ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Blog Ελ. Αφύπνιση: Το αντάλλαγμα Μου είναι ουράνιον (ΕύΣΤΟΧΟΝ!!!)

psomiadis

Ο Σατανάς χρησιμοποιεί την αγνή φύση των νέων (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!), παρουσιάζεται ως άγγελος, για να τους καταστρέψει. Τους μιλά για δικαιοσύνη και ισότητα, έννοιες που χρησιμοποιεί σαν Δούρειους ίππους για να περάσει τους σκοπούς του. Μαύρα χρώματα, κεριά, βρισιές, χυδαιότητα, μηνύματα κατά της Εκκλησίας, ένα απίστευτο μένος κατά της Εκκλησίας… Για τον Σατανά ισχύει το θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δε την αφήνει (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!)

«...θέλω να πω σε όλους τους νέους που διαβάζουν τα άρθρα μου, να εξετάζουν πιο προσεκτικά τις ιδεολογίες και να μη ξεχνούν πως για όλα υπάρχει ένα τίμημα, δεν υπάρχουν δώρα. Οι αριστεροί δε τα σπάνε και δε λυσσάνε να περάσουν τις πολιτικές τους για τη ψυχή της μάνας τους… Ούτε εγώ, που γράφω αυτές τις γραμμές, κάνω αυτό που κάνω χωρίς αντάλλαγμα… Το δικό μου αντάλλαγμα είναι ουράνιο όμως (έΚΤΑΚΤΟΝ!!!), αυτή είναι η διαφορά μου με τους “αριστερούς”.

το έχουνε γραμμένο Αιδώ: http://www.ellinikiafipnisis.blogspot.com

+

Εις άπαντας πλην των φιλοπτώχων εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
+
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

Ένα Σχόλιο

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aρχιμανδρίτης Μπουμπού said, on 01/07/2009 at 8:41 πμ

    Kαλέ ποιός είναι ο μορφονιός ο καβαλάρης; Ίδιος ο Αη Γιώργης που θα φονέψει τον δράκο!
    Αχ Ορθόδοξε, κλείσε μου ένα ραντεβού μαζί του να τον ξομολογήσω.


Σχολιάστε

