ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Οδηγίες Χρήσεως κομποσχοινίου, Μέρος τελευταίον

Posted in προσευχές by or2554 on 20/05/2008

Πρέπει να έχωμεν Ολικήν Εικόναν, δια τούτο…
Διαβάστε το Μέρος 1ον και το Μέρος 2ον

Αν δεν έχεις πολλή ελεύθερη ώρα ταξιδεύοντας στο λεωφορείο ή οπουδήποτε βρίσκεσαι, αντι να κουβεντιάζεις με τον έναν η τον άλλον, κοίταξε το ρολόι σου, κλείσου στον εαυτό σου και λέγε την ευχή όπως είπαμε στο προηγούμενο μέρος 2ον.

Με την συνήθεια, την ασταμάτητη προσοχή και την αδιάλειπτη προσευχή γίνεσαι δύσκολος στόχος του πονηρού, του Σατανά! Μαζί με αυτά η καλλιέργεια της αγάπης, της ευσπλαχνίας, της πίστης, της συμπόνιας.

Στα κομποσχοίνια τώρα:

Του Χριστού λέμε: Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με.

Της Παναγίας λέμε: Υπεραγία Θεοτόκε σώσον με.

Του Αγίου της ημέρας λέμε: Άγιε …………….πρέσβευε υπέρ εμού.

Του Αγίου της ενορίας λέμε: Άγιε…………..πρέσβευε υπέρ εμού.

Του Αγίου της εβδομάδας λέμε: Άγιε…………πρέσβευε υπέρ εμού.

Σημείωση: Για τους Αγίους, του λεπτού και της ώρας δεν έχω ιδέα. Κάτι μου έχει ξεφύγει. Θα το μάθω. Μέχρι τότε Υπομονή αδελφοί μου.

Advertisements

5 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Παναγία η Τρελοκαμπέρω said, on 20/05/2008 at 9:20 πμ

    » Για τους Αγίους, του λεπτού και της ώρας δεν έχω ιδέα»

    Είσαι απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ! Συνέχισε την κατήχηση, Ορθόδοξε καντηλανάφτα-καβαλάρη. Δύο-τρια τέτοια αριστουργηματικά ποστ και το διαδίκτυο θα ξεχειλίσει από χριστιανική αγάπη προς εσέ!

    Διάπυρος εις τον Υιόν μου υπέρ εσού ευχέτις,

  2. Χρόνης από Αμπελόκηποι said, on 20/05/2008 at 1:11 μμ

    Ορθόδοξε τα κομποσχίνια να τα βάλεις κει που ξέρεις. Είμαι ο άντρας της κυρα Νίτσας που σου έγραψε στο ποστ της πιθικίνας από κάτο. Έχεις ξελογιάσει τη γυναίκα μου που ινε ελαφρομυαλη και που τη χάνης που τη βρίσκης σε σένα και στου Αμβρόσιου το σάτη μπαίνει προι βράδι με τον ανεπρόκοπο το γιόκα μας. Κάνε μου τη χάρι και σφάλιχτο το μαγαζί. Πάγενε στα Σούλμενα να ανάπεις τα κεργιά σου και παράτα μας ήσυχους. Ιδ αλιός σε σφάζο σα τραγί.

  3. Πρώην Ψυχοπαθής said, on 20/05/2008 at 1:19 μμ

    Αδελφοί μου,
    ο εικονιζόμενος ιερεύς-ψυχίατρος Πάτερ Καρπαθίου, είναι ιατρός θαυμάσιος και υπέροχος θαυματουργός και τέλειος. Τα οράματα που βλέπω δεν είναι σχιζοφρένεια αλλά από ουρανού, έχω θεραπεφτεί και το χρωστώ στον άγιο Καρπαθίου. Τιμά το ιατρικό σώμα με την παρουσία του.

  4. Ανώνυμος ιερέας said, on 20/05/2008 at 1:40 μμ

    Αγαπητό μου παιδί,
    παρακολουθώ εδώ και κάποιον καιρό την σελίδα σου. Μια καλή ενορίτισα με είπε Πάτερ μου ρίξτε μια ματιά, ο σύζυγος το παρακολουθεί και φοβούμαι μη τυχόν είναι κάτι πονηρόν. Εκ καθήκοντος ήλθον και έμεινα. Εν αρχή θεώρησα ότι είσαι κάποιος μασώνος ή άθεος όπου σπείρεις ζιζάνια εις τον αγρόν του Κυρίου. Μετ’ολίγας ημέρας, με είπεν ένας μητροπολίτης εκ των αρίστων ότι είσαι αφελές παιδάριον εν Κυρίω, ένας σαλός του Θεού, όπου με τρόπον αφελή, γραφικόν, παιδικόν προσεγγίζεις τον Πατέρα όλων μας και ακολουθείσαι από επισκέπτας όπου από μόνοι των δεν θα πορεύοντο την οδόν.
    Επομένως σε λέγω πως είσαι καλός λίαν, προσφέρεις εις την Εκκλησίαν διότι μαντρώνεις ψυχές που άλλως θα είχον χαθεί. Είσαι σταθμός ανεφοδιασμού. Αν ποτέ έλθεις εις την Μακεδονίαν μας, εδώ εις Βέροιαν, αναζήτησε με. Έχεις την ηλεκτρικήν μου διεύθυνσιν. ειδοποίησε με. Ελθέ . Αναμένω μετά της πρεσβυτέρας μου, τέκνα δεν έχομεν. Πρώτα ο Θεός. Η τράπεζα είναι εστρωμένη με τα καλά του Θεού.

  5. Τα said, on 09/06/2008 at 12:17 μμ

    Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει… δεν θα του αρέσει.
    …………..
    Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του … Μωϋσή!

    Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)

    Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?

    A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.

    As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), «…this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board…took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated….at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness…»

    The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, «…represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression…» By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, «…the diagnosis…has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept…»
    However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of «Sexual Disorder Not Otherwise Specified» for someone with «…persistent and marked distress about sexual orientation».
    For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it’s fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).

    Other Resources:
    • More Sexual Issues Information
    May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: