ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Μην αποσπάτε το Βατοπαίδιον από τα πευματικάν του καθήκοντα!

Διαβάστε το τελευταίο μέρος της επίσημης ανακοίνωσης της Μονής δια τα «γεγονότα», και θα δακρύσετε όπως δάκρυσα κι εγώ που δύσκολα μου έρχονται δάκρυα εις τα μάτια.

«Με την βοήθεια του Θεού συνεχίζουμε σιωπηρώς την παράδοση της προσφοράς μας στην Ορθοδοξία και το Έθνος μας, που διαρκεί πάνω από 1.000 χρόνια.

Γνωρίζουμε ότι ο μοναχισμός απαιτεί θυσία και προσφορά και πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι και για τα δύο.

Ευχόμεθα να σταματήσει ο θόρυβος, που τόσο πικραίνει τους πιστούς, αλλά ιδιαίτερα εμάς, γιατί μας αποσπά από τα πνευματικά μας καθήκοντα».

…………..
Μεγαλυνάριον

Βίω διαλάμπων ασκητικώ, εν όρει Αμώμων, ηγωνίσω μαρτυρικώς, και θαυμάτων χάριν, θέοθεν εκομίσω, Εφραίμ Οσιομάρτυς, Αγγέλων σύσκηνε.

10 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oρθόδοξος Αμνός said, on 15/09/2008 at 6:34 πμ

    Ονομάζομαι Θρασύβουλος Κ….. εδωδιμοπώλης και είμαι ένας απλός βαπτισμένος με τη Χάρη του Κυρίου Ορθόδοξος. Μου λείπει αυτές τις ημέρες ο πνευματικός μου ο πατέρας Εφραίμ. Καθημερινώς από το κινητόν του με καθοδηγούσε με συμβουλάς, πότε επιτρέπεται να συνουσιασθώ με το συμπάθιο με τη σύζυγο, πότε να εγκαστρωθεί η θυγατέρα μου, δια τα έμμηνα της μικρής μου κόρης και διάφορα πρακτικά για πονοκεφάλους και άλλα. Τώρα έχει βυθισθεί σε προσευχές για αντιμετώπισην του Αντίχριστου. Προσευχήσου Ορθόδοξε, προσευχηθείται αδελφοί.
    Σοφία πρόσχωμεν.

  2. Ψαρράς said, on 15/09/2008 at 6:44 πμ

    Καλημέρα σε όλους. Ψαρέβω χρόνια στην λίμνη Βόλβην και ο γαμπρός μου, που τώρα αποφυλακίστηκε για πλαστογραφίες, πολύ καλό πεδί μη παρεξηγείτε, με βρήκε κάτι παλιά χαρτιά, φιρμάνια. Μαζί και άλλα χαρτιά πολλά. Χρυσόδουλα, φετφάδες, παλαιικά, της προγιαγιάς μου ήντονε. Μέσα σε σεντούκια βρεθήκανε με βούλες από χαλίφηδες.
    Μην πολυλογώ. Ανταλάζω λίμνη Βόλβη, που την έδωσε στον πάππο μου ο σουλτάνος Αβδούλ Χαμίτης, με υπουργείο Αμυνας στο Πεντάγωνο. Δεν έχω δικηγόρο όμως ούτε συβολαιογράφο. Ξέρετε καλέ Ορθόδοξε κάποιους καλούς να με πείτε; Αν ξέρετε κάποιον καλό βουλεφτήν υπουργόν να αγαπά τους φτωχούς ψαράδες, πείτε με.
    Νώντας

  3. tropikosss said, on 15/09/2008 at 10:20 πμ

    @Ψαρράς

    Ξάδερφε!
    Βγήκε η Παύλος έξω;!
    Προαισθάνομαι ότι κατέχω κληρονομηκώ δικαιώματι λίμνην Κορώνειαν την οποίαν ανταλλάσω με οδό Αριστοτέλους από παραλία μέχρι Αγ.Δημητρίου,όσο όσο!

    Να πιούμε κανά τσίπουρο ρε αξά τώρα που βρεθήκαμε,έτσι;!

  4. Ψαρράς said, on 15/09/2008 at 4:48 μμ

    Μη με κοροιδεύετε καλέ κυριε Τροπικός. Η Κορώνεια ανήκει στη μονή Φαρμακολίτριας Αναστασίας, μεγάλη η χάρη της. Κοιτάχτε λίμνη Δοηράνης μη και γίνετε κατι τις.

  5. makis said, on 15/09/2008 at 8:35 μμ

    Ρε θηρία, μοιράσατε τις λίμνες και τα ποτάμια μεταξύ σας; Για μένα καμιά λιμνούλα έστω και με λασπόνερα δεν περισσεύει;

  6. tropikosss said, on 15/09/2008 at 8:42 μμ

    Καλέ μου ξάδερφε ο σκοπός δεν ήτο τιούτος.Ίσως δεν επείσθης δια την ταυτοπροσωπείαν. Δι αυτό και προς ταυτοποίησιν σε λέγω ότι είμαι ο Πάνος της Σουλτάνας με το μυστάκιον (της Σουλτάνας ο μύστακος).

    Επιμένω ότι λιμνη Κορώνεια είναι μία και μου ανήκει δικαιωματικώς.Έχω πάπυρο αποδεικύων τούτο.Αλλά θα τα πούμε στο τραπέζιον ίνα μην αποκαλυφθώμασθε εις ΚΥΠ και CIA.

  7. micromouse said, on 15/09/2008 at 10:29 μμ

    tropikosss s λανθάνεις δεν υπάρχει ΚΥΠ μάλλον την ΕΥΠ εννοείς. Έτσι δεν είναι;

  8. micromouse said, on 15/09/2008 at 10:32 μμ

    Βίω διαλάμπων ασκητικώ, εν όρει Αμώμων, ηγωνίσω μαρτυρικώς, και θαυμάτων χάριν, θέοθεν εκομίσω. Ωραιότατον αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με τον Σωτήριον Κουτσου τον επονομαζόμενον και Εφραίμ

  9. tropikosss said, on 15/09/2008 at 11:04 μμ

    Ναι,εκ παραδρομής..συχώρεσον και κάτι θα ξηγηθεί ο ξάδερφος.

  10. Χαράλαμπος Ο Βαρυποινίτης συγκάτοικος του Παύλου. said, on 16/09/2008 at 2:46 πμ

    @ Ψαρρας, Tropikoss, klp Λαμογίων.

    Μαγκαι, στην άκρη, το παλαικαρι, ο Παυλακας δηλαδή, που τακιμιάζαμε στο κελί 33 τουγκεδερ, με έχει ταμένα, Κορώνεια, και τη μισή ψαριά της Βολβης. Κάτι είχαμε πει και για τα βατραχοπόδαρα της λιμνης των Ιωανινων αλλα το ξεχνάω σαν υπεράνω χρημάτων που είμαι.Έχω και τες αποδείξεις στην κολοτσεπη να ‘ουμε, Ετσι δεν ειναι Παυλάκη, η μήπως γουστάρεις να μάθει ο πεθερουλης σου με τι τσαχπινιά σου γλίστραγε το σαπούνι στα μπάνια και με τι χαρη εσκυβες και τοπιανες? Η θέλεις να συζητήσουμε την αίτησις που έκανες για μεταφορά στην πτερυξ του Πισινοτατου Παντελεήμων για ολίγην αλλαγην?


Σχολιάστε

