ο Χριστιανός Ορθόδοξος

το Σεξ πιστό σαν το σκυλί (του λέμε: «κάτσε κάτω» και κάθεται!!!)

Posted in προσευχές, φιλανθρωπία, Απορίες by or2554 on 11/03/2010

Ο Άγιος Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος λέει γι αυτό το αμαρτωλό θέμα:
«Υπάρχει η επιθυμία του γάμου. Αλλά πως πρέπει να εκπληρωθεί η επιθυμία αυτή; Η επιθυμία του γάμου πρέπει να εκπληρώνεται σύμφωνα με το θέλημα του Θεού
(Κοινωνικαί πληγαί, εκδ. Ο Σταυρός, Αθήναι 1985, 166)

Και ο Δώκτορ Τζον Ουάιτ μας έχει έτοιμο ένα πολύ ωραίο και αποτελεσματικό παράδειγμα:

«Οι σεξουαλικές επιθυμίες μου έχουν δοθεί από το Θεό. Δεν πρέπει να τις ντρέπομαι, να τις φοβάμαι, ή να νιώθω ενοχές. Αλλά υπάρχουν φορές που πρέπει να τις πω, καθώς λέω στο σκυλί μου, «Κάτσε κάτω τώρα! Άλλοτε ναι, αλλά όχι τώρα!». Σαν το σκυλί μου μπορεί να μη θέλουν να υποταχθούν. Αλλά πρέπει να εκπαιδευθούν και πρέπει εγώ να είμαι το αφεντικό.

Βλέπεις δεν αρνούμαι το σκυλί μου, αλλά το καταστέλλω όταν του λέω «Κάτσε κάτω» Δεν το ντρέπομαι όταν έρχονται οι επισκέπτες. Εάν ένιωθα τύψεις ή ενοχή ή ντροπή, θα έκρυβα το σκυλί μου στο υπόγειο και θα ένιωθα προβληματισμό για το γάβγισμα που θα άκουγαν. Το αντίθετο, είμαι υπερήφανος για το σκυλί μου, αλλά πρέπει να το μάθω να πάρει τη θέση του. Αν δεν το έκανα, θα ήταν το ίδιο δυστυχισμένο, καθώς και εγώ και οι φιλοξενούμενοί μου. Θα έχανα φίλους. Δεν θα τους άρεσε να πηδήξει αυτό πάνω τους, να τους γρατζουνίσει, και να τους γλύψει. Επίσης το σκυλάκι μου θα προβληματιζόταν και θα τραυματιζόταν με μια απόρριψη που δεν θα μπορούσε να καταλάβει.»

(από το βιβλίο «Η Βεβήλωση του Έρωτα», εκδ. Ανώγειο, Αθήνα χ.χ., 84)

+

Σε όλους πλην των αφιλοκερδών εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

2 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Κώστας Μοναχός said, on 11/03/2010 at 10:37 μμ

    Έχει δίκαιον ο δόκτορ! Το σκυλί πρέπει να κάθεται εις την σωστή θέση και στάση -ομιλούμεν διά την στάση «δόγκυ στάϊλ» εάν δεν απατώμαι.

  2. micromouse said, on 23/03/2010 at 10:33 μμ

    Μοναχέ σας αρέσει το Doggy style;;;


Σχολιάστε

