ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Μόλις πλύθηκα (ΞΕΧάΣΤΗΚΑ!!!)

Ως γνωστόν, την Σαρακοστήν και ιδιαιτέρως εις την αγίαν Μεγάλην Εβδομάδαν τελώ υπό καθεστώς αυστηροτάτης νηστευτικής διαίτης η οποία τελεύει μετάν την Ανάστασιν του Κυρίου μας. Καθ’ όλην την διάρκεια των 40 ημερών δεν πλένομαι και δεν καθαρίζω τα δόντιαν μου δια να προσεύχομαι και να αφήνω τη βρόμα να κολλά απάνω μου, όσο πιο πολύ βρόμα κολλά στο δέρμα μου, τόσες και οι αμαρτίες που κουβαλώ της ανθρωπότητος δια να την ξελαφρώσω.

Τοιούτην την φοράν πέρασεν η Ανάστασις και ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΝΥΦΤώ, δεν πειράζει σήμερα επιτέλους μετά 60 τόσες μέρες πλύθηκα!!!

+
Εις άπαντας πλην των φιλοπτώχων εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
+
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!
+
+
+
Αμήν

Advertisements

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. foufoutos said, on 16/04/2010 at 2:35 μμ

    +ξεβρόμισον δέσποτα+

  2. quervo said, on 16/04/2010 at 2:41 μμ

    +Ευλόγησον πανσεβάσμιε Σάπωνα+

  3. Σιγά τα λάχανα μωρέ Ορθόδοξε. Δε πλύθηκες εξήντα μέρες και κάτι έκανες και συ.
    Και το κάνεις θέμα!
    Δηλαδή αν εντυπωσιαστούμε από τις εξήντα σου μέρες απλυσιάς, τι θα πρέπει να πάθουμε από την δια βίου απλυσιά του Μεγάλου Αντωνίου, αυτού του γενάρχη των βρωμερών και, αείποτε αμπάνιστων καλόγερων και καλογραιών. Για άκουσε να μάθεις.

    «Καθ’ όλον τον ερημικό βίο του ο Αντώνιος ουδέποτε άλλαξε ένδυμα και ουδέποτε ένιψε το σώμα του ή καν τα πόδια του με νερό». (Βίος κεφ. 47 και 95).
    Ξέρεις ποιος έγραψε το «Βίος και πολιτεία του οσίου πατρός ημών Αντωνίου»; Ορίστε, άγιος άνθρωπος και Μέγας! Ο άγιος Αθανάσιος ερίφη μου. Και να ‘τανε μόνον αυτό; Για άκουσε:

    «Από παιδί ήταν ολιγαρκής και αυτάρκης, ουδεμία όμως έτρεφε κλίση προς τα γράμματα, τα οποία «μαθείν ουκ ηνέσχετο». Αγνοούσε ακόμα και αυτή την γραφή και την ανάγνωση της μητρικής του γλώσσας που ήταν η κοπτική. Την ελληνική γλώσσα την αγνοούσε εντελώς». Εσύ ρε έξυπνε, ποια από τα προσόντα διαθέτεις, και μας παριστάνεις κι από πάνω τον άγιο;

    Θέλεις κι άλλα προσόντα:
    Ο Αντώνιος όχι μόνον ήταν αγράμματος αλλά υποστήριζε και θεωρητικά την αγραμματοσύνη. Διέθετε μάλιστα επιχείρημα ατράνταχτο και αδιάσειστο. Όταν λοιπόν προσήλθαν κάποιοι προς αυτόν και θέλησαν να τον πειράξουν για την αγραμματοσύνη του, τους αποστόμωσε λέγων: «τι λέγετε, τι είναι πρώτον ο νους ή τα γράμματα και ο νους είναι αίτιον των γραμμάτων ή τα γράμματα του νου;». Όταν δε αυτοί του απάντησαν ότι προηγείται ο νους κι ότι αυτός είναι εφευρέτης των γραμμάτων, απάντησε: «εκείνος λοιπόν όστις έχει υγιή νουν δεν έχει ανάγκη των γραμμάτων» (κ. 73).

    Πάρε τώρα και το επιδόρπιό σου:
    Ο Κ. Παπαρρηγόπουλος (4ο τόμος, «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» γράφει: «Και τώ όντι, μήπως δεν είδομεν πολλάκις εν τοις προηγουμένοις βιβλίοις τους μοναχούς εγκαταλείποντας τον ερημικόν βίον, πληρούντας τάς οδούς και τάς οικίας των πόλεων, αναμιγνυομένους εις τα πολιτικά πράγματα και άλλως ραδιουργούντας, ακολασταίνοντας; Έν γένει προϊόντος του χρόνου ο θεμελιώδης ασκητικός του βίου τούτου χαρακτήρ κατήντησεν εξαίρεσις. Συνήθως οι μοναχοί διήγον ήδη βίον άνετον και ευπαθή εις μοναστήρια πλούσια γενόμενα διά των πολλών κινητών και ακινήτων αναθημάτων, τα οποία αφιέρωνεν είς αυτά η των ανθρώπων ευλάβεια… Το δεινόν, το μέγα δεινόν, ενέκειτο είς τα κοινώς λεγόμενα μοναστήρια, διότι μυριάδες νέων συνέρρεον κατ’ έτος είς τα ενδιαιτήματα ταύτα της απραγμοσύνης, και ενίοτε της ακολασίας, οι πλείστοι ουχί υπό ζέοντος θρησκευτικού αισθήματος ή άλλης ανάγκης φερόμενοι αλλ’ ελαυνόμενοι υπό της είς την αργίαν και την τρυφήν ροπής».

    Λοιπόν; Σιγά τις εξήντα μέρες της απλυσιά σου. Έκανες ρε συ τίποτε απ’ όλα τα παραπάνω;
    Καημένε χριστιανολελέ;

  4. theodoros said, on 03/05/2010 at 9:02 πμ

    Εγω νόμιζα ότι σιγουρα πλάκα ειναι..
    Υπαρχουν άνθρωποι που καμαρωνουν με την απλυσιά;

  5. Στράτος said, on 03/05/2010 at 9:28 πμ

    Κύριε theodoros,
    πλάκα είναι οι μαρτυρίες του αγίου Αθανασίου! Του Κ. Παπαρρηγόπουλου. Με ποιο δικαίωμα αμφισβητείται την αφρόκρεμα κληρικών και λαϊκών;
    Κι αν θέλετε όλη την αλήθεια, σας πληροφορώ ότι όσα αναφέρθηκαν εδώ, περί του βίου και της βρωμιάς των αγίων μοναχών της ορθοδοξίας μας, είναι ένα ελάχιστο μέρος από το όλον, της σχετικής ιστορίας. Διότι ένα λέγονταν όλα, τότε μόνον αυτός εδώ ο ιστότοπος θα χρειάζονταν βδομάδες ολόκληρες για να ξεβρωμίσει.
    Και που το βρίσκετε εσείς το περίεργο; Οι μοναχοί ενδιαφέρονται μόνον για την σωτηρία της ψυχής τους, περιφρονώντας εντελώς αυτό το άθλιο σαρκίον, το οποίο ούτε ο ίδιος ο Αμαζόνιος δεν μπορεί να καθαρίσει. Προς τι λοιπόν να ασχολούνται με κάτι που είναι βρώμικο από την φύση του και πηγή ασταμάτητης βρωμιάς;


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: