ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Egolpio.WordPress: Επιστημονική απόδειξιν Παρθενίας της Παρθένου Μαρίας!!!

Posted in προφητείες, Βίοι Αγίων, θαύματα by or2554 on 02/09/2008

Αν η παρθένος Μαρία δεν είναι Θεοτόκος, αν δηλαδή δεν ενώθηκε στα σπλάχνα της ο Θεός με τον άνθρωπο, δεν συντελέσθηκε η σωτηρία τού ανθρώπου, γιατί «το απρόσληπτov και αθεράπευτον». Αν ο άνθρωπος δεν προσλήφθηκε ολοκληρωτικά από τη θεία φύση τού Xριστoύ, αν δεν ενώθηκε με τον Θεό «ασυγχύτως και ατρέπτως» στο ένα πρόσωπο τού Xριστoύ, τότε ο Xριστός δεν έσωσε τον άνθρωπο.

Γι’ αυτό τον λόγο η Εκκλησία επιμένει στον όρο Θεοτόκος.

Η Ορθόδοξη Εκκλησία παραδέχεται ακόμη την Μαρία ως αειπάρθενο. Στο εβραϊκό κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρεται: «Διότι και εγώ εστάθην υιός τού πατρός μου, αγαπητός και μονογενής ενώπιον της μητρός μου» (Παροιμ. δ’ 3). Βέβαια εδώ δεν αναφέρεται ο Σολομών στον εαυτό του, γιατί ο ίδιος δεν ήταν μονογενής (Β’ Σαμ./Β’ Βασιλ. ια’ 27. ιβ’ 24).

Ο προφήτης Ησαΐας την ονομάζει «η παρθένος» (Ήσ. ι’ 14. Ματθ. α’ 23) και ο Ιεζεκιήλ «πύλη», πού ήταν και έμεινε κλειστή: «ουκ άνοιχθήσεται, και ούδείς μη διέλθει δι’ αυτής, ότι Κύριος ο Θεός Ισραήλ εισελεύσεται δι’ αυτής, και έσται κεκλεισμένη» (Ιεζ. μδ’ 1-3). Αυτό πού χρησιμοποιεί ο Xριστός το θέλει σε απoκλειστική του χρήση (πρβλ Μαρκ, ια’ 2. Ιω. ιθ’ 41).

Ο δίκαιος Ιωσήφ δόθηκε στην παρθένο Μαρία με σκοπό να την πρoστατεύει για να είναι «ανήρ αυτής» κατά νόμο και εκείνη να είναι «γυναίκα» του σύμφωνα με τον νόμο (Ματθ. α’ 19-20), όπως ακριβώς ο Ιωσήφ ήταν σύμφωνα με τον νόμο και «πατήρ» τού Ιησού (Λουκ. β’ 27.41. 48-49. Ιω. στ’ 42). Όχι όμως φυσικός πατέρας (Ματθ. α’ 18-20). Άλλωστε η παρθένος αναφέρεται ως «μνηστή» τού Ιωσήφ (Ματθ. α’ 18. Λουκ. α’ 27. β’ 5). Mάλιστα μετά τη γέννηση τού Xριστoύ ο Ιωσήφ δεν ονομάζεται πλέον «άνδρας» της Μαρίας (Ματθ. β’ 11-14. 19-21).

Όσοι αρνούνται την αειπαρθενία της Θεοτόκου επικαλούνται μερικά εδάφια της αγίας Γραφής, τα οποία όμως παρερμηνεύουν, δεν τα κατανοούν όπως τα ερμήνευσε η Εκκλησία (Α’ Τιμ. γ’ 15).
Το «δεν εγνώριζεν αυτήν, εωσού εγέννησε τον υιόν αυτής» (Ματθ. α’ 25) αναφέρεται σε ότι συνέβη πριν από τη γέννηση. Η αγία Γραφή θέλει εδώ να κατοχυρώσει την γέννηση τού Xριστoύ δια Πνεύματος Αγίου, χωρίς να ενδιαφέρεται καθόλου για το τι επακολούθησε μετά (πρβλ Ματθ. κη’ 20. Α’ Τιμ. δ’ 13).

Ιδού λοιπόν, διαβάσατε τας επιστημονικας αποδείξεις! Διαδόστε το παντού εις τα πέραταν της Οικουμένης, διότι αι αρετικοί καραδοκούν και βλάπτουν τα παιδιά μας! Μόνο εις ένα Εγκώλπιο.Γουορντπρεςς.κομ ημπορείτε να τα διαβάσετε τα τοιούτα!!! και ειδικώς εις την σελίδαν: http://egolpio.wordpress.com/2008/08/07/theitokos/#more-620

….

ΥΓ: Ο Αυνανισμός εις οιαδήποτε μορφήν είναι Αμαρτίαν!!!

Advertisements

4 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. micromouse said, on 02/09/2008 at 9:19 μμ

    Μου φαίνεται ότι έχεις μπλέξει τα μπούτια σου και μπερδεύεις την θρησκευτική πίστη (δοξασία) με την επιστήμη. Η πίστη (υπερβατικό) έχει την ιδία σχέση με την επιστήμη (ορθολογισμός) που έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο.

  2. micromouse said, on 02/09/2008 at 9:24 μμ

    Η δε θεολογία δεν είναι επιστήμη, βίωση του Θείου. Δεν εντρυφείς λίγο βαθύτερα στους Αθωνικούς γέροντες, μάλλον κάτι θα μάθεις περί Θεολογίας λαλίστατε

  3. donald ducκ said, on 02/09/2008 at 10:56 μμ

    Mickeymouse,
    παρακολουθώ εδώ και καιρό τα σχόλιά σας και έχω πεισθεί ότι είστε μία μεγάλη μετριότητα χωρίς τη στοιχειώδη αντίληψη.

    Δεν έχετε καταλάβει τίποτε.
    κρίμα.

  4. dinosma said, on 05/09/2008 at 12:43 πμ

    ο καιρός γαρ εν γεις


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: