. Πώς και δεν βλέπεις το ολοφάνερο. Διότι φαίνεται ότι σου έχουν θολώσει το μυαλό οι μα… σου και τα γα.. σου.
    Ποτέ όμως δεν είναι αργά για τον θεό. Μετανόησε καημένε. Μετανόησε όσο το μπορείς ακόμα. Διότι ο καιρός (του θεού) εγγύς εστί.

    Θεολόγος καθηγητής Λυκείου τινός της Δωδεκανήσου.

  19. Γοδεφρείδος ντε Μπουγιουρντί said, on 11/09/2010 at 8:23 μμ

    Βρε νούμερα Μακάριε και Θεολόγε Λ.Δ., αν ο πατεράδες σας δεν γαμούσαν τις μανάδες σας, θα μπορούσατε τώρα να λέτε όλες αυτές τις χοντρομαλακίες σας.

  20. Ηγούμενος Ζ. said, on 11/09/2010 at 9:10 μμ

    Αδελφοί, ειρήνη ημίν.

    Αδελφέ Γοδεφρείδε ντε Μπουγιουρντί, εκφράζεσαι κάπως χυδαίως.
    Φαίνεται ότι δεν ανέγνωσες τα προηγούμενα σχόλια. Η ταπεινότης μου κατέθεσε μαρτυρία του εν δυνάμει αγίου μας μοναχού Παϊσίου, που είπε ότι
    «Μόνο οι άγιοι Ιωακείμ και Άννα ήταν τελείως πνευματικοί άνθρωποι και γεννήθηκε μετά από προσευχή αυτό το απαθέστατο πλασματάκι, η Παναγία».
    Δηλαδή εάν οι γονείς μας, αντί να συνομιλήσουν (συνομιλώ = συνευρίσκομαι επί γενετησία πράξη), έκαναν προσευχή στον Κύριο των δυνάμεων, παρά τω οποίω ουδέν αδύνατον, δεν θα ήταν προτιμότερο; Διότι και την αμαρτία του γαμείσθαι θα απέφευγαν, και ο καρπός τους θα έφερε την σφραγίδα της θεϊκής επεμβάσεως.
    Γιατί αδελφέ επιμένεις στο αφροδισιακό και μόνο ενδεχόμενο, την στιγμή που υφίσταται και αυτό του μοναδικού και ζώντος θεού;
    Έπειτα σκέψου και το εξής, ο Ύψιστος γονιμοποιεί δια του κρίνου. Ο δε άνθρωπος δια του λεγομένου πέους. Το πρώτο πάλλευκον και άμμωμον άνθος και ευωδιαστόν. Γνωρίζεις αδελφέ ότι εις το ανδρικόν μόριον, όπως λέγουν οι γιατροί, κατοικοεδρεύουν εκατόν πενήντα περίπου βλαβεροί μύκητες και σαπρόφυτα; Βάλε και την ραθυμία των ανδρών γενικώς ει την τακτική πλύση του γεννητικού τους οργάνου και βγάλε τώρα τα συμπεράσματά σου. Τι δηλαδή βρίσκεις προτιμώτερο; Τον ευωδιασμόν του κρίνου ή την μπουρτζίλα του οργάνου

  21. Ζηλωτής Κολλυβάς said, on 11/09/2010 at 11:11 μμ

    Εσείς όλοι εδώ οι πιο πολλοί καλά τα είπατε αλά κάτι ξεχάσατε. Να το πούμε λίγο χωριάτικα. Το εδείο μας καταστρέφη. Ακόμα και μεις εδώθε στο όρος, δεν μπορούμε να γλιτώσουμε από δαύτονε. Από τότε που βάλαμε εδώ το ιντερνετ μας στέλνουνε συνεχώς βίντεα με εδεία. Και προχθές μας έστειλαν και ένα τραγούδι για αυτό που ήρθαμε εδώ να αποφύγουμε. Να το καταλάβετε. Το ιντερνετ είναι στα χέρια του διαβόλου.
    Δείτε τι μας έστειλαν. Να, που λένε θέλω να αγιάσω και δε με αφήνουν τα διαόλια.

  22. Θεολόγος ερευνητής said, on 12/09/2010 at 11:49 πμ

    Κι όμως αδελφέ Ζηλωτή Κολλυβά, αμαρτάνεις έναντι του αιδοίου. Διότι και οι εκκλησίες μας , όπως θα διαπιστώσεις έχουν μεγάλη σχέση μ’ αυτό που κατηγορείς.

    Ψάχνοντας προχθές στο διαδίκτυο για την ιστορία των χριστιανικών ναών και τις απαρχές τους, έπεσα πάνω σε ένα επιστημονικότατο άρθρο με πολλά ντοκουμέντα και αποδείξεις, το οποίο καταθέτω, διότι είναι πολύ ενδιαφέρον.

    Και να μην επηρεαστείς από τα υπόλοιπα θέματα της ιστοσελίδας, αλλά να αρκεστείς στο παραπάνω. Για να δεις πού μπαίνεις κάθε φορά που εισέρχεσαι σε ναό. Στο ξαναλέω, είναι γεμάτο με αποδείξεις και πειστήρια.

    ΤΟΠΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ – ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΑΙΔΟΙΟ ΣΤΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ
    http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=893

  23. Ηγουμένη Μονης Μ. said, on 13/09/2010 at 3:35 μμ

    Ηγουμένη μονής Μ… εν Ρούμελι.
    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Ορθόδοξε. Προ τριμήνου, εκάμαμεν το λάθος να βάλουμε ιντερνέτ εις την μονήν μας. Βλέπω όμως ότι και άλλοι αδελφοί έπραξαν παρομοίως, όπως οι «Πέντε Μακεδόνες μοναχοί» και ο «Ζηλωτής Κολλυβάς», είπε για την μονήν του.
    Όμως εμάς τις γυναίκες, όπως οι σοφοί πατέρες εδίδαξαν, ο τρισκατάρατος αρέσκεται να μας υποβάλει εις πειρασμούς έτι σφοδροτέρους, απ’ ότι των αντιστοίχων που επιχειρεί εις τους αδελφούς μας μοναχούς. Μοναχές κατ’ επίφασιν δηλαδή, αφού οι δαίμονες παρίστανται συνεχώς δίπλα μας δια τους πειρασμούς των.
    Επρότεινα εις τις αδελφές να κόψουμε το ιντερνετ, αλλά υποχώρησα απέναντι στις έντονες αντιρρήσεις των.
    Ίσως εσύ αδελφέ μας Ορθόδοξε να γνωρίζεις το πώς είναι δυνατόν να αποφύγουμε τιε υβριστικές ηλεκτρονικές επιστολές που μας στέλνουν συνεχώς κάποιοι κακοήθεις συνάνθρωποί μας. Εάν γνωρίζεις να μας τις αποστείλεις στην ηλεκτρονικά μας διεύθυνση, σε παρακαλώ.
    Για να καταλάβεις το δράμα που ζούμε, δες τι μας έστειλαν χθές το βράδυ στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο:

    Συμβουλές μιας Ηγουμένης

    -Τι έχεις πάθει κόρη μου κι είσαι έτσι αλαφιασμένη;
    -Έχω φαγούρα στο μουνί Αγία Ηγουμένη

    Σύρε μπροστά στην είσοδο εκεί στην Άγια Βρύση
    και τρίψε το με Αγιασμό. Θα σε ανακουφίσει

    Πήγα μπροστά στην είσοδο, πήγα στην Άγια Βρύση
    μα δεν ανακουφίστηκα, χρειάζομαι γαμήσι

    Τι λόγια λες αμαρτωλή; Σώπα και μας ακούνε
    κι εμάς μας λείπει η ψωλή αλλά δε βλασφημούμε…

    Και τι να κάνω η χριστιανή που είμαι καυλωμένη;
    Εσείς δεν έχετε ορμές Αγία Ηγουμένη;

    Λες να μην έχω κόρη μου; Τι λες; Να ‘χω αγιάσει;
    Καμιά αδερφή μες στη μονή δεν έχει τέτοια κράση…

    Και τότε; Πως τη βγάζετε; Ποιο είναι το μυστικό σας;
    Πείτε μου και δε θα το πω. Δίνω όρκο στο Θεό σας

    Κοίτα να δεις κοπέλα μου. Είσαι μικρή, δεν ξέρεις
    μα αν συνεχίσεις όπως πας, για πάντα θα υποφέρεις.

    Τόσο καιρό που φύλαγες την τρύπα σου για προίκα
    σου γίναν τα μουνόχειλα σα ξεραμένα σύκα

    Πρέπει λοιπόν σιγά σιγά τον πόνο να απαλύνεις
    Γι αυτό σου λέω με Αγιασμό την τρύπα σου να πλύνεις.

    Την πίσω τρύπα ή την μπροστά; Ποιο δάχτυλο να βάλω;
    Πες μου πως γίνεται σωστά. Αχ! Δεν αντέχω άλλο.

    Άκουσε κόρη μου καλά. Δώσε την προσοχή σου.
    Ποτέ δεν πρέπει μόνη σου να πλένεις το μουνί σου.

    Τράβα λοιπόν στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση
    Κι εγώ θα στείλω άμεσα κάποιον να σε φροντίσει

    Ποιος θα ναι; Πως θα λέγεται; Και ποια η καταγωγή του;
    Θα ‘χει λεφτά; Θα ‘χει όνομα; Αξίες στη ζωή του;

    Κόρη μην είσαι αφελής. Αφού κι εσύ το ξέρεις
    πως όταν φτάνει η στιγμή της καύλας κι υποφέρεις

    Δεν έχουν νόημα τα λεφτά ούτε η ανατροφή του
    μα να έχει μήκος αρκετό και πάχος το καυλί του

    Να στέκεται αγέρωχο, περήφανο γενναίο
    κι όσο κι αν το ταλαιπωρείς να παραμένει ακμαίο

    Τράβα λοιπόν και μη ρωτάς. Στη Βρύση που σου είπα
    Και συμβουλή. Πρώτη φορά, ποτέ την πίσω τρύπα.

    Συμβουλές μιας Ηγουμένης μέρος β’

    Μετά τα λόγια τα σοφά που είπε η Ηγουμένη
    η κόρη έφυγε τρέχοντας κι απ τη χαρά χεσμένη

    πήγε αμέσως μόνη της και στήθηκε στη βρύση
    προσμένοντας καρτερικά κάποιον να τη φροντίσει

    Ήταν ντυμένη ελαφρά κιλότα δε φορούσε
    γιατί η κάψα στο μουνί την (ε)ταλαιπωρούσε

    πέφτει στα δυο τα γόνατα τάχα πως προσευχόταν
    και μέσα της τον ψωλαρά περίμενε κι ευχόταν

    να ναι μαζί της τρυφερός μα κι άγριος όταν πρέπει
    και να ναι η πούτσα του ορθή σαν την Αγία Σκέπη

    να φέρεται με σεβασμό να ξέρει να προσφέρει
    αυτό που δεν κατάφερνε μονάχη με το χέρι…

    Κι εκεί, σκυφτή στα τέσσερα βλέπει ένα καβαλάρη
    που είχε ωραία κορμοστασιά, τεράστιο παπάρι

    και βγάζει ένα αναστεναγμό που πλάνταξε η φύση
    Να τονε το λεβέντη μου! Αυτός θα με γαμήσει!!

    Σηκώνει το κεφάλι της και του γελάει με τρόπο
    κλείνει το μάτι πονηρά του κάνει λίγο τόπο

    να έρθει από τα δεξιά τη φόρα του να πάρει
    και να μπορέσει εύκολα την τρύπα να κεντράρει

    Κι ο καβαλάρης βλέποντας τον κώλο τον παρθένο
    έτσι άσπρο και λαχταριστό έτσι καλοστημένο

    αρπάζει το παπάρι του φωνάζει Εν Τούτω Νίκα
    και της το βάζει άγαρμπα από την πίσω τρύπα

    Τι ήταν να το κάνει αυτό; Την ξάφνιασε την Κόρη
    της γύρισαν τα μάτια της. Βροντάστραψαν τα όρη

    Έβγαλε δυνατή κραυγή της κόπηκε η ανάσα
    της λύγισαν τα γόνατα της έφυγαν τα ράσα

    Όμως μετά το ξάφνιασμα, μετά την πρώτη αντάρα
    μετά το σοκ που ένιωσε της κόρης η κωλάρα

    ο πόνος -τι παράξενο!- άρχισε να ‘χει γλύκα
    πολύ το φχαριστιότανε αυτό το Εν Τούτω Νίκα

    Τι κι αν λιγάκι πιο νωρίς την είχαν ορμηνέψει
    διείσδυση στον κώλο της να μην την επιτρέψει;

    Τι κι αν η κάψα στο μουνί ήταν το πρόβλημά της;
    Τι κι αν την ξάφνιασε άγαρμπα ο ωραίος αναβάτης;

    Αυτή το φχαριστιότανε. Θα το ‘κανε και πάλι
    θα το ‘κανε και με ψωλή ακόμα πιο μεγάλη

    Άσ’ την να λέει την άσχετη την Άγια Ηγουμένη
    διπλά σε φτιάχνει το καυλί που από πίσω μπαίνει…

    Συμβουλές μιας Ηγουμένης Τέλος Τριλογίας

    -Τι έχεις πάθει κόρη μου και πας σα συγκαμένη;
    Μου κάναν Οθωμανικό Αγία Ηγουμένη

    -Σου άρεσε;
    -Μου άρεσε

    -Θα ξαναπάς;
    -Δεν ξέρω. Καλό το πισωκολλητό μα τώρα υποφέρω…

    -Δώσε καιρό στον κώλο σου να ηρεμήσει λίγο
    -Πόσο καιρό; Πονάω πολύ τα πόδια σαν ανοίγω

    Σε δύο μέρες αρχικά θα πάψεις να υποφέρεις
    έπειτα θέλει άλλες εφτά μέχρι να συνεφέρεις

    ό,τι σου λέω οι σοφοί πατέρες μας το βρήκαν
    του κώλου τα εννιάμερα πως λες εσύ να βγήκαν;

  24. Ιατρός Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος. said, on 14/09/2010 at 5:48 μμ

    Εσείς αδελφή Ηγουμένη δεν έχετε φαγούρα στο αιδοίο σας ποτέ; Ούτε και οι αδελφές που ποιμαίνετε; Και μη μου πείτε ότι σας φεύγει η φαγούρα του με τις προσευχές, διότι τότε θα έφευγε έτσι και η φαγούρα που προκαλεί η ψώρα και οι ψείρες, και δεν θα πηγαίναμε στο φαρμακείο για σκόνες και αλοιφές.

  25. Μια Μοναχή said, on 14/09/2010 at 10:48 μμ

    Κύριε Ιατρέ Δερματολόγε-Αφροδισιολόγε, σε παρακαλώ πολύ να με βοηθήσεις.
    Γράψε μου χωρίς φόβο γιατί στη μονή μας, μόνο εγώ ξέρω το κομπιούτερ. Ούτε και η Ηγουμένη το ξέρει.
    Εμας μας έπεσε μεγάλη φαγούρα εκεί που λέτε εσείς, και ούτε οι προσευχές μας έσωναν ούτε και τα ευχέλαια που μας έκανε η Ηγουμένη μας. Και με αγιασμό είπε να τα ραντίσουμε αλλά τι του κάκου.
    Μετά είπε η Ηγουμένη μας ότι τη δουλειά την κάνει ο διάβολος. Έκανε η καημένη το κουράγιο και μας τα ξόρκισε. Ένα ένα με τη σειρά. Αλλά ο σατανάς, άμα μπει εκεί μέσα δεν ξεβγαίνει κατά πως φαίνεται με τίποτα.
    Μας έπιασε μεγάλη απελπισία, μέχρι που βρήκαμε τι ήταν αυτή η αιτία. Να το πω τώρα, ήταν ψείρες. Αυτές που της λένε, να με συγχωρνάς μουνόψειρες.
    Μια και δυο με έστειλε η ηγουμένη στο φαρμακείο. Αλλά ο σατανάς με περίμενε εκεί επι τούτου. Γιατί άμα στα πω τώρα θα καταλάβεις.
    Μόλις μπήκα στο φαρμακείο, μπροστά μου ήτανε μια τσιγγάνα. Και λέει στον φαρμακοποιό, να με δώσεις εκείνη τη σκόνη που είναι για τις ψείρες που βγαίνουν στα μουνιά.
    Μετα ο φαρμακοποιός της λέει, κυρία μου πως εκφράζεσαι έτσι εδώ πέρα;
    Άλλη φορά να λέτε που βγαίνουν στα αιδία. Έτσι τα λένε αυτά.
    Και η τσιγγάνα δεν έχασε καιρό και του λέει, καλά θέλω εκείνη την σκόνη που είναι για τις ψείρες που βγαίνουν στα αιδία.
    Την ρωτάει μετά ο φαρμακοποιός, πόση θέλετε; Και πως απαντησε λέτε αυτή.
    Ε, βάλε για καμιά πεντέξι μουνιά.
    Με έπιασε τέτοια ντροπή που τα παράτησα και εξαφανίστηκα από το φαρμακείο. Και μετά άκουσα και τον εξάψαλμο από την Ηγουμένη.
    Εσύ μήπως ξέρεις πώς να την κάνουμε τώρα την σκόνη αυτή μοναχές μας;

  26. Ιατρός Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος said, on 15/09/2010 at 4:03 μμ

    Προς Μια Μοναχή,
    αδελφή μόνο μια σίγουρη θεραπεία υπάρχει, το ξύρισμα των τριχών των αιδοίων σας, και μετά το πολύ καλό πλύσιμο. Απ’ όσο γνωρίζω, το πρώτο δεν είναι αμαρτία, διότι δεν αναφέρεται τίποτε απαγορευτικό για το θέμα ούτε στα Ευαγγέλια ούτε στο Πηδάλιο. Όμως το πλύσιμο, οι Πατέρες το καταδίκασαν πολλές φορές. Εδώ υπάρχει πρόβλημα.
    Θα σας εξηγήσω όμως ότι ούτε αυτό θα σας σώσει. Διότι οι ψείρες αυτές κολλάνε μόνο με σεξουαλική επαφή. Άρα, τουλάχιστον μια από τις αδελφές σας, τις κόλλησε ή από άνδρα, αλλά δεν αποκλείεται και από γυναίκα; Ξέρετε ποιες γυναίκες λέγανε τριβάδες και τι τρίβανε; Τρίβανε και τρίβουνε τα αιδοία τους. Παλιά ιστορία.
    Αν λοιπόν η αδελφή σας δεν κόψει την συνήθειά της και μετά εσείς όλες την συνήθεια που έχετε μεταξύ σας, δεν πρόκειται να λυθεί το πρόβλημα.

  27. Ηγούμενος Θ. Ρουμ. said, on 15/09/2010 at 4:44 μμ

    Τώρα οπού εβρήκαμεν παπά, να θάψουμε καμπόσους, λέει η παροιμία, αγαπητέ Ιατρέ.
    Εμείς εις το μοναστήρι μας , άλλο αντιμετωπίζουμε πρόβλημα. Μας έχει πιάσει φαγούρα εις το απευθυσμένο μας. Οι μισοί περίπου αδελφοί φαίνεται να πάσχουν. Τους παρατηρώ στις λειτουργίες. Και σφοδρός θα πρέπει να είναι ο κνησμός, διότι, όσο διακριτικά κι αν το επιχειρούν, είναι αδύνατο να το αποκρύψουν εντελώς.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πιθανότητα μεγάλη να κόλλησε κανείς μας από τις ψείρες αυτές από γυναίκα. Διότι δεν εξερχόμεθα εκ της μονής. Όμως εμπήκε στη σκέψη μου φαίνεται ο διάβολος και έπεσε η υποψία εις τον παπακαλόγερό μας, τον οποίον αποστέλλουμε τακτικώς για τις λειτουργικές της ανάγκες εις παραδιπλανήν γυναικεία μονή. Θα γνωρίζεται ασφαλώς ότι οι καλογριές δεν ημπορούν να λειτουργήσουν άνευ ιερέως.
    Και τώρα οπού επληροφορήθην ότι ψείρες τέτοιες κυκλοφορούν εις τας γυναικείας μονάς, εθορυβήθην σφόδρα. Να μας τας εκόμισε εξ αυτών ο παπακαλόγερός μας! Θεός φυλάξει.
    Δια τον λόγον αυτόν, αγαπητέ μας ιατρέ σας ερωτώ, οι ψείρες αυτές ενδιαιτούν εις τις τρίχες του πρωκτού, τις λεγόμενες χυδαϊστί κωλότριχες;

  28. Ιατρός Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος said, on 15/09/2010 at 7:06 μμ

    Αδελφέ Ηγούμενε Θ. Ρουμ.,
    άργησα την απάντηση για να ψάξω το θέμα. Ουδέν στοιχείο βρήκα που να αναφέρονται οι ψείρες αυτές στην περιοχή του απευθυσμένου.
    Βρήκα μόνο μια αναφορά στο περιοδικό ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ, που εκδίδονταν στην Νέα Υόρκη το 1927, όπου κάποιος γιατρός Macman Jone κατέθεσε ότι ανακάλυψε είδος ψείρας, η οποία ενδιαιτεί στην εν λόγω περιοχή. Μάλιστα την ονόμασε πεόψειρα, διότι περισσότερο στην περιοχή του πέους αυτή περιφέρονταν, όπως ισχυρίστηκε, και ήταν όλως διαφορετική από τις αντίστοιχες των γυναικών. Όμως η πληροφορία αυτή αμφισβητήθηκε από πολλούς συναδέλφους του.
    Και σας παρακαλώ, όλους σας, να σταματήσουμε εδώ τη συζήτηση αυτή, διότι φοβούμαι ότι ήδη έχουμε γεμίσει τον παρόντα δικτυότοπο με λογιών λογιών ψείρες.

  29. Ανεργος Αφραγκος said, on 16/09/2010 at 5:49 μμ

    Ο άγιος λέει στην «κόρη» του
    «Το χρυσάφι, δεμένο σε πολύτιμες πέτρες, δεν στολίζει γυναίκες σαν και σένα… Τα βαρύτιμα και πολυτελή φορέματα, ας τα φορούν εκείνες, που δεν επιθυμούν ανώτερη ζωή, που δεν ξέρουν τι θα πη πνευματική ακτινοβολία. »
    Κι από κει λοιπόν που δεν ταιριάζουνε αυτά στις γυναίκες, πώς έγινε έτσι να τα φοράνε οι δεσποτάδες που είναι και σερνικοί οι βλαμένοι; Ρε καμιά πουτάνα δεν έχει φορέσει απάνω της τόσα χρυσάφια και πολύτιμες πέτρες και βαρύτιμα και πολυτελή φορέματα, σαν κι αυτούς τους δεσποτάδες. Θέλουν να μας τρελάνουν οι ερίφηδες φαίνεται. Και μιλάνε για πνευματική ακτινοβολία. Και σεις καλόγεροι και καλογριές να σας φάνε ζωντανούς οι ψείρες κι από μπροστά κι από πίσω ρε. Που τους έχετε αυτούς τους ψευταράδες για άγιους. Αυτές τις κοκότες να πούμε. Που δεν έχετε μυαλό ίσα με μια ψείρα. Χαϊβάνια. Ξου ρε χαμούρες.

  30. ΕΚΠΛΗΚΤΗ said, on 16/09/2010 at 8:00 μμ

    ΓΦΤΓΦΤΓΦΤΓΦΥΗΓΦΥΗΓΞΡΥΓΗΗΓΝΒΩΨΝΝΥΓΥ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΕΚΠΛΗΚΤΗ ..ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΘΙΑ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙΤΗΝ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ . ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ .ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΤΕ ΑΓΝΟΗΣΑΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ .


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: