ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Παναγία Τήνου: Ιερή ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΤΑΜΑΤΩΝ, σπεύσατε !!!!

Posted in προσευχές, περί Αντίχριστου, ηθος by or2554 on 03/10/2008

Διότι στην Παναγίαν δεν κάνουν όλα τα χρυσαφικά καλόν, πρέπει να είναι Υψηλοτάτης Ποιότητος!!!! Το χρυσό και το μάλαμα ΔΕΚΤΑ ΜΟΝΟΝ εκ της Νοτίου Αφρικής, τα διαμάντιαν δε, ΔΕΚΤΑ ΜΟΝΟΝ εκ της Ναμίμπιας, τα άλλα είναι θολά και δεν καθρεπτίζεται το Ιερόν Είδωλο της Παρθένου.

Σπεύσατε, Ευκαρίας πολλάς, Δια την Προίκαν της Θυγατέρας ΣΑΣ.

( Αι Παρθέναι κορασίδαι έχουσιν έκπτωσιν 0,8 % !!!! )

Θα τυρηθεί Αυστηρώς Σειράν Προτεραιότητος!!!!!

+

+

+

Αμήν

11 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Βάβω Νικολίτσα said, on 03/10/2008 at 7:21 πμ

    Θα μι βγάλουνι σε δημοπαρσία και τι σκουλαρίκ’πι έδοσ’ για να γειάν η Χαρς τσι το γγόνι μ;

  2. Άντρας Αλιθυνός said, on 03/10/2008 at 7:32 πμ

    από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια, δεν ξέρω όμως κατά πόσο είσαι τρελός εσύ ή η πιστοί που μπουσουλάνε στα τέσσερα προς τη Μεγαλόχαρη. Τι εκμετάλλευση!

  3. !!!!!! said, on 03/10/2008 at 10:32 πμ

    […] […]

  4. Tζέλλα Καραπουτανίδου-Κολωνάκι said, on 03/10/2008 at 2:56 μμ

    Χάρις στη χάρη της έχω τα καλύτερα μπιζού. Ο γκόμενός μου τα χτυπάει στις δημοπρασίες. Κάνουμες έτσι και φιλανθρωπία γιατί τα λεφτά πάνε υπέρ της Εκκλησίας.

  5. Mπουμπού από το Μπουρνάζι said, on 03/10/2008 at 5:47 μμ

    Αγαπητέ Ορθόδοξε,
    είμαι φιλάνθρωπη αριστοκράτισσα και δεν αντέχο να βλέπο λαικούρες σαν την Τζέλλα Καραπουτανίδου από τα Λιόσια, να δηλώνουν Κολονακιώτισσες και να αρπάνε κοσμήματα σε πλιστιριασμούς. Είμε λαρτζ και θα κάνο εμφάνισις με Μπάμπη αγόρι μου στον πλιστιριασμό της Χάρις της και θα σαρώσω. Θέλο ενοείτε να βοηθήσο και την εκλησία μας.

  6. kakwalexina said, on 03/10/2008 at 7:32 μμ

    Α μωρ κουπλεδούδις ημ, ιέχουμη κι μείς ηδώ στου χουριό τη παναΐα τη χλαπατσανή μη εικόνα αρχαία π καν θάματα κι μας γιατρεύ τα πράτα απ’ τη χλαπάτσα τν αψλή (για τν άλλ τ χλαπάτσα ιέχουμε τουν άη μαρκου τον ηξ άνω Σκλιέντζης τουν νηουμάρτυρα μηγαλ η χάρη τ), αλλά ούλου μη λειτουργειές κι καμμια κουσμηρή τ βγάζ η δκια μας η παναΐα ηδώ, είνι φτουχιά.
    Αμα τσ πηρισεύνη τσ αλλνής τσ παναΐας για δε στέλ και στ δώθη τη παναΐα τ δκια μας του κατι τις τς;
    Γιά είνη μαλουμένις κι δη μλιώντη;
    Άγιε μ Ουρθόδουξι φουτίστη μας κι οι παναΐες απ ουλούθενε να σ’ εχνη καλά!

  7. makis said, on 03/10/2008 at 9:25 μμ

    χρειάζομαι 2 χρυσά δόντια, έχουν κι από τέτοια???

  8. kakwalexina said, on 04/10/2008 at 12:53 πμ

    Πουλύ μηγαλουπιάνησι παλκάρι μ. Ταπεινότς κι προυσηφχή κι θα νάρθουν τα δουντάκια ς. Παφλένια δε ση κάνουν πδί μ γραμμένου; Η δκιά μας η παναούλα είνη φτουχιά, αλλά θα κάμ κι του θάβμα τ ου άγιους μνάς τσ νήα μάκρς. Πίστηβη κι μη ηρεύνα in χριστώ αδηλφέ μ!

    Την ηβλογία ς άγιε μ Ουρθόδουξη να μας δώκς, φχαριστιούμαστη που μας ανέχηστη κι π σας χαλάμη τουν βίουν τουν μουναχκόν, ηβλόγσον άγιε μ…

  9. Μήτρινα said, on 04/10/2008 at 3:50 πμ

    Σμπιθερα, ωσ ιδω κι μι παρεκ’. Αμα η θκια μας η Παναιούλα εινι φτουχια, δε φτειι η αλλ’ η ν’σιωτ’σα. Ισυ μι τουν καντλαναυτ’ τι ριμαξιτι. (οχ’ ισεναν αγιιμ, μιλαου για τουν αλλουν, του θκο μας π’ δεν αφκιει γιδα αμαρκαλιγ’ στου χουριο κ ιστιρα ταφκιασι κι μι τ’ σ’μπιθεραμ, κ’ αυτηνι, αφου τουν ξιζουμ’σι για τα καλα, τουν εβαλι κι βαν’ κι χερ’ κι στου παγκαρ.
    Του καλο π’ σ’ θελου Κακαλεξινα, μαζιπσ τα στιαπρακγαλα σ’ κι οξου απ’ τη Στιρφακα γιατι, θα βαλου τουν Ιφρεμ, να σι αφουρισ’ κι σενα κι του τραή σ π’ τι ρίμαξιτι τιν Παναια. Γιομασατι του χουριο πισινις κ τς λετι γουρνις, οπους τς εελι κι ου αλλους ου Παντιλις ου Κουριδαλιοτ’ς. Στα τσακιδια κι μι σι ξαναιδου στα blogs γιατι θα σι παρου μι τα λ’θαργια.
    Παναγιουγδιτρα.

    Ιβλογισουν Πάτιρ κι τι να κανου σιμιρα μι τουν αυνανισμον? Να τουν μπουμπουνισου η να πιριμενου τιν παρενεσ’?

  10. Εστρελλα Μπλεζεντακου. said, on 04/10/2008 at 4:08 πμ

    Καλέ Ορθόδοξε τι είναι τούτα που μου λες??? Βγάλανε τα μπιζού της Τηνακιας σε Δημοπρασία? Ποια καλέ την κάνει? Η κολητη μου η Μιλαρακη, μαζί με τα κιλίμια? Αν είναι έτσι να το πω στον καλό μου, τώρα που είναι και μόνος του, ξεγραμμένος στη Βολή, να πάμε να μου πάρει το κατιτις μου γιατί πάντα μου το λεγε. Εστρελλα μου τα μπαλκόνια σου θελουν στόλισμα. Αυτά μου λεγε αυτός και γω τον άρχιζα στα βυζοσκαμπιλα. Μμμμμ.Ξέρετε καλέ ποιος είναι ο καλός μου… Ο Ταύρος ο Νταλακης μου, το καμάρι της Βολής, ο καλύτερος πελάτης του Γιάννη του Μπερμπάντη,και του Ιάκωβου του Δανιήλ, (ποτέ δεν βάζει στο στόμα του Διουαρς) και τώρα και ο καλύτερος πελάτης της Τηνιακιας, για πάρτη μου.

    Υ.Γ. Ορθόδοξε, ξέρετε μήπως αν υπάρχει και κανένα κόσμημα σε διαμάντι για τον αφαλό μου? Θα με υποχρεώσετε.

  11. Σκορπιός said, on 05/10/2008 at 8:50 πμ

    Σπεύδω δια να μη απολέσω τοιαύτην ευκαιρίαν. Ούτως δύναμαι να ξεγελάσω καμιά γκόμενα


Σχολιάστε

