ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Βησσαρίων: Δεν βρωμά, μοσχοβολά. Ο οίκος Διόρ το σκέφτεται!

Μην τα παραλέμε, δεν είναι αποκρουστικό το θέαμα του Ιερού σκηνώματος του Αγ. Βησσαρίων, και δεν καταλαβαίνω το δισταγμό των εκδρομέων που έπαψαν να έρχονται με τα πούλμαν. Μπορεί τα χέρια να φαίνονται κάπως περίεργα, αλλά εμείς οι πιστοί ΔΕΝ τα βλέπουμε αυτά, χώρια που έμαθα ότι 2 φορές την εβδομάδα τον ψεκάζουν με αντισηπτικό με ελκυστικότατο άρωμα …Μπράβο τους!

Πληροφορώ υπευθύνως τους προσκυνητές, ότι εάν (λέμε τώρα…) μία στο εκατομμύριο πάθουν κάτι, η επιστήμη έχει πια προχωρήσει και τέτοιες μολύνσεις τις προλαβαίνει. Οι επιστήμονες δε εκεί γύρω στη περιοχή του Βησσαρίωνος, είναι όλοι Ορθόδοξοι, άρα πιο αξιόπιστοι από κάτι «άλλους».

Μην ξεχνάμε ότι τα καλύτερα Γαλλικά αρώματα είναι φτιαγμένα από «εκκεντρικά» υλικά όπως π.χ. κόπρανα αλόγων, σπέρμα νέγρων, κάτουρο σαύρας του Νεπάλ, πορδή του Πτέρυξ του Σιάμ κλπ. κλπ. Κυκλοφορεί δε η φήμη ότι μεγάλοι γαλλικοί οίκοι ενδιαφέρονται να εκμεταλλευτούν την μυρουδιά του Αγίου ημών Βησσαρίωνος δια να παράγουν (όπως λένε) άρωμα υψίστης ποιότητος, αν ετούτο συμβεί, η παγκόσμια προβολή της ελληνορθοδοξίας θα μας κάμνει εθνικά υπερήφανους και θα ενισχύσει οικονομικώς την εκκλησία μας δια να συνεχίσει το θεάρεστον έργον της.

Για σκεφθείτε το…

……………….

ΥΓ: Μην Αυνανίζεστε είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!

………………

holy photograph Copyright_ Espresso.gr

10 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. coachp said, on 18/07/2008 at 9:56 μμ

    Αμάρτησα και ζητώ συγχώρεσην…
    Είμαι κοπρολάγνος και βρωμολάγνος. Ε, Βλέποντας τα χεράκια του Βησσαρίωνα αυνανίστηκα.
    Η δικαιολογία που έχω είναι κατα το ήμισι επιστημονική. Το μόνο όργανο που δεν μπορείς να ελέγξεις, είναι το μάτι. Η άλλη μισή δικαιολογία… Ορθόδοξε, εσύ έβαλες αυτή την ευλογημένη φωτογραφία. Πάει μισή-μισή η αμαρτία? Πληηηηζ! Αφού έχει κονέ.

  2. coachp said, on 18/07/2008 at 9:57 μμ

    έχεις κονέ, ήθελα να πω…

  3. Προσκυνήτρια said, on 18/07/2008 at 11:33 μμ

    Θεούλημ πόσο ωριαία μύριζ δεν λέγουτι, ούτε ι κοπριά της γελάδς μου ιέτσι όμορφα. Θάματα πολλά γεννήκανε, ο δεσπότς έβγαλε μπόλικο χρήμα κι ου γούμενς ιπίσης, αλλά ιεμένα που με πλερώνανε να κάνω τν άρρουστη που γιανε, μου χρωστάνι 5 μερουκάματα.

  4. Οδηγός πούλμαν said, on 18/07/2008 at 11:39 μμ

    Τρελλά λεφτά βγάλαμε με τις τρελλόγριες που κουβαλούσαμ στο μοναστήρι. Τώρα που βρωμοκοπά ο άγιος η κίνηση έπεσε. Κεσάτια. όσο πατσουλί και να του βάζουνε, δουλειά δεν γίνητε. Αν δεν σκαρώσεις κα να θαύμα λέω στον γούμενο, δεν γλέπω προκοπή.

  5. Aισθητικός said, on 19/07/2008 at 7:22 πμ

    Υπάρχει μια σειρά από κρέμες της Ντιόρ που φτιάγνει υπέροχα απαλά χέρια.
    Ντιόρ, πιό απαλό από την καρδιά ενός μαρουλιού.

  6. Είμαι Έλλην το καυχώμαι said, on 20/07/2008 at 4:03 μμ

    thomas,
    η Ορθοδοξία δεν είναι μόνο θρησκεία των Ελλήνων, είναι και του 26% των Αλβανών.
    Άσε λοιπόν τις προβοκάτσιες. Μην ταυτίζεις την Ελλάδα με την Ορθοδοξία. Ο Όμηρος έζησε 8 αιώνες πριν τον Χριστό.

  7. Zoχαδιακός said, on 21/07/2008 at 5:14 μμ

    Αιμοροϊδες θεραπεύει πάτερ μου ο άγιος;

  8. akamas said, on 21/07/2008 at 6:16 μμ

    Ζοχαδιακέ αν κρίνουμε από τον ιδιοκτήτη του ιστολογίου ο βρωμιάρης αυτός θεραπεύει πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν

  9. foufoutos said, on 21/07/2008 at 8:20 μμ

    Αν δεν τοποθετηθεί υπεύθυνα ο μητροπολίτης Ζωζώ ο γάμα, εγώ δεν πρόκειται να πάρω θέση. Χρειάζομαι έγκυρη θεολογική ερμηνεία πριν διαμορφώσω τις απόψεις μου! Λέτε να κάνει μπάνια ο μητροπολίτης μας?

  10. Mητροπολίτης Ζωζώ ο Γάμα said, on 22/07/2008 at 12:35 πμ

    Τεκνόν Φούφουτε,
    παραθερίζω τώ όντι δια λουτρά εις Μπάντεν-Μπάντεν. Η λουτρόπολις είναι πληκτική, αλλά ο ιατρός μου μου τα συνέστησεν δια τας αιμοροϊδας μου. Δεν βλέπω γιατρειά όμως, το ίδιο μου λέγει και ο 18ετής διάκονος συνοδός μου. Εσχάτη ελπίς μου ο Άγιος Βησσαρίων
    Ο των αιμοροϊδων θεραπευτής
    και των απίστων νικητής,
    Βησσαρίων λαμπρότατε
    των αστέρων απάντων,
    πρέσβευε υπέρ ημών.
    +Ζωζώ Γ΄.


Σχολιάστε

