ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Αίσχος! (x…2)

Posted in ηθος, κοινωνία by or2554 on 10/01/2008

aisxos1.jpg

aisxos2.jpg

Αίσχος, συνάνθρωποι!

Νομίζω ότι ακόμη και αυτοί που συνεχώς λοιδορούν και βρίζουν στα σχόλια του ιερού μου βλογ, θα το καταδικάσουν, δεν μπορεί.

Διαβάστε τι γράφει η σεβάσμια και δημοκρατική εφημερίς «Ελεύθερη Ώρα»:

Την ώρα που ο Αρχιεπίσκοπος ανεβαίνει με πίστη και θάρρος τον προσωπικό του Γολγοθά, στο κέντρο της Αθήνας, έκαναν την εμφάνιση τους αφίσες με υβριστικό περιεχόμενο κατά του Αρχιεπισκόπου που «ευχαριστούν» την ασθένεια για το ότι αυτή… έπληξε τον κ. Χριστόδουλο!!! Η αφίσα φέρει την υπογραφή «προδότες εθνικής συνείδησης και αυτόνομοι», αλλά πρόκειται περί… ασυνειδήτων, που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο στις ψυχές τους. Εν τω μεταξύ, κρίσιμη αλλά σταθερή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, ο οποίος τα τελευταία 24ωρα, σύμφωνα με στενούς συνεργάτες του δείχνει να αισθάνεται εντονότερους πόνους, βυθιότητα και κατάπτωση.

7 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. micromouse said, on 10/01/2008 at 1:50 μμ

    Είναι ντροπή η αρρώστια να γίνεται χλεύη

  2. micromouse said, on 10/01/2008 at 1:54 μμ

    Την Ελεύθερη Ώρα όμως τι την ήθελες δημοκρατικότατε αδελφέ

  3. Σέρφερ said, on 10/01/2008 at 4:35 μμ

    Χριστιανέ Ορθόδοξε,
    μιά φίλη που είναι της Εκκλησίας μου έδωσε τη διεύθυνσή σου. Μου είπε πως δεν μπορεί να καταλάβει αν είσαι πιστός ή κοροιδεύεις. Εμένα που δεν πρόλαβα ακόμη να σε μελετήσω καλά μου φαίνεσαι πολύ φανατικός. Διαφωνώ και εγώ όπως και ο παραπάνω που λες την εφημερίδα αυτή σεβάσμια και δημοκρατική. Σε ένα μπλογκ άθεων Το Ροιδη εμονές που θα φρικάρεις αν το βρεις, διάβασα πως ο εκδότης της έχει καταδικαστεί. Δεν είναι γνωστή εφημερίδα πάντως, δεν την έχω δει ποτέ. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος δεν μου ήταν συμπαθής αλλά δεν το βρίσκω σωστό να χαίρονται που είναι άρρωστος, ότι και να έκανε δεν παύει να είναι άνθρωπος.

  4. Μητροπολίτης Ζωζώ ο Γ said, on 10/01/2008 at 5:06 μμ

    Τεκνόν Ορθόδοξε. Αντί απαντήσεως εις τους αηδιαστικούς υβριστές, αντιγράφω πρόχειρα από το press gr ένα σχόλιον που με εκφράζει τελείως, με μερικές δικές μου παραλλαγές.
    Η αφίσσα δεν μπορεί να αγγίξει τον Μακαριώτατον που τώρα είναι πανευτυχής. Ετοιμάζεται να συναντήσει τον Θεό. Άθεοι Σατανισταί ο σωστός Χριστιανός επιζητά τον θάνατο για τον Παράδεισο. Ο Αρχιεπίσκοπος υπήρξε Άγιος και θα πάει στην αγκάλη του Αβραάμ όταν εσείς θα ψήνεστε στην σούβλα. Ίσως του λείψουν μόνο τα τέκνα του Θεόκλητος και Κουλουσούσας και οι διακοπές στο Τέσσερες Εποχές του Παρισίου. Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Άθλιοι αθεϊσταί υπάγετε στην Κόλασιν να σας καταπιεί το θηρίο του Μάξιμου.
    Συγχαίρω και Προσυπογράφω
    Ζωζώ ο Γ΄

  5. sofistis said, on 10/01/2008 at 6:45 μμ

    Πάτερ μου σχώραμε.. Εχεις τον πόνο σου και σύ αλλά ήθελα να σε ενημερώσω ότι ανακάλυψα ποιός έδωσε το DVD.. Ο Πρετεντέρης! Θέμου σχώραμε αλλά άμα νομίζεις ότι κάνω πλάκα δες το μπλόγκ μου..

  6. magicrobot said, on 10/01/2008 at 7:11 μμ

    κακώς,επρεπε να διαβαζαν αυτα τα παιδια κ να αδιαφορούσαν τωρα που θα πεθάνει..
    Οπως αυτος αδιαφορουσε με τον θανατο των συμπατριωτών μας την περίοδο της χούντας..
    Ετσι κ εγω,θα διαβάζω αυριο-μεθάυριο που θα ανακοινωθεί το μοιραίο..

  7. Φακιδομύτη said, on 17/01/2008 at 10:21 πμ

    Είναι άρρωστος ο Χριστόδουλος ; Δεν το ήξερα, διάβαζα για τις εξετάσεις !


Σχολιάστε

