ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Πως λύνουμε τα Μάγια (Ευχήν Β’!!!)

(Του Αγίου Κυπριανού).

Του Κυρίου δεηθώμεν.
Δέσποτα Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ο τα πάντα κρατών και κυβερνών, Άγιος και δεδοξασμένος υπάρχεις. Δι’ ο Βασιλεύ των Βασιλευόντων και Κύριε των Κυριευόντων, δόξα Σοι. Ο καθήμενος εν τω φωτί τω απείρω και απροσίτω βροτοίς, διά προσευχής εμού του ταπεινού και αναξίου δούλου Σου,
φυγάδευσον τους δαίμονας και κατάργησον τας πονηρίας αυτών, ίνα τα νέφη δώσωσι υετόν επί πάσαν την γην και η γη δώση τα γεννήματα αυτής εν τω καιρώ αυτών, τα δένδρα καρποφορήσωσιν, και οι άμπελοι ευφορήσωσι πλήρεις βοτρύων, αι γυναίκες λυθώσι και ελευθερώσιν από του κακού των μητρών, αυτών και πας ο κόσμος άρχων και αρχόμενος, και πάσα η κτίσις λυθή από παντός δεσμού του δαίμονος. Ο δε δούλος Σου (το όνομα του πασχόντος), συν παντί τω οίκο αυτού και τοις πράγμασι αυτού, λυθήσεται εκ παντός δεσμού σατανικού, μαγείας, μαγγανίας και αντικείμενικής δυνάμεως. Δεόμεθα Σου, Κύριε ο Θεός των Πατέρων ημών, δος, ίνα λυθώσι τα εκ μαγείας, μαγγανίας, βασκανίας και πάσης σατανικής ενεργείας δεσμά αυτού και αφανισθώσι πάντα τα πονηρά έργα, διά της επικλήσεως του Παναγίου Πνεύματος Θεού Σαβαώθ.

Ναί! Κύριε του παντός, επάκουσον μου δεομένου Σου και λυθήτω ο δούλος (όνομα πασχόντος) ει έστι δεδεμένος εν ουρανώ ή εν γη ή εν ανωφλίω ή εν δέρματι αλόγων ή εν σιδήρω ή εν λίθω ή ξύλω ή εν γραμματίω, δ’ αίματος ανθρώπου, ζώου, πτηνού, ή ιχθύος ή δια μελάνης ή δι’ άλλου τινός, προς βλάβην αυτού ή του οίκου αυτού, και ει κατέχωσαν ή διέσπειραν αυτά εν αυλαίς, εν θαλάσση, εν φρέατι, εν μνήματι ή εν οιωδήποτε τόπω.

Και ει δι’ ονύχων ανθρώπων, ζώων, πτηνών, ερπετών, (ζώντων ή τεθνεώντων), ή δια χώματος τεθνεώντων εγένοντο και ει δια πασάλου ή καρδίου, ή βελόνης διεπεράσθησαν, λύσον εν τη ώρα ταύτη. Κύριε, διά παντός, τη κραταιά δυνάμει Σου.

Συ Κύριε, ο Θεός ημών, ο γινώσκων τους τόπους, τους τρόπους και τους ανθρώπους, διάλυσον και διάρρηξον και αφάνισον τα της μαγείας έργα, ένθα κείνται, τον δε δούλον Σου (όνομα πασχόντος) διαφύλαξον συν παντί τω οίκω αυτού.

Συντριβήτωσαν υπό την σημείωσιν του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού πάσαι αι εναντίαι δυνάμεις (τρις).

Αναχωρήτωσαν και διαλυθήτωσαν δια παντός πάντα τα της μαγείας, μαγγανίας και βασκανίας έργα, εκ του δούλου του Θεού (…). Ναι Κύριε, δεομένου Σου, επάκουσον μου και ελευθέρωσον τον δούλον Σου και τον οίκον αυτού από συμπτώματος και δαιμονίου μεσυμβρινού, από πάσης ασθενείας αναθέματος, οργής, κατάρας, συσπραγίας, καταλαλιάς, φθόνου, βασκανίας, αμελείας, νωθρότητος, λαιμαργίας, αδυναμίας, βλακείας, αφροσύνης, υπερηφάνειας, ασπλαχνίας, αδικίας, αλαζονείας και πάσης πλάνης και απάτης, δια το Όνομα Σου το Άγιον και δεδοξασμένον εις τους αιώνας. Αμήν.

Αύριον Ευχήν Γ’ !!!

Σε όλους πλην των φιλοπτώχων εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com

+
ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Μέντιουμ Φωφώ said, on 01/06/2009 at 6:51 μμ

    Πάτερ μου θαυμάσηοτο πωστ σας. Ηδικός δια την μαγίαν είναι ο πατήρ Νεκτάριος Μουλατσιώτης ένας άγιος άνθροπος του θεού όπου δίδει συνταγήν δια μάγια.
    Επισκέψτε την ιστοσελήδα Του, θα καταπλαχτείτε.
    Ισοδος
    http://www.freemonks.gr/index.php?page=com&lang=1&id=32

  2. ΘΕΟΔΩΡΑ said, on 24/06/2011 at 9:21 μμ

    καλησπερα σας θα ηθελα να σας ρωτησω κατι πως μπορουμε να δουμε η να καταλαβουμε αν σε καποιον ανθρωπο εχουν κανει μαγια? Διοτι αυτος ο ανθρωπος δεν συζηταει να παει στην εκκλησεια και δεν καταλαβενει οτι υπαρχει προβλημα.. πως μπορουμε να το βοηθησουμε γιατι κανει ακραια πραγματα που δεν ειναι φυσιολογικα.. Σας ευχαριστω

  3. Συνέσιος said, on 02/07/2011 at 6:24 πμ

    Βοηθήτε με μηστίαν, προσεφχήν και διακοπή αυνανισμού επί πενταήμερον

  4. ΘΕΟΔΩΡΟΣ said, on 24/03/2012 at 12:06 μμ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΘΟΔΩΡΗ ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΙΝ ΜΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΓΕΝΩ ΣΤΙΝ ΕΚΛΕΙΣΙΑ . ΤΙΝ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 5 ΦΟΡΕΣ ΣΠΕΡΜΑΤΟΧΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΚΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΙΛΑ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΒΑΣΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΥΩ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΧΕΙΣΩ ΝΑ ΠΕΙΓΕΝΟ ΕΚΛΕΙΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΥΣΤΕΨΩ ΗΤΑΝ 21-3-12 ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΑΞΗ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΝΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΙΝ ΤΑ ΠΩ ΓΙΑ 40 ΜΕΡΕΣ ΑΛΥΘΕΥΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕΣΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΥΝΗΜΑ ΝΑ ΜΙΝ ΧΑΝΟ ΤΙΝ ΠΕΙΣΤΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΜΙΝ ΠΕΙΣΤΕΥΟ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΙΝ ΕΚΛΕΙΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΙΓΕΝΩ ΟΣΟ ΣΙΧΝΑ ΜΠΩΡΟ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΝ ΤΣΙΓΓΑΝΑ

  5. takiw said, on 19/08/2013 at 9:17 μμ

    καλησπερα..ειχα σχεσει 4.5 χρονια ειχαμε χωρισει και προσπαθουσα με να τα ξανα βρουμε ολα καλα πηγαιναν μεχρι που αλλαξε συμπεριφορα 3 4 μηνες περιπου.ειχαμε ενα θεμα με τη μητερα της δε ηθελε αυτη τη σχεσει λογο διαφορας ηλικιας 25 η κοπελα 40 εγω..της ειχε δωσει η μητερα της ενα βραχιολι για το χερι απ΄ οταν το φορεσε αλλαξε παρα πολυ να με βριζει να με μιση να μη με θελει να με βλεπει και πολλα νευρα μιλησα σε ενα φιλο μου για αυτο πως εχει το ολο θεμα.καταφερα να της παρω το βραχιολι και μετα απο καποια ωρα ειδα να εχει ηρεμησει να ειναι λιγο καλυτερα εχει το μισος και να μη θελει να με βλεπει οχι σε βαθμο οπως ηταν πριν ενα βραδυ το εβαλα στη τσεπη μου το βραχιολι να δω αν γινει τιποτα σε εμενα ενιωσα να εχω νευρα να μου φταινε ολα και ζαλαδα το ειπα στο φιλο μου μου ειπε βγαλτο απο τι τσεπη σου και πεταξε το δε το πεταξα το εχω ακομα αλλα οταν το εβγαλα μετα απο λιγο ενιωθα καλυτερα.πως μπορω να μαθω αν της εχει κανει μαγια και πως να τα λυσω το βραχιολι το εχω ακομα..

  6. katerina said, on 01/01/2014 at 5:22 μμ

    eime pandremeni edw k 4 xronia k exoume ena gio h sxesimas den eitane toso kali ala to prospathousame gia oikonomikous logous eprepe na figo gia doulia 3 mines k aftos gnorise alli gineka afti pistebo kati tou exi kanei erxete spiti gia na dei to paidi k klei lei oti den mpori na kathete me aftin tin gineka ton kani oti theli afti pistebete afti tou exi kanei magia

  7. orthodoxos said, on 22/01/2014 at 12:52 μμ

    κοιτάξτε κάτω από τη γλάστραν καθώς βλέπετε το σπίτι σας η πρώτη δεξιά γλάστραν.
    αν δεν υπάρχει τίποτα, αδειάστε το χώμα της γλάστρας και ξαναγεμίστε την 3 φορές, κάθε φορά πριν την ξαναγεμίσετε να λέτε κάθε φορά το «Πάτερ Ημών».
    Αμήν.

  8. νικος said, on 09/05/2014 at 12:49 πμ

    ειμουνα 19 χρονον ωταν χορησα απτω δεφτερο γαμω μου και χνορισα τυ Χρυσα σε ενα μαγαζει το πχιατο που ετρογα σινοδεουτανε απω πουρε και ειχε γευσι χοματος
    η Χρυσα ειχε μια φιλι τυ Σαμπρινα που ωταν υ Χρυσα τυσ ειπαι τι εγινε η Σαμπρεινα ειπε πος τω χομα ιταν απω νεκροταφιω δοιοτοι τω μαγαζει τοχαι μια ζηλιαρα τις Χρυσας απω τωτε ενο αγαπιωμαστε καθε μερα η σχεσει μας περναοι βασανα. πεθαινουν σηγγενοισ και κατικιδια τσακονομαστε σινεχεια και δεν μπορουμε να τεκνοποιησουμαι εγο πτοχεφσα και τυς Χρυσας τις επεσαν τα μαλια
    σασ παρακαλο ειμαι σε διλιμα πειται μου τυ να κανο

  9. mahi said, on 14/10/2014 at 8:27 πμ

    καλημερα σας. παλιοτερα δεν πιστευα στα μαγια, εχω φτασει ομωσ τωρα σε σημειο να πιστευω πως εχουμε πεσει θυματα της. κυριως ο ανδρας μου. Σας παρακαλω πειτε μου που να απευθυνθω να μιλησω για βοηθεια. δεν εχω αποδειξεις οτι συμβαινει αυτο αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω μεγαλη και την ξαφνικη αλλαγη του ανδρα μου. θα περιμενω την απαντηση σας. ευχαριστω.

  10. mahi said, on 14/10/2014 at 8:28 πμ

    επισης μπορω να διαβασω εγω την ευχη του αγιου κυπριανου; αρκει απλα να την διαβασω;

  11. ραφαηλ said, on 08/11/2014 at 7:37 μμ

    Μου συμβαινει κατι αν μπορειτε να βοηθησετε


Σχολιάστε

