ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Απουσιάζω διότι πολεμώ το κακό (τη ΦΤώΧΕΙΑ!!!)

Jeronymo (ελληνιστί ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ) πνευματικός ηγέτης των Απάτσι

Μας κάλεσε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο (δεν ημπορούσα να αρνηθώ!) για να βρούμε αποτελεσματικούς τρόπους καταπολέμησης της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Δυστυχώς συμμετείχαν και πολλοί Αμαρτωλοί αιρετικοί όπως και από άλλες επαίσχυντες θρησκείες του διαβόλου.

Εξετάσαμε τη στρατηγική της ΕΕ «Ευρώπη 2020», με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται στην ανάγκη προώθησης της απασχόλησης και της χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξης, αλλά και της κοινωνικής συνοχής (δεν ημπορώ την ανοχή!!!).

Υπέγραψα, τι να κάμνω!!!

Λεπτομέρειες των κατορθωμάτων μου Αιδώ!

+

orse3

Σε όλους πλην των αφιλοκερδών εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

Advertisements

21 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. EmilofCrete said, on 23/07/2010 at 9:37 πμ

    H φτώχεια (των άλλων) ενδιαφέρει πολύ τους ηγέτες και μάλιστα τους θρησκευτικούς.

    Την μελετάνε για να ξέρουν πώς να την αποφεύγουν.

    Επίσης μελετάνε πώς να αποφεύγουν το να μάθουν οι φτωχοί γιατί έγιναν έτσι και ποιοι τους τα πήραν…

    Χρήσιμα πράγματα!

    Πολύ μ’ αρέσει η φράση «(οι πλούσιοι) πολεμάνε τη φτώχεια»…

    Πολεμάς κάτι που μπορεί (στοιχειωδώς) να αντισταθεί.

    Εμείς όμως ξέρουμε καλά πως η φτώχεια έχει ένα και μόνο τρόπο να αντισταθεί:
    Την καλοπέραση!

    Γι αυτό και παίρνουμε δάνεια… 😉

  2. vildanden said, on 23/07/2010 at 10:09 πμ

    Κι αν ο Ορθόδοξος τον Μπαρόζο συναντήσει….
    Το καλό θα νικήσει!

  3. Σταύρος said, on 23/07/2010 at 11:16 πμ

    Αδελφέ ορθόδοξε, αυτό που έκανες είναι αμαρτία ενώπιον του Κυρίου.
    Ελπίζω να μη συμπροσευχήθηκες με τους αιρετικούς, εκεί που πήγες, διότι το μεν πρώτο αμάρτημά σου, δηλαδή η περιφρόνηση της προνοίας του θεού, είναι συγχωρητέο, ενώ το δεύτερο επισύρει το φοβερό επιτίμιο του αφορισμού.

    Και πώς λησμόνησες τόσο εύκολα την διδασκαλία του Χριστού μας, οπού είπε να μη μεριμνάμε για τα προς το ζειν, διότι γι’ αυτά φροντίζει ο Θεός Πατήρ. Ότι να δούμε τα πετεινά του ουρανού που δεν μεριμνούν για τίποτε, κι ότι όταν ο θεός φροντίζει αυτά πόσο μάλλον εμάς που είμαστε τα αγαπητά του παιδιά.

    Αλλά μη στενοχωρεύεσαι αγαπητέ μου. Μια εξομολόγηση και μετά καπάκι μια θεία κοινωνία θα τακτοποιήσει το ζήτημα.

  4. Δαμανάκη said, on 23/07/2010 at 2:45 μμ

    Φάγαμε ήπιαμε, αλληλοκολακευτήκαμε και τη φτώχια πολεμήσαμε

  5. Σταύρος said, on 24/07/2010 at 11:34 πμ

    Όταν, λοιπόν, χάνουμε περιουσίες και χρήματα, να μην ταραζόμαστε, αλλά να λέμε: «Ας είναι δοξασμένος ο Θεός, και θα βρούμε πλούτο πολύ μεγαλύτερο».

    Όσο θα ωφεληθούμε μ’ αυτόν μόνο το λόγο, δεν θα ωφεληθούμε ούτε αν ξοδεύουμε ό,τι έχουμε σε αγαθοεργίες, ούτε αν γυρίζουμε παντού αναζητώντας φτωχούς, για να τους βοηθήσουμε, ούτε αν σκορπάμε τα λεφτά μας για να προσφέρουμε φαγητό στους πεινασμένους.

    (Πηγή: Απόσπασμα από το βιβλίο «Θέματα ζωής». Κείμενα του Αγίου Ιωάννου του Χρυσόστομου. Η επεξεργασία και μετάφραση των κειμένων καθώς και η έκδοση των βιβλίων έχουν γίνει από τους πατέρες της Ιεράς Μονής Παρακλήτου Ωρωπού, Τόμος Α’, σελ. 182-195).

  6. Σταύρος είσθε απαραίτητος δια κατήχησην (με την καλήν έννοιαν…) του αληθινού Λόγου του Κυρίου.

  7. Σταύρος said, on 26/07/2010 at 11:00 πμ

    Καλέ μου Γοδεφρείδε δε Μπουιγιόν, επί τεσσαράκοντα έτη μελέτησα τον λόγο του θεού και των πατέρων της εκκλησίας. Και ποτέ δεν εισέπραξα έπαινον τινά για την γνώση μου αυτή, την οποία σε πολλές περιπτώσεις εξέθεσα δημοσίως.
    Είσαι ο πρώτος αγαπητέ μου που τόσο απλόχερα μου απεύθυνες λόγο τοσούτον φιλόφρονα και ενθαρρυντικό. Σ’ ευχαριστώ αδελφέ, από τα βάθη της καρδιάς μου.

  8. […] Επειδή μόνο με το γέλιο μπορούμε να σωθούμε σας παραπέμπω και στο σατιρικό μπλογκ του «Χριστιανού Ορθόδοξου», που από ότι αντιλήφθηκα ήταν και η μόνη σοβαρή αντίδραση στο φιλανθρωπικό γκαλά των Ιερώνυμου-Δαμανάκη: https://orthodoxos.wordpress.com/2010/07/23/bourdes/ […]

  9. […] Επειδή μόνο με το γέλιο μπορούμε να διασωθούμε σας παραπέμπω και στο σατιρικό μπλογκ του «Χριστιανού Ορθόδοξου», που από ότι αντιλήφθηκα ήταν και η μόνη σοβαρή αντίδραση στο φιλανθρωπικό γκαλά των Ιερώνυμου-Δαμανάκη: https://orthodoxos.wordpress.com/2010/07/23/bourdes/ […]

  10. […] Επειδή μόνο με το γέλιο μπορούμε να διασωθούμε σας παραπέμπω και στο σατιρικό μπλογκ του «Χριστιανού Ορθόδοξου», που από ότι αντιλήφθηκα ήταν και η μόνη σοβαρή αντίδραση στο φιλανθρωπικό γκαλά των Ιερώνυμου-Δαμανάκη: https://orthodoxos.wordpress.com/2010/07/23/bourdes/ […]

  11. Konstantinos Kantakouzinos said, on 28/07/2010 at 12:52 μμ

    Επιτυχημένος ο παραλληλισμός με τον ηγέτη των Απάτσι Geronimo: ως αιχμάλωτος πολέμου συμμετείχε εις τας τελετάς ορκωμοσίας του προέδου Theodore Roosevelt. Ως αιχμάλωτος του πολέμου κατά της φτώχειας ο Έλλην Geronimo συμμετέχει εις τας τελετάς του προέδρου Μπαρόζο (να ρωτήσω ποίος πληρώνει τον λογαριασμόν ή θα θεωρηθώ μέγιστος αμαρτωλός ως τελών πράξιν αυνανισμού;)

    Αλλά ας μην είμεθα υπερβολικοί με την φτώχεια: άλλωστε, ως λέγει και ο Βάρναλης εις τον διάλογον του γαϊδάρου μετά του παπά εις το γνωστόν ποίημα «Η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου»: «Αντραλίζομαι, πεινώ! – Σουτ, θα φας στον ουρανό!» (απαγγελία του Βάρναλη εδώ http://www.youtube.com/watch?v=v018Oz-brfU με τον παπά εις το 01:34).

  12. Σταύρος said, on 29/07/2010 at 12:01 μμ

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΟΙ

    «Πάντα όσα έχεις πώλησον και διάδος πτωχοίς, και έξεις θησαυρόν εν ουρανώ, και δεύρο ακολούθει μοι» (Λουκ. 18, 22)

    Του ΑΡΧΙΜ. ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ
    «ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ»

    Μακάριοι οι φτωχοί

    Υπάρχουν φτωχοί. Κι αυτοί οι φτωχοί, όταν είναι πιστοί χριστιανοί, είναι μακάριοι. Μακάριοι; Μα εδώ μιλάμε για δυστυχία, και συ λες πως είναι μακάριοι και ευτυχισμένοι; θα μας ρωτήσουν. Δεν το λέω εγώ. Το λέει ο ίδιος ο Χριστός. Στους μακαρισμούς, όπως τους γράφει ο ευαγγελιστής Λουκάς, ο Χριστός μακαρίζει τους φτωχούς και λέει: «Μακάριοι οι πτωχοί, ότι υμετέρα εστίν η βασιλεία του Θεού» (Λουκ. 6, 20). Μακάριοι; Μα πώς; Για πολλούς λόγους. Δύο από αυτούς θα αναφέρουμε.
    Πρώτα–πρώτα γιατί είναι απαλλαγμένοι από το άγχος και την αγωνία των πλουσίων. Ο φτωχός είναι ανάλαφρος απ’ τα βαρίδια του πλούτου. Τα βαρίδια αυτά δεν αφήνουν τον πλούσιο να βαδίσει ελεύθερα για τη βασιλεία των ουρανών. Ο φτωχός είναι απαλλαγμένος απ’ τις σκοτούρες και τις αγωνίες των πλουσίων. Δείξτε μου πλούσιο νάνε χαρούμενος. Να, κάποιος στην Ιταλία! Βασιλιάς των πετρελαίων, εκατομμυριούχος. Κι όμως, ύπνος δεν τον έπιανε. Αγωνιούσε, πήγαινε να τρελαθεί. Ληστές άρπαξαν το 17χρονο εγγόνι του και του ζητούσαν εκατομμύρια λύτρα. Και για να τον εκβιάσουν του έστειλαν μέσα σ’ ένα φάκελο το ένα αυτί του παιδιού, που τόχαν κόψει. Λοιπόν, που χαρά και ευτυχία στον πλούσιο αυτό; Αν ήταν φτωχός, θα πάθαινε αυτή τη λαχτάρα;
    Αλλά κι άλλος λόγος κάνει το φτωχό, τον πιστό και ευσεβή φτωχό, μακάριο. Με τη φτώχεια δοκιμάζεται σε τούτη τη ζωή. Ζει ζωή στερήσεων αγόγγυστα. Μα τον περιμένει «πλούτος μέγας». Ο φτωχός είναι ο εκλεκτός του Θεού. Το λέει ο αδελφόθεος Ιάκωβος: «Ουχ ο Θεός εξελέξατο τους πτωχούς του κόσμου πλουσίους εν πίστει και κληρονόμους της βασιλείας ης επηγγείλατο τοις αγαπώσιν αυτόν;» (Ίακ. 2, 5). Φτωχοί εδώ. Πόσα χρόνια; Μερικές δεκάδες χρόνια. Πλούσιοι εκεί πάνω. Πλούσιοι κληρονόμοι της ενδόξου βασιλείας. Πλούσιοι όχι για λίγα χρόνια, αλλά για αιώνες ατελεύτητους.

  13. Σταύρος said, on 20/08/2010 at 10:54 μμ

    Αδελφέ Ορθόδοξε, είπαμε να απουσιάσεις, αλλά εσύ κοντεύεις να μας εγκαταλείψεις.
    Διότι δεν μπορεί να μη γνωρίζεις ότι μας είναι απαραίτητος ο Φάρος σου, που είναι ο μοναδικός σχεδόν που εκπέμπει το αληθινώς ορθόδοξο φως.
    Δεν γνωρίζεις ότι οι λύκοι των αιρετικών συμμοριών μας πολιορκούν αδιάλειπτα.
    Από τη μια μας συνήθισες να πορευόμαστε με αζιμούθιο που κόβαμε από την αλάνθαστή σου πυξίδα κι από την άλλη μας εγκαταλείπεις, για επικινδύνως μεγάλα χρονικά διαστήματα, δίχως να ξέρουμε προς τα πού να πορευτούμε. Δίχως οδηγό μέσα στη ζούγκλα της ζωής.
    Και αλίμονο αδελφέ, φοβούμαι μη τυχόν και επωμισθείς τις τυχόν αμαρτίες που μπορεί να διαπράξουμε, ελλείψει της απουσίας σου.
    Ο πανάγαθος θεός σου ανέθεσε ένα, έστω και μικρό ποίμνιο (τι σημασία έχει η ποσότητα, πρέπει να σωθεί και η τελευταία ψυχή), κι εσύ φοβούμαι – ήμαρτον αδελφέ ενώπιόν σου – φαίνεται ότι το έριξες στις καλοκαιρινές διακοπές (δεν βρίσκω άλλον λόγο για την απουσία σου).
    Κι αλίμονο σε μας, αν ο σατανάς (λένε ότι συνηθίζει να περιφέρεται τα καλοκαίρια στις παραλίες)σε τύλιξε στα δίκτυα του. Αν έβαλε ο τρισκατάρατος την πονηριά του μέσα σε κανένα καλλίγραμμο γυναικείο κορμί, και το εξαπόλυσε προς την κατεύθυνσή σου.
    Έλεος αγαπητέ αδελφέ. Επίστρεψε. Επίστρεψε πριν βρεις το πλήρωμά σου κατασπαραγμένο από τους λύκους των αιρέσεων, του θεομάχου Εωσφόρου.
    Καλύτερα να πεθάνουν κάποιοι από την πείνα και να πάνε στον παράδεισο, παρά εμείς που αν και έχουμε εδώ όλα τα καλούδια, κινδυνεύουμε να καούμε από το αιώνιον πυρ της κολάσεως.

  14. Αναστάσιος said, on 22/08/2010 at 12:02 μμ

    Η γελοιογραφία του μήνα!

    http://diagoras.wordpress.com/2010/08/17/militant-agnostic/

  15. Σταύρος said, on 23/08/2010 at 12:40 πμ

    Αδελφέ Αναστάσιε υπάρχει και διαφορετική άποψη περί του θέματος :
    Ο ειδωλολάτρης Σωκράτης υποστήριζε το
    «Εν οιδα ότι ουδέν οίδα».
    Μια από τις μεγαλύτερες παπαριές που έχουν κατατεθεί τόσο επισήμως παγκόσμια.
    Ο μαλάκας αυτός Σωκράτης την υποστήριξε μόνο και μόνο για να ανεβάσει τις μετοχές του στο χρηματιστήριο της γνωσιακής του τράπεζας. Διότι αυτός που κατάλαβε, περισσότερο από τον οποιονδήποτε σ’ αυτόν τον κόσμο, ότι δεν ήξερε τίποτε, αυτός παρίστανε, κι έμεινε στην ιστορία ως ο μεγαλύτερος των δασκάλων. Δηλαδή αφού δεν ήξερε τίποτα ο ερίφης τότε τι δίδασκε ο παντελώς άσχετος;

    Καμμιά σουπιά, στον κόσμο αυτόν δεν έριξε τόσους τόνους μελάνης, για την συσκότιση του γνωσιακού ορίζοντα των ανθρωπίνων δυνατοτήτων. Μια αστείρευτη πηγή για τα άλλοθι της ανθρώπινης πνευματικής τεμπελιάς. . Η τέλεια εκδίκηση της δεισιδαιμονίας απέναντι στην ικανότητα της επιστημοσύνης του ανθρωπίνου είδους.

  16. Manolis said, on 23/08/2010 at 6:00 μμ

    Δε μου λες ρε Σταυρουλιακα;

    Λόγο διάρροια σε έχει πιάσει και αντιγράφεις παντού τα ίδια και τα ίδια ή μήπως νομίζεις ότι λες κάτι;

    Θέλεις να τα ακούσεις μου φαίνεται.

  17. Popnulos said, on 23/08/2010 at 6:27 μμ

    Βασδέκη ας το παραδεχτούμε καλύτερα.

  18. Σταύρος said, on 23/08/2010 at 10:27 μμ

    Προς Manolis και Popnulos, αδελφοί σας ευχαριστώ που με παρακολουθείτε τόσο στενά. Να είστε βέβαιοι ότι θα ωφεληθείτε από την συνεχή ανάγνωση των ίδιων λόγων που καταθέτω, διότι συνάδουν απόλυτα με τα δόγματα της ορθοδοξίας μας.
    Στην αρχή όλοι έτσι αισθάνονται. Όπως και σεις τώρα. Μετά όμως αρχίζει να επενεργεί η θεία χάρις και όλοι τους, μέρα με τη μέρα, ηρεμούν και φωτίζονται. Κάνετε λιγάκι υπομονή, και σύντομα θα φανούν τα αποτελέσματα. Ο θεός δεν βιάζεται ποτέ να αποδίδει το έλεός του. Υπομονή αδελφοί.

  19. mitsakos said, on 24/08/2010 at 10:36 μμ

    Μάλλον δεν θα είναι λογοδιάροια, πρέπει να είναι σοβαρό το πρόβλημα κύριοι.

  20. Σταύρος said, on 25/08/2010 at 12:20 πμ

    Αδελφέ mistakο, ίσως να σου διαφεύγει ότι το πρόβλημα που μας απασχολεί εδώ είναι ο αγώνας υπέρ της Ορθοδοξίας, κι όχι η αυταπασχόληση. Εάν τώρα εσένανε σου αρέσει τον αγώνα αυτόν να τον αποκαλείς λογοδιάρροια, ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος που μπερδεύεις την γραβάτα με το σώβρακο.
    Και σαν τις κατίνες εσύ και οι φίλοι σου Manolis και Popnulos πιπιλίζετε την λέξη αυτή, δίχως να τολμάτε να αναφερθείτε σ’ αυτό καθ’ εαυτό το πρόβλημα, επί του οποίου υποτίθεται ότι λογοδιαρροιοφέρνω.
    Πείτε μου, σας παρακαλώ, ποιο είναι το πρόβλημά σας, και σας υπόσχομαι ότι, με την χάρη του Θεού θα το λύσουμε.
    Ο κύριός μας ποτέ δεν αφήνει αναπάντητες τις απορίες μας. Μας λέει: «Να ζητάτε και θα το βρείτε».


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: