ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Εξορκισμοί κάθε Τετάρτη (την Παρασκευή είμαστε φίσκα)

Posted in περί Αντίχριστου by or2554 on 22/10/2008

Εις στο μοναστήρι της Φυλής

Οι Αγιοι Κυπριανός και Ιουστίνη προστατεύουν και λυτρώνουν τους πιστούς από τις δυνάμεις του σκότους. Σε εκείνους προσεύχονται οι πιστοί για να τους προστατέψουν

Μία Πιστή ομολογεί:
«έχω κάνει τέσσερις γάμους και κανένας δεν πέτυχε. Είχα απευθυνθεί σε δεκάδες γιατρούς και συμβούλους γάμου. Ήμουν δυστυχισμένη. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε, μέχρι που βρήκα τρίχες και κλωστές έξω από την πόρτα μου. Τότε κατάλαβα… Ήρθα εδώ και βρήκα ξανά την ευτυχία μου».

Κάθε Τετάρτη ή Παρασκευή πραγματοποιούνται εξορκισμοί στο μοναστήρι.

Συμβουλή μου: Να πηγαίνετε την Τετάρτην, διότι την Παρασκευή είναι φίσκα στον κόσμον. Τι να πρωτοπρολάβει ο Άγιος μας ο Κυπριανός; Έλεος!!!

Μακριά από Γιατρούς!!! Υπάρχουν τόσοι θαυματουργοί Άγιοι εις την Ορθοδοξία μας!!!

Η φωτογραφία είναι Κόπυράιτ ©της εφημ. Εσπρέσσο
……….

ΥΓ: Ο Αυνανισμός είναι Αμαρτίαν!!!

+

+

+

Αμήν

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aσπασία Καρα.... said, on 22/10/2008 at 2:52 μμ

    Aδελφέ. Μια γειτόνισσα μου κάνει συστηματικά μάγια σπάω πόδι, ανεβαζω ζάχαρο και τριγλικερίνες. Βρίσκω σαπουνάκια με τρίχες στο κεφαλόσκαλο. Δώστε περεικαλώ διεύθυνσις της μονής για εξιλέοσιν και εξορκισμόν. Τρέμετε δαιμόνοι.

  2. Αφασία Καραπαπάρα said, on 22/10/2008 at 3:36 μμ

    Και σε εμένα κάνουν μάγια, σεπτέ κανδηλα-νάφτα. Εμφανίζω τοπικό πάχος, χαλάρωση στους γλουτούς, κυτταρίτιδα και ανεπιθύμητη τριχοφυϊα στο πρόσωπο. Όσο για τις αδέσποτες τρίχες, τις βρίσκω παντού: στο κεφαλόσκαλο, στο κεφαλοκρέβατο, στο κεφαλοτύρι (μπλιαχ), στο ίντερνετ.
    Μήπως είναι δυνατό, εσύ που χεις τα μέσα, να μου κανονίσεις μια ιδιωτική συνεδρία με τους αγιους; Τρίτη με βολεύει πιο πολύ, την Τετάρτη έρχεται η καθαρίστρια στο σπίτι και την Παρασκευή φτιάχνω μαλιά και νύχια.

    Άγιε κανδηλανάφτα μεσίτευε υπέρ υμών

  3. Ανορθόδοξος said, on 22/10/2008 at 7:08 μμ

    Αδελφέ (εν Χριστώ) ορθόδοξε
    Ομολογώ οτι τον τελευταίον καιρόν έχω ολίγα προβλήματα (δεν… μου κάνει κούκου, έχω επίμονον κνησμόν εις τους όρχεις και μου έχει φυτρώσει μιαν αντιαισθητικήν κρεατοεληάν εις τον δεξιόν γλουτόν).

    Σε ποιόν άγιον της ορθοδοξίας μας πρέπει να προσευχηθώ και ποιόν πατέραν να φέρω εις την οικίαν μου για εξορκισμόν; (έναν φθηνόν πρότεινέ μου, καθώτι με διέπει μια κάποια οικονομική στενότης)

  4. Mητροπολίτης Ζωζώ said, on 23/10/2008 at 2:22 μμ

    Ανορθόδοξος,
    αν δεν σας κάνει κούκου όπως λέγετε, ίσως θα έπρεπε να αλλάξετε προσανατολισμούς, γενικώς ομιλώ. Είμαι εις την διάθεσίν σας εις την Ιεράν Μητρόπολιν, νυκτερινάς ώρας παρακαλώ, δια να συζητήσωμεν το θέμα εν εκτάσει και με ομαδικήν προσευχήν και με άλλα μέλη της Ιεράς Συνόδου μας να δώσομεν λύσιν.
    Τηλ 6969696969

  5. Κλώνος Μητροπολίτου Ζωζώ said, on 23/10/2008 at 3:41 μμ

    Δια τας τιμάς (το μαλλί) δεν μας είπατε τέκνον μου.

  6. Κλώνος Μητροπολίτου Ζωζώ said, on 23/10/2008 at 3:43 μμ

    @Αφασία Καραπαπάρα μην λες παπάρες τέκνον μου

  7. Αφασία Καραπαπάρα said, on 23/10/2008 at 10:11 μμ

    Με κλώνους και άλλα τέτοια διαβολικά του Οξαποδώ δεν ομιλώ – μόνο αν μου απευθυνθή η αυτής Μακαριώτης ο αυθεντικός μητροπωλήτης Ζωζώ θα τοποθετηθώ επί της παπάρας.

  8. ελενη said, on 13/10/2009 at 10:18 μμ

    συγνωμη αλλα τι σας προτεπει να μην πιστευετε στον Χριστο μας?οπως και να μιλατε,ειναι Ενας ο Θεος,και δεν νομιζω να λυπαται καθολου για εσας,ομως μονο οργη μην λαβετε γιατι τοτεεεεε….κατακαημενη ρουμελη και εσεις σουλι οτοπουλες!!!!!ΙΧΝ—->ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ!

  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑ said, on 31/03/2010 at 6:38 μμ

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ΄??????????ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  10. Κατερίνα, προς θεού, πώς είναι δυνατόν να παράσχωμεν την βοήθειάν μας, αγνοούντες παντελώς τα περί των συμπτωμάτων, του γιαβουκλού σας; Ήμαρτον αγαπητή μου. Μας κρατείς δια της παραλήψεώς σου αυτής εις μεγάλην αγωνίαν, δια την τύχην του παληκαριού, αλλά και της δικής σου.
    Διότι εκ των συμπτωμάτων προτείνονται τα κατάλληλα φάρμακα. Και πρόσεξε, επειδή ακατάλληλα φάρμακα δυνατόν να επιφέρουν αντίθετα αποτελέσματα.
    Φερ’ ειπείν ο επικατάρατος αρέσκεται, όταν εισέλθει εις ερωτοτροπούντα αρσενικόν, να τον ωθεί προς παρεκτροπάς του είδους της εισόδου του γεννητικού του οργάνου εις παραπλεύρους οπάς.
    Φαντάσου αγαπητή μου, εσύ εκείνη την στιγμή, να αναφωνήσεις το γνωστόν «ύπαγε οπίσω μου σατανά». Δεν θα ήταν άραγε ωσάν να έριπτες έλαιον στη φωτιά;
    Γι’ αυτό σου τονίζω, τα συμπτώματα; Ποια είναι τα συμπτώματα;

  11. Takis Kabala said, on 22/07/2011 at 4:01 μμ

    re flwroi den yparxoun daimonia yparxoun kati skhnothetes pou bgazoun teties tainies gia na tis pisteyei o kosmos kai na sas tromazoun mhn pisteyete se daimonia kai teties malakies giati mono o theos yparxei tipota allo kai kati allo exorkismoi den yparxoun einai oloi sthmenoi apla einai kapioi antrwpoi pou theloun na blapsoun ton kosmo ……loipon mhn xanadw gia daimonia kai alles teties malakies tha sas gamisw olous sas gia to kalo sas


Σχολιάστε

