ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Συγκέντρωσις εις Champs-Elysées (δια τον Άκη!!!)

Μεγαλειώδης συγκέντρωσις συμπαραστάσεως εις Champs-Elysées δια τον Άκην, ετάραξεν την φυλήσυχην ζωήν των κατοίκων εις Παρισίους, κυριαρχεί το χρώμαν το πράσινον του Σοσιαλισμού.

Δεν είναι τυχαίον ότι γίνεται εις Παρισίους και ουχί εις Αθήνας η συγκέντρωσις συμπαραστάσεως δια τον Άκην.

Αι λόγοι είναι δύον.
1. Ουδείς προφήτης εις τον τόπον του.
2. Τα κέντρα που επιζητούν της εξόντωσιν του εξαίρετου πολιτικού ανδρός, εδρεύουν εις Παρισίους (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!)

+

orse3

ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

(Σχόλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΝ τους ενορίτες μου, θα διαγράφονται αυτομάτως άνευ εξηγήσεως εκ μέρους του ιεροβλογίου μου…)

[έΚΤΑΚΤΟΝ το Λέγειν Μου!!!]

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ζωζώ Χ.Σαπουντζάκη said, on 09/06/2010 at 12:40 μμ

    Ορθόδοξε μανάρι είσαι υπέροχος.
    Μπράβο στους Παριζιάνους.
    Τόσο χαρτί τους άφησε ο Άκης.
    Έγώ και οι φίλες μου οργανώνουμε πορεία υπέρ του Άκη στην πλατεία Κολωνακίου με τέρμα στη Δεξαμενή.
    Κράτα γερά Άκη δεν θα αφήσουμε να σε δολοφονήσουν.
    Καλή νύχτα τρελλό αγόρι

  2. Donald Efraim Duck said, on 09/06/2010 at 1:51 μμ

    ήμουν ερωτεβμένως με τον Άκις.
    έπεσα στα πόδια του.
    μου είπε Όχι, είσαι άσκημη.
    τον μισό επιδής με είπε άσκημη

  3. ΕλενΑκη said, on 09/06/2010 at 3:51 μμ

    Κορίτσια, δεν ξέρετε εμένα από τι μεγάλη αμφιβολία με βγάλατε καλές μου. Έχω που λέτε κάτι χαζοβιόλες φιλενάδες που ήταν ερωτευμένες με τον Γιωργάκη. Τον Παπανδρέου καλέ.
    Μα τόσο σούργελα. Γκαγκά οι φιλενάδες. Κι όταν εγώ τις έλεγα ότι τρελαίνομαι για τον Άκη τον γόη, αυτές με ειρωνευόντουσαν οι ζουρλοπαντιέρες. Απορώ ακόμα που το βρήκανε τόσο κακό γούστο. Χαλάλι του και τα σπίτια και οι βίλες.
    Κι ακόμα τον γουστάρω να φανταστείτε. Κι άμα τολμώ που και που και το ξαναλέω μου λένε πως είμαι στραβή. Και μου λένε καλέ τι βρίσκεις σ’ αυτόνε, αυτό το ξοφλημένο γραμμάτιο;
    Έτσι μιλάνε οι κακούργες για το Άκη μου. Που να βγάλουν σπυριά οι γλώσσες τους.
    Ποιος άντρας βρε αλαφροκάντερα τίμησε τη γυναίκα του με γιορτές μέσα στα Παρίσια; Που ούτε πρωθυπουργός δεν τόλμησε τέτοια μεγαλεία.

  4. Στράτος said, on 09/06/2010 at 5:45 μμ

    Προς, Ζωζώ Χ.Σαπουντζάκη και Donald Efraim Duck που έγραψαν παραπάνω.
    Κυρίες ή δεσποινίδες μου φερθήκατε με μεγάλη επιπολεότητα απέναντι στον αγαπητό μας Ορθόδοξο.
    Όλως τυχαίως έπεσα επάνω στο αθεϊστικό μπλόγκ του Ροΐδη, και προς μεγάλη μου έκπληξη διάβασα τα κατασυκοφαντικά σας κι ελαφριού τύπου σχόλια, που λένε και υπονοούν ότι ο Ορθόδοξος εδώ οικοδεσπότης μας, πως τάχα μου είναι δικό σας!
    Άκου «δικός μας»! Άκου ότι δουλεύει του «παπάδες»! Άκου ότι «δεν είναι ούτε χριστιανός ούτε ορθόδοξος».
    Δηλαδή κοκόνες μου, εμείς που τον έχουμε για υπόδειγμα ορθοδοξίας είμαστε οι χαζοί κι εσείς που τον συκοφαντείτε είσαστε οι έξυπνες. Πού είσαι ρε απόστολε Παύλε, που να αγιάσει το στόμα σου – που δίδασκες ότι οι γυναίκες πρέπει να βγάζουν τον σκασμό τους και να μη μιλάνε ποτέ μπροστά σε άνδρες. Βρε γύναια του κερατά, δεν μπορείτε να λέτε τις χαζομάρες σας όταν πίνετε τον καφέ σας, εκεί πέρα συναμεταξύ σας;
    Βρε που να σας πάρει και να σας σηκωσει, πότε μωρές, ακούσατε τον Ορθόδοξό μας, να δουλεύει τους ιερείς μας και τους άξιους παπάδες μας;
    Μετά παρεξηγιέστε όταν ακούτε ότι ο άγιός μας Κοσμάς ο Αιτωλός έλεγε ότι «αν συναντήσεις στο δρόμο σου τον διάολο και την γυναίκα, τότε άσε την γυναίκα και πήγαινε με τον διάολο».
    Ξεδιάντροπες, να ζητήσετε αμέσως συγνώμη από τον Ορθόδοξό μας. Το παιδί αυτό δεν έχει ψυχή; Δεν έχει αισθήματα; Και βρήκατε να τον πατήσετε στο ευαίσθητό του σημείο; Την ορθοδοξία; Τόσο δηλητήριο και φαρμάκι στάζει η γλώσσα σας;

  5. Donald Efraim Duck said, on 10/06/2010 at 5:46 πμ

    τον σχολιαστά αυτόν τον Στράτος δεν θα μπωρούσα να τον ερωτεφθό πωτές.
    διώτη παιλαγωδρομί με θεοριτικούραις


Σχολιάστε

