ο Χριστιανός Ορθόδοξος

το Σεξ σαν το σκυλί μας, του λέμε: «κάτσε κάτω!» και κάθεται

Posted in περί Αντίχριστου, Βίοι Αγίων by or2554 on 10/11/2008

Ο Άγιος Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος λέει γι αυτό το αμαρτωλό θέμα:
«Υπάρχει η επιθυμία του γάμου. Αλλά πως πρέπει να εκπληρωθεί η επιθυμία αυτή; Η επιθυμία του γάμου πρέπει να εκπληρώνεται σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, όπως και κάθε άλλη επιθυμία ή ανάγκη. Πεινάει ο άνθρωπος. Επειδή πεινάει, πρέπει να κλέψει για να φάει; Όχι. Πρέπει να δουλέψει, για να φάει το ψωμί του με τον ιδρώτα του προσώπου του. Αυτή είναι η εντολή του Θεού. Όπως λοιπόν την επιθυμία της τροφής ο άνθρωπος εκπληρώνει με την εργασία του, έτσι και την επιθυμία του γάμου πρέπει να εκπληρώνει σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Το θέλημα δε του Θεού είναι ο γάμος, ο γάμος ο νόμιμος και κανονικός.»
(Κοινωνικαί πληγαί, εκδ. Ο Σταυρός, Αθήναι 1985, 166)

Και ο Δώκτορ Τζον Ουάιτ μας έχει έτοιμο ένα πολύ ωραίο και αποτελεσματικό παράδειγμα:

«Οι σεξουαλικές επιθυμίες μου έχουν δοθεί από το Θεό. Δεν πρέπει να τις ντρέπομαι, να τις φοβάμαι, ή να νιώθω ενοχές. Αλλά υπάρχουν φορές που πρέπει να τις πω, καθώς λέω στο σκυλί μου, «Κάτσε κάτω τώρα! Άλλοτε ναι, αλλά όχι τώρα!». Σαν το σκυλί μου μπορεί να μη θέλουν να υποταχθούν. Αλλά πρέπει να εκπαιδευθούν και πρέπει εγώ να είμαι το αφεντικό.

Βλέπεις δεν αρνούμαι το σκυλί μου, αλλά το καταστέλλω όταν του λέω «Κάτσε κάτω» Δεν το ντρέπομαι όταν έρχονται οι επισκέπτες. Εάν ένιωθα τύψεις ή ενοχή ή ντροπή, θα έκρυβα το σκυλί μου στο υπόγειο και θα ένιωθα προβληματισμό για το γάβγισμα που θα άκουγαν. Το αντίθετο, είμαι υπερήφανος για το σκυλί μου, αλλά πρέπει να το μάθω να πάρει τη θέση του. Αν δεν το έκανα, θα ήταν το ίδιο δυστυχισμένο, καθώς και εγώ και οι φιλοξενούμενοί μου. Θα έχανα φίλους. Δεν θα τους άρεσε να πηδήξει αυτό πάνω τους, να τους γρατζουνίσει, και να τους γλύψει. Επίσης το σκυλάκι μου θα προβληματιζόταν και θα τραυματιζόταν με μια απόρριψη που δεν θα μπορούσε να καταλάβει.»
(από το βιβλίο «Η Βεβήλωση του Έρωτα», εκδ. Ανώγειο, Αθήνα χ.χ., 84)

.

ΥΓ: Μην Αυνανίζεστε, είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Κυρία Σούλα από άνω Λιόσια said, on 10/11/2008 at 4:09 μμ

    Πάτερ μου καλημέρα. Είμαι μια από τις κυρίες της φοτογραφίας. Δεν θα σας αποκλαλύψω ποιά από όλες. Είμαι χήρα. Θέλετε να ενώσουμε τα σεξ μας. Περιμένω με αγονία το ναι σας.

  2. Kυρία Πέπυ από Ταμπούρια said, on 10/11/2008 at 4:22 μμ

    Σούλα κάτω τα χέρια μωρή από τον πάτερ. Πάτερ μου ήτον να πάω και γο στη διαδήλοσις αλλά μου κάηκε το φαγητό και δεν πρόλαβα. Είμαι νέα και ωρεα, έχο και τον τρόπο μου, ένα εξοχικούλι στα Παλούκια σαλαμίνος.
    Είστε δικός μου, το νιώθω, θέλω το σεξ σας, μα τον άγιο Φανούρη.

  3. Διογένης ο Εξ Αθηνών ο Αυτοικανοποιούμενος, αλλ ενίοτε, εχων ειχαν άτιναν βοηθείας said, on 11/11/2008 at 2:48 πμ

    Δε με λες κανδυλα-ναύτα, είπα να ακούσω την παραίνεσις του Αγιωτάτου και θεό τον έκανα να κάτσει κάτω αλλά δεν κάθεται. Συνέχεια απάνω είναι σα στυλιάρι, τι να κάνω? Πως εκπαιδεύει τους κύνας ο Άγιος, μπας και του μάθω κάνα κόλπο και μαραθεί κι ο δικός μου?

  4. micromouse said, on 11/11/2008 at 10:31 μμ

    προηούσης της ηλικίας γίνεται κύων ο δόλιος, αλλά περί την εφηβείαν ήτο απείθαρχος λίαν. Απτά έχει η ζωή άγιε κανδηλοκουνάμενε μου


Σχολιάστε

