ο Χριστιανός Ορθόδοξος

ο Άγιος Εφραίμ (Νέας Μάκρης) Ζει!!! (Τόμος 3ος και Αυλαίαν)

Posted in Uncategorized by or2554 on 02/10/2008
Ιδού ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ ο Άγιος Εφραίμ που περιμ�νατε Αποκλειστικώς εις τον Βλόγημ�νον Βλόγιόν Μου

Ιδού ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΟΣ ο Άγιος Εφραίμ, Εν πλήρην ΕΥΩΔΙΑΝ και ΕΝ πλήρην ΖΩΝΤΑΝΙΑΝ που περιμένατε Αποκλειστικώς εις τον Βλογημένον Βλόγιόν Μου

ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ…

Μία πολύ ζωντανή περιγραφή τού μαρτυρίου τού Αγίου Εφραίμ, μάς δίνει ό κ. Π. Σ. μέσω ενός ξεχωριστού οράματος πού είδε καί έχει καταχωρηθεί στό επίσημο βιβλίο τής Ιεράς Μονής, στόν (δεν λέω) Τάδε τόμο.

» Είδα, ότι βρισκόμουν ντυμένος σάν παπαδάκι στό μοναστήρι, καί βοηθούσα τόν Άγιο στήν Εκκλησία. Ξαφνικά, βλέπω νά μπαίνουν μέσα κάτι αγριάνθρωποι μέ σαρίκια στό κεφάλι τους, κρατώντας ρόπαλα, ξύλα, καί σπαθιά. Από τόν τρόμο μου έτρεξα καί κρύφτηκα κυττώντας μέ αγωνία τό τί θά γίνει…

Όλοι αυτοί, φωνάζοντας δυνατά, έπιασαν τόν Άγιο καί αφού τόν έδεσαν στό δέντρο, άρχισαν νά τόν κτυπάνε, νά τόν τρυπάνε μέ τά σπαθιά τους καί τό αίμα νά τρέχει στήν γή…

Τού έκαναν μαρτύρια ανήκουστα, κόβοντας κοματάκια από τό κορμί του, ενώ μέ γυρισμένα τά μάτια στόν ουρανό ό Άγιος προσευχόταν. Ακόμη καί ένα μικρόσωμο σκυλάκι πού συνεχώς γαύγιζε δίπλα του προσπαθώντας νά τόν ελευθερώσει, τό κυνήγησαν κι΄ αυτό οί τύραννοι…
Από τόν φόβο μου καί τήν αγωνία μου, συνεχίζει ό κ. Σπυρόπουλος, βλέποντας τήν ζωντανή αναπαράσταση τού μαρτυρίου τού Αγίου Εφραίμ, ξύπνησα, αλλά όταν σέ λίγο ξανακοιμήθηκα τό ίδιο όνειρο συνεχίσθηκε…

Δέν έβλεπα τώρα τούς τυράννους αλλά μόνο τόν Άγιο δεμένο πάνω στό δένδρο πού καί σήμερα υπάρχει, κατακόκκινο μέσα στό αίμα του, χαρακωμένο από παντού, αλλά δέν ζούσε πιά, είχε πεθάνει…

Κι΄ εγώ, πάντα κρυμμμένος πίσω από μιά βρύση καί προσευχόμενος στόν Θεό νά μού δώσει δύναμη, φοβόμουν νά βγώ μή ξέροντας πιά τί νά κάνω.

Καί ξαφνικά βλέπω, νά μπαίνουν βιαστικά εκεί μερικοί άνθρωποι, νά ξεκρεμάνε τόν Άγιο, καί νά τόν μεταφέρουν σ΄ έναν λάκκο πιό πέρα, βάζοντάς τον μέσα. Έβλεπα ακόμη, τό μικρόσωμο σκυλάκι μέ ένα κομμάτι κρέας στό στόμα νά κατευθύνεται στόν λάκκο, καί ρίχνοντάς το μέσα νά απομακρύνεται ουρλιάζοντας πένθιμα. Ήταν ακριβώς τό ίδιο σκυλάκι, γιά τό οποίο σέ ένα άλλο όραμά είχε πάλι αναφερθεί ό Άγιος, ότι ήταν » τό μόνο πλάσμα πού μού συμπαραστάθηκε τότε, γλύφοντας τίς πληγές μου…»

Τέλος Τόμου

……………….

ΥΓ: Και λέγω εις Υμάς Σήμερον: Μην Αυνανίζεστε, είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!!

+

+

+

Αμήν

Advertisements

22 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. +πατηρ αυνανιος+ said, on 02/10/2008 at 12:51 μμ

    ωχχχ ο skeletor!!!!!!!!

  2. Dr Fragenstein said, on 02/10/2008 at 2:06 μμ

    Please, ta ithela ligo apo to ptoma. Poso paei;

  3. Frau Blucher said, on 02/10/2008 at 2:08 μμ

    Δρ μου, αφείστε εμέ που κατέχω ελληνικούς χαρακτήρες. Αυτό το υπέροχο πτώμα πρέπει να αξιοποιηθεί επιστημονικά. Κύριε Ορθόδοξε παρακαλώ επικοινωνήσατε:
    fraubluch@gmail.com
    Danke

  4. Ιερομόναχος Αυνάν said, on 02/10/2008 at 2:10 μμ

    Άσχετο
    Αδελφέ ευτυχώς διακόψατε τις ευχές κατά του Αυνανισμού. Με είχαν τρελλάνει οι εξομολογούμενοι να με διηγούνται την διαδικασίαν για να συχωρεθούν. Μπούχτισα αδελφάκοι μου.

  5. Ταπεινό Ζόμπι said, on 02/10/2008 at 2:12 μμ

    πόσο όμορφο είνε το σκίνομα. Ο ωραιότερος σκελετός που έχο γνωρίση. Γουστάρω.

  6. Ατικής Πανταιλεήμων said, on 02/10/2008 at 2:14 μμ

    Αυτό το λείψανο με κατέστρεψε και μέκλεισε στον Κορυδαλλό. Τα χάλασα στη μηρασιά με την ηγουμένη και αυτή με κάρφωσε. Άτιμαι γυναίκαι.

  7. Κομμώσεις Σούλα said, on 02/10/2008 at 2:15 μμ

    Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

  8. Χάνιμπαλ Λέκτορ said, on 02/10/2008 at 2:20 μμ

    Exhiting, tre tre tre bon, Wonderfull, Yperocho! Monadiko! Super ouaou!

  9. Tζακ Αντεροβγάλτης said, on 02/10/2008 at 2:27 μμ

    Τον ερωτέφτηκα

  10. Ηγουμένη said, on 02/10/2008 at 2:30 μμ

    Ποιες κακουργηματικές πράξεις αποδίδουν οι δικαστές του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών στον Μητροπολίτη πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονα
    «Επιδρομή επί των χρημάτων της μονής»
    H έφοδος ιερέων στο παγκάρι με λοστούς και η αμοιβή για αγιοκατάταξη του οσίου Εφραίμ
    MAPIA ΤΣΩΛΗ
    Πράξεις πρωτοφανείς για ιεράρχη αποδίδονται στον Μητροπολίτη πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονα, ο οποίος αύριο θα καθήσει στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων κατηγορούμενος για υπεξαίρεση από την Ιερά Μονή του Οσίου Εφραίμ του ποσού των 94.500.000 δρχ. ή 277.300 ευρώ. Το ποσό των δεκάδων εκατομμυρίων υπεξαίρεσε σταδιακά, στη διάρκεια περίπου τρεισήμισι ετών, απειλώντας την ηγουμένη ότι θα τη σύρει στα εκκλησιαστικά δικαστήρια αλλά και δελεάζοντάς την ότι θα μεσολαβούσε για την αγιοκατάταξη του «αμφισβητούμενου» από την Εκκλησία οσίου Εφραίμ. Οταν μάλιστα η ηγουμένη πέθανε, διόρισε στη θέση της μοναχή της αρεσκείας του και όταν εκείνη «καθαιρέθηκε» με δικαστική απόφαση, ο μητροπολίτης έστειλε, σύμφωνα με το βούλευμα, «εγκαθέτους ιερείς οι οποίοι με «λοστούς» και «σκαρπέλα» διέρρηξαν τα παγκάρια της μονής και αφαίρεσαν τα υπάρχοντα χρήματα», ενώ επέβαλε το επιτίμιον της ακοινωνησίας στις μοναχές που αντιδρούσαν στη διορισμένη διοίκηση. Αυτά είναι κάποια από τα περιστατικά που συνθέτουν τον τρόπο δράσης του Μητροπολίτη πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονος, όπως αυτά παρατίθενται στο πολυσέλιδο βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθήνας με το οποίο παραπέμπεται να δικαστεί. Οι δικαστές επισημαίνουν ότι ο κατηγορούμενος μητροπολίτης συμπεριφέρθηκε «πέραν πάσης κανονικής τάξεως», εγκατέστησε «πρωτοφανές καθεστώς παραδιαχειρίσεως» και πραγματοποίησε «κυριολεκτικώς επιδρομή επί των χρημάτων της ιεράς μονής».

    Εν έτει 1995, δηλαδή περίπου έναν χρόνο μετά την εκλογή του στη Μητρόπολη Αττικής, οι επισκέψεις του κ. Παντελεήμονος στην Ιερά Μονή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη άρχισαν να πυκνώνουν, ώσπου σταθεροποιήθηκαν στις δύο τον μήνα. Ο μητροπολίτης ανά δεκαπέντε ημέρες επισκεπτόταν τη μονή και όταν έφευγε ήταν πλουσιότερος κατά 500.000 δρχ. Αυτό ήταν το ποσό που είχε από μόνος του ορίσει ότι θα λαμβάνει σε κάθε δεκαπενθήμερη επίσκεψή του. Οπως αναφέρεται στο βούλευμα: «Εκμεταλλευόμενος την ιδιότητά του και αφού αφενός εκτόξευε κατ’ αυτής (σ.σ.: της ηγουμένης Μακαρίας), ηλικίας 84 ετών, απειλές ότι θα την έσερνε στα εκκλησιαστικά δικαστήρια και θα την εξόριζε και αφετέρου της υποσχόταν ότι θα μεσολαβούσε για την αγιοκατάταξη του οσίου Εφραίμ, της ζητούσε να του καταβάλλει κάθε φορά το ποσό των 500.000 δρχ. από τα έσοδα της ιεράς μονής». Το ίδιο ποσό απαιτούσε και μετά τις ακολουθίες του Μεγάλου Αποδείπνου, του Νυμφίου και του Ευχελαίου της Μεγάλης Τετάρτης. Το σταθερό αυτό ποσό τριπλασιαζόταν σε ημέρες εξέχουσες για τη μονή, όπως ο εορτασμός του μαρτυρίου του οσίου Εφραίμ και αυτός της εύρεσης των λειψάνων του. Για καθέναν από αυτούς τους εορτασμούς ο κ. Μπεζενίτης λάμβανε το ποσό του 1,5 εκατ. δρχ.

    Και ενώ οι δεκαπενθήμερες αυτές καταβολές παγιώθηκαν, ο μητροπολίτης δοκίμασε κάτι καινούργιο. Τον Ιούλιο του 1996, ασκώντας και πάλι πίεση στην ηγουμένη Μακαρία, την ανάγκασε να αναθέσει απευθείας το έργο της λιθεπένδυσης και επικεράμωσης του καμπαναριού της μονής στον εργολάβο Διονύσιο Μπαρζό αντί του ποσού των 35 εκατ. δρχ. Ποσό ιδιαίτερα μεγάλο, μιας και για το ίδιο έργο υπήρχαν προσφορές από 8 ως 17 εκατ. δρχ. Σύμφωνα με τις καταθέσεις μαρτύρων, τις οποίες υιοθετεί το βούλευμα, ο εργολάβος κράτησε το ποσό των 14 εκατ. δρχ. και αφού κράτησε και 4 εκατ. δρχ. που αντιστοιχούσαν στον ΦΠΑ, παρέδωσε τα υπόλοιπα 17 εκατ. δρχ. στον Μητροπολίτη πρώην Αττικής.

    * «Τακτικά εμβάσματα»

    H ηγουμένη Μακαρία όμως, στην οποία στηριζόταν ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής για να λαμβάνει τα τακτικά «εμβάσματα», απεβίωσε λίγο καιρό αργότερα λόγω του προχωρημένου της ηλικίας της και άρα η θέση της ηγουμένης έπρεπε να πληρωθεί από άλλη μοναχή. H μονή δεν διέθετε εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία. Αυτό το καθεστώς ήταν, όπως προκύπτει από το βούλευμα, που εκμεταλλεύθηκε και θέλησε να παρατείνει ο μητροπολίτης και μετά τον θάνατο της ηγουμένης Μακαρίας, όταν «αρνήθηκε επανειλημμένως την προώθηση του εν λόγω κανονισμού της μονής εις την Ιεράν Σύνοδον». Ο λόγος απλός, εκτιμούν οι δικαστές του Συμβουλίου Εφετών: επιδίωκε να έχει την πλήρη, και προς όφελός του, διαχείριση των οικονομικών της μονής.

    Οι εκλογές για την ανάδειξη διοικήσεως και διαχειρίσεως της μονής διενεργήθηκαν κανονικά. Ο κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης όμως ποτέ δεν αναγνώρισε το αποτέλεσμά τους. H αρχική του αμφισβήτηση στηρίχθηκε στην εκλογή της μοναχής Ευπραξίας Γκίκα ως ηγουμενοσυμβούλου καθώς σε βάρος της υπήρχε σε εξέλιξη ανακριτική διαδικασία. Επιπλέον θεώρησε απαράδεκτη την εκλογή δύο ακόμη μεγαλόσχημων μοναχών γιατί, όπως ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής διατεινόταν, δεν είχαν υποστεί «κανονικήν κουρά». Μετά τις ενστάσεις του αυτές, κατέληξε στο ότι είχε δικαίωμα διορισμού ηγουμένης και ηγουμενοσυμβουλίου.

    Οταν λίγο μετά τον διορισμό η μονή ανακοίνωσε στον κ. Παντελεήμονα ότι οι εκλογές θα επαναληφθούν, εκείνος ζήτησε την αναβολή τους και όρισε επιτροπή διαχειρίσεως έως ότου γνωμοδοτήσει για το ζήτημα της εκλογής ηγουμένης και ηγουμενοσυμβουλίου ο νομικός σύμβουλος της Ιεράς Μητροπόλεως Αττικής.

    * H επιστολή της μοναχής

    Ωστόσο στην επιλογή της επιτροπής υπήρξε κάτι παράδοξο. Ο κ. Παντελεήμων όρισε ως πρόεδρό της τη μοναχή για την οποία γνώριζε ότι ήταν υπόδικος ενώπιον του εκκλησιαστικού δικαστηρίου και για την οποία ο ίδιος είχε εγγράφως διατυπώσει την άποψη ότι δεν δικαιούται να συμμετάσχει στο ηγουμενοσυμβούλιο ως την έκδοση αποφάσεως του εκκλησιαστικού δικαστηρίου.

    H μοναχή μετά την τιμή που της επεφύλαξε ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής τού έστειλε επιστολή και του ζητούσε συγχώρεση. Επιπλέον τον διαβεβαίωνε ότι θα του αναφέρει όλα όσα συμβαίνουν στη μονή και τις σε βάρος του συνωμοσίες. Εκείνος, εγγράφως, της έδωσε συγχώρεση, ανέστειλε την εναντίον της πειθαρχική διαδικασία και τη διόρισε προσωρινή ηγουμένη.

    Ωστόσο «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού». Οι εκλογές διενεργήθηκαν αλλά ο κατηγορούμενος μητροπολίτης δεν αναγνώρισε και πάλι τα αποτελέσματα των εκλογών. Εξακολουθούσε να αναγνωρίζει για ηγουμένη την Ευπραξία Γκίκα, η οποία προσπαθούσε τώρα να επιβληθεί στη μοναστική αδελφότητα.

    Μέσα στο κλίμα της γενικής αμφισβήτησης για τον διορισμό της ηγουμένης, ο Μητροπολίτης κ. Παντελεήμων επιχείρησε να επιβληθεί. Με ενέργειές του προς τον ΟΤΕ διέκοψε όλες τις τηλεφωνικές συνδέσεις της μονής και τη μόνη τηλεφωνική σύνδεση που άφησε σε λειτουργία ήταν αυτή στο κελί της διορισμένης ηγουμένης. «Πνέων μένεα» κατά της μοναστικής αδελφότητας, επέβαλε σε όλες τις μοναχές, πλην της ηγουμένης, το επιτίμιο της ακοινωνησίας.

    Το καθεστώς της ελεγχόμενης διοίκησης που επέβαλε ο κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης έληξε ύστερα από μακρύ δικαστικό αγώνα στον οποίο κατέφυγε η μονή αναζητώντας διέξοδο για τη διοίκησή της. H διορισμένη ηγουμένη κλήθηκε να παραδώσει στο εκλεγμένο ηγουμενοσυμβούλιο της μονής παρακρατηθέν ποσό 15 εκατ. δρχ. ή 45.000 ευρώ από διάφορες πηγές εσόδων της μονής και αρκετά βιβλιάρια τραπεζικών καταθέσεων. Αντί όμως να τα παραδώσει στο ηγουμενοσυμβούλιο, τα παρέδωσε στον μητροπολίτη, όπως επίσης και τα κλειδιά του χρηματοκιβωτίου της μονής στο οποίο φυλάσσονταν τιμαλφή και ιερά λείψανα αγίων.

    ΠΟΙΟΣ EINAI
    Ο κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης γεννήθηκε στη Χίο και είναι πνευματικό παιδί του ισχυρού ιεράρχη των μεταπολεμικών δεκαετιών Μητροπολίτη Χίου Παντελεήμονος Φωστίνη, ο οποίος είχε ιδρύσει το ιερό τάγμα του Αγίου Παντελεήμονος που αποτέλεσε εκκολαπτήριο πολλών ιεραρχών στα μεταπολεμικά χρόνια. Ο Παντελεήμων Μπεζενίτης χειροτονήθηκε διάκονος το 1961, υπηρέτησε πολλά χρόνια στο εξωτερικό και το 1977 εξελέγη Μητροπολίτης Ζακύνθου. Το 1994 εξελέγη με το «μεταθετό» Μητροπολίτης Αττικής. Υστερα από καταγγελίες για σκάνδαλα ηθικής φύσεως και τη δημοσιοποίηση κασετών που περιείχαν συνομιλίες του με νεαρό, τέθηκε σε αργία από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, ενώ απομακρύνθηκε και από την Ιεραρχία.

    Το ΒΗΜΑ, 30/10/2005 , Σελ.: A34

  11. micromouse said, on 02/10/2008 at 6:05 μμ

    @Παντελάκη Μπεζενίτη, είδες τι έπαθες για να μην σέβεσαι τον όσιο Εφραίμ. Αλλά και ο Θοδωράκης της Μάρας δεν τον βλέπω καλύτερα που συγγένεψε( πνευματικά) με τον Εφραίμ τον Βατοπεδινό

  12. Moύμια του Τουταγχαμών said, on 02/10/2008 at 10:18 μμ

    Ορθόδοξε, έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Τι του βρήκες του Εφραίμ; Εδώ οι καλές οι μούμιες. Προλάβετε

  13. Δρ. Μεσμέρ said, on 02/10/2008 at 10:20 μμ

    Η μούμια του Φαραώ δεν έχει δίκιο. Ο Εφραίμ είναι θαυματουργός. Άγιον Μύρον εκλύεται εκ του λειψάνου

  14. Αρσένιος Βατοπαιδικός said, on 02/10/2008 at 10:26 μμ

    Καλέ γιατί τον έχουνε ντυμένο, μήπως έχει τρίχες στο στήθος;
    (Εγώ είμαι chic, τις αφαιρώ με κερί)

  15. Άννα-Μαρία Γλύκεςμπουργκ said, on 02/10/2008 at 10:33 μμ

    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς τους οπισθοδρομικούς, Γιατί είναι ξαπλωμένος σε φέρετρο?????

    Φως φανάρι ότι είναι ζωντανός.

    (μου τη σπάνε οι οπισθοδρομικοί)

  16. Άντρας Αλιθυνός said, on 02/10/2008 at 10:35 μμ

    Άννα-Μαρία μου, που βλέπεις το περίεργο, μπορεί ο Άγιος να την βρίσει σε φέρετρα.

    Εσύ δεν έχεις βίτσια????

  17. makis said, on 03/10/2008 at 9:30 μμ

    Ποιος Εφραίμ αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί και αδελφές… Ο Βατοποδιστής είναι αυτός; Από τη λύπη του πτωματώθηκε; Καλά σας λέω εγώ να μην στρεσάρεστε…
    Αντί να γράφει ο άλλος κατά του αυνανισμού, να γράψει κάτι κατά του στρες.

  18. Σκορπιός said, on 05/10/2008 at 8:46 πμ

    Λίαν ιλαρά ομήγυρις και μάλιστα μη αυνανιζομένη διότι η μαλακία είναι «Μεγίστην Αμαρτίαν!!!!»

  19. sofia said, on 23/02/2010 at 10:48 πμ

    Οποιος δεν γνωρίζει για τον αγιο Εφραιμ και το ποσο θαυματουργός ειναι, καλύτερα να σιωπά.

  20. makis said, on 28/09/2010 at 8:50 μμ

    Χλευάστε κι άλλο τον Άγιο, άλλωστε ένα φριχτό βασανηστήριο θα είναι κι αυτό. Τι σας έχει κάνει αλήθεια? Τόσο σας ενοχλεί? Μην ανησυχείτε και δεν θα σας βλάψει. Σε εσάς και να εμφανησθεί σαν όραμα ή όνειρο, ούτε που θα καταλάβετε περί τίνος πρόκειται.

  21. Καθηγητής Φιλέας said, on 28/09/2010 at 9:43 μμ

    Makis, μήπως ξέρεις καμιά προσευχή που να αποτρέπει την εμφάνιση σε όραμα ή όνειρο ενός τέτοιου ζόμπι, όπως αυτού του Εφραίμ;
    Και για να σου πω όλη την αλήθεια, αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι τα ξωπέταχτα δόντια του, που αν τα δω στον ύπνο μου, φοβάμαι ότι θα μείνω σέκος.
    Υπάρχει άραγε άλλο είδος ζώου, στον κόσμο αυτόν, που, έστω και μια μερίδα του, να ρέπει προς την πτωματολαγνεία; Που να προσκυνά την κοπριά των συστατικών, των ανθρωπίνων μεταθανάτιων χημικών υπολειμμάτων;
    Έπειτα, αναφέρεται, από την επιστημονική ψυχολογική εμπειρία, ότι υφίσταται διαπλοκή σεξουαλικής φύσεως, μεταξύ της θέασης πτώματος εν αποσυνθέση (βεβαίου θανάτου) και
    της ορμέμφυτης τάσεως προς την επαναδιάταξη της επαναστάσεως του ζειν (βεβαία συνέχεια της ζωής), ασχέτως του προσδιορισμού του ευ (επί του ζειν).

  22. γεια σας με λε νε μαρια κορσιανου και καποτε ο αγιος ευφραι μου στειλε το μυρο του…οταν εκλαιγα για καποια δυσκολη προσωπικη μου υποθεση…απεριγραπτη εμπειρια ..και ουρανια ευωδια που ομοια της φυσικα δεν υπαρχει στον κοσμο …ναστε ολοι καλα ….


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: