ο Χριστιανός Ορθόδοξος

Ή ΜΟΝΟ ΧΡΙΣΤΟ Ή ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΟΛΟ…ας διαλέξουμε!

Posted in διδαχές by or2554 on 25/09/2007

Δηλαδή μας αρέσει και η Εκκλησία και η κοσμική ζωή (κέντρα διασκέδασης, σινεμά, χοροί και κοσμικά τραγούδια κ.α); Μακριά από όλα αυτά! Δεν μπορεί να συνδέσουμε Την Εν Χριστώ Ζωή με την κοσμική ζωή….είναι σαν να λέμε και λίγο Χριστό και λίγο διάβολο στη ζωή μας…ε αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αδελφοί μου! Ή ΜΟΝΟ ΧΡΙΣΤΟ Ή ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΟΛΟ…ας διαλέξουμε!!

Advertisements

23 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. πρεζα tv said, on 25/09/2007 at 12:02 μμ

    Μα και ο Χριστοδουλος οταν ηταν καλα,εκανε κοσμικη ζωη…Τι ειναι αυτα που λες;;;;

  2. Pan said, on 25/09/2007 at 12:16 μμ

    Πάνα

  3. idimon said, on 25/09/2007 at 12:47 μμ

    Πατερ, δε νομιζεται οτι οι εν χριcτο αδελφοι βραζιλιανοι μπαλαδοροι οταν επικαλουνται τον θεο στους πανυγιρισμους τους, μετα την επιτευξη ενος τερματος, διαπραττουν ασεβης χειρονομια προς τα θεια? Επισης θελω να ρωτησω κατι. Ειναι αμαρτια αν πανυγηρισω γκολ του Λουα Λουα που ειναι μουσουλμανος?

  4. penguin_witch said, on 25/09/2007 at 1:13 μμ

    Πατατούλες γιαχνί μπορώ να πάρω;

    +ηχριcτοcηπατατεcγιαχνι+

  5. Νεωκόρος Μακρυχέρης said, on 25/09/2007 at 2:12 μμ

    Όλα για τον Χριστό και για την Εκκλησία του. Χριστιανοί γεμίστε τα παγκάρια των Εκκλησιών. Οι ανάγκες της Εκκλησίας στον πόλεμο κατά του Σατανά πολλές. Ο Σεβασμιώτατος επίσκοπός μας έχει να ταϊσει στρατιές από αναξιοπαθούντες ναύτες, φαντάρους και Αλβανούς. Το παγκάρι δεν φτάνει γιατί ο επίσκοπος πρέπει να συντηρεί και γκαρσονιέρες όπου στεγάζονται άστεγοι νέοι. Τι να περισσέψει για μένα; Βοηθάτε αδέλφια, έχω τρεις κόρες παρθένες (από τα αυτιά) να παντρέψω.

  6. makis said, on 25/09/2007 at 2:39 μμ

    idimon,
    ποιοι Βραζιλιάνοι φίλε μου, το έμαθαν και οι Έλληνες πλέον και, αφού δείξουν τον θεό ότι αυτός έβαλε το γκολ, μετά εξηγούν ότι ο θεός τους βοήθησε και, φυσικά, εγλατέλειψε τους αντιπάλους. Κάτι σαν τον Αρη και την Αθηνά που έπαιζαν, ο μεν με τους Τρώες, η δε με τους Αχαιούς. Και εννοείται, άλλο υπονοεί το σύνθημα » πιος, ποιος, ποιος, ο Ντέμης ο θεός», γιατί πρόκειται περί του θεού αυτοπροσώπως, του Ντέμη λέμε.

    Αλλη μια απόδειξη ότι στον χριστιανισμό διασώζεται αμιγώς το δωδεκάθεο, γι’ αυτό προτείνω ενοποίηση των δύο θρησκειών. Ο θεός ταυτίζεται πλέον με τον Δία και ο Χριστός με τον Ηρακλή, όλοι οι άλλοι είναι άγιοι α’ και β’ τάξης… Εγώ τα έχω κάνει πλακάκια με τον άγιο Διόνυσο -μεγάλη η χάρη του- αυτόν με τα κληματόφυλλα στο κεφάλι και τη ρετσίνα στο ποτήρι.

    Και το ταμείο να μειώσει τις εισπράξεις, αρκετά κατακλέψατε τις γριούλες και τους αφελείς με πτώματα που δεν λιώνουν και εικόνες που κλαίνε.

  7. pølsemannen said, on 25/09/2007 at 2:57 μμ

    Συμφωνώ και +επαυξάνω+

    Η ηγεσία της Εκκλησίας ημών, δίνει τον +Τόνον+!

  8. tsopanis said, on 25/09/2007 at 4:05 μμ

    +εγω εχω αποφασίσει Πάτερ μου…+
    Μία «διάβολο» στη σχάρα λεμονάτο και δυο καραφακια ούζο…
    Α, που σε, πιάσε και μία KAISER παγωμένη για την miss tsopanis, η οποία παρεπιπτόντως κυκλοφορεί με φούστα άνωθεν του γονάτου… (η αρματωλή 😛

    Καλησπέρα σας 😉

  9. knighttemplargr said, on 25/09/2007 at 6:52 μμ

    Και πάλι είσαι πολύ λάθος. Και αυτή τη στιγμή, κάνεις ζημιά στην Εκκλησία. Για την ακρίβεια, αυτό είναι ένα τέχνασμα που χρησιμοποιούν οι Σατανιστές εξουσιαστές εδώ και κάποια χρόνια. Προσπαθούν να περάσουν την εντύπωση, πως η Εκκλησία και ο Χριστός δεν επιτρέπουν τις χαρές της ζωής, όπως τη διασκέδαση και τον έρωτα. Κι έτσι τους κάνουν να νιώθουν μια φυσική απέχθεια.

    Ο ΙΔΙΟΣ ο ΧΡΙΣΤΟΣ, είχε και κοσμική ζωή, χωρίς να αμαρτάνει βέβαια. Στο Ευαγγέλιο αναφέρεται ξεκάθαρα πως συνέτρωγε με τελώνες και αμαρτωλούς, και μάλιστα τον κατηγορούσαν για αυτό. Ο Χριστός το έκανε για να μας δείξει ανάμεσα στα άλλα, πως η κοσμική ζωή δε κάνει αμαρτωλό τον άνθρωπο, αλλά οι πονηρές σκέψεις.

    Συμφωνώ πως η σημερινή κοσμική ζωή, έχει ξεφύγει μακρυά απο την ευπρέπεια που έπρεπε να έχει. Αλλά δεν απαγορεύεται, ούτε πρέπει κάθε Χριστιανός για να σωθεί, να γίνει καλόγερος. Αλήθεια εσύ που τα γράφεις όλα αυτά, είσαι μοναχός;

    Γιατί κάνεις την αμαρτία των Φαρισαίων, που βάζανε μεγάλα βάρη στους πιστούς που οι ίδιοι ούτε με το δάκτυλο δε θέλανε να σηκώσουν;

    Με αυτά και με αυτά, ο κόσμος φεύγει απο την Εκκλησία, γιατί οι περισσότεροι διδάσκαλοι της πίστης, έχουν ξεχάσει την συμπόνια και την κατανόηση…

  10. K. Κουσουράτος. said, on 25/09/2007 at 7:50 μμ

    Αγαπητέ Ιππότα του Ναού,

    είσθε ταυτοχρόνως σωστός και λάθος.

    Ο Χριστός, ως ορθώς επισημάνατε, συνέτρωγε με τελώνες και πόρνας. Αλλά συνέτρωγε για να δώσει εις τους αμαρτωλούς αυτούς την ευκαιρίαν να σώσουν την ψυχήν τους, διότι γνώριζε πως αυτοι έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη.

    Σας ερωτώ τώρα, εξ απεναντίας: διατί ο κόσμος πηγαίνει εις τα κέντρα διασκεδάσεως, τα «κλαμπς» και τα «μπαρς»; Για να νουθετήσει τους συνανθρώπους του; Για να τους μιλήσει για το Λόγο του Κυρίου; Για να τους δώσει μια ευκαιρία να σώσουν την ψυχή τους;

    Όχι, πηγαίνει στα εν λόγω μέρη για να ακούσει αμαρτωλά τραγούδια που ακόμα και από μεγάλου καλλιτέχνες έχουν χαρακτηρισθεί – ορθώς – «του υπογαστρίου», και για να κάνει αμαρτήματα, όπως «να πάρει μάτι» (ηδονοβλεψία) το «μωρό» (ανήλικο, μα δεν έχουν γονείς; ) που επιδεικνύει άσεμνα το σώμα του. Και, κυρίως, για να κυλιστούν στα αμαρτήματα της πορνείας και της μοιχείας.

    Και την επόμενη ημέρα, αμελούν να εκκλησιαστούν. Ειλικρινά, θα πρέπει κάποτε να εφαρμοστεί το Πηδάλιον, το οποίο προβλέπει αφορισμό όσων δεν εκκλησιάζονται για τρεις συνεχόμενες φορές, ίσως όχι τόσο αυστηρά, αλλά κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους! Δεν ομιλώ φυσικά για αποπομπή των απολολότων προβάτων, αλλά για εκπομπή «σήματος κινδύνου» από την εκκλησία για τα απολολότα πρόβατα αυτά. Υπο την απειλή του αφορισμού, χιλιάδες θα επανέρχονταν!

    Ναι, ας πηγαίνουν οι πιστοί ορθόδοξοι στα κέντρα, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση πως θα φροντίσουν για τις ψυχές των συνανθρώπων τους!

  11. knighttemplargr said, on 25/09/2007 at 8:08 μμ

    Νομίζω πως είπα πως σήμερα έχει ξεπεράσει τα όρια η διασκέδαση, γνωρίζω πολύ καλά γιατί βγαίνουν οι περισσότεροι σήμερα. Αλλά το να απορρίπτουμε ΕΝΤΕΛΩΣ τη κοσμική ζωή, μόνο καλό δε κάνει.

    Επίσης είμαι κατά των αφορισμών. Όποιος θέλει να πηγαίνει στην Εκκλησία, ας το κάνει, αλλιώς ο Θεός ας τον κρίνει. Γνωρίζετε πολύ καλά πως αν θέλαμε να είμασταν αυστηροί, θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από τους ιεράρχες πρώτα να αφορίζουμε…

    Θέλετε και παράδειγμα; Να σας πω μερικά:

    Το Μητροπολίτη Ζακύνθου, ο οποίος εκτός απο πρώτη μούρη στα κανάλια για να αυξάνει τη ματαιοδοξία του, είναι και αντίχριστος, αφού πριν χρόνια είχε δώσει συνέντευξη στο Painthouse, και δήλωσε υπέρ των προγαμιαίων σχέσεων. Τα εντελώς αντίθετα απο όσα λέει η Γραφή δηλαδή. Επίσης το Painthouse, είναι ένα πορνοπεριοδικό, στη μία σελίδα είχε αυτόν και στις άλλες γυμνές «καλλονές». Για να μη ξεχάσω τα σχόλια περί «φιλιππινέζας» που είχε κάνει σχετικά πρόσφατα εις βάρος του Αρχιεπισκόπου.

    Και μια και είπα για τον Αρχιεπίσκοπο, γιατί δεν τον τιμώρησε; Γιατί δεν τιμώρησε το Μητροπολίτη Αττικής, που όταν είχαν γίνει τα σκάνδαλα με τον Βαβύλη και βρέθηκε με 1 δις στην τράπεζα, έκανε δήλωση και είπε πως είναι «για τα γεράματα». Τι δουλειά είχε μοναχός-Μητροπολίτης με 1 δις, και που τα βρήκε και τα μάζεψε; Εγώ μόνο και μόνο που τον είδα στις κάμερες να λέει πως τα είχε για τα γεράματα, θα τον ξύριζα επί τόπου και θα του ‘κοβα και το λαρύγγι μαζί με τα γέννια…

    Πρώτα να αφορίσουμε τους «ιεράρχες» που δε κάνουν καλά τη δουλειά τους και σκορπίζουν τα πρόβατα του Χριστού, και μετά να προχωρίσουμε στους λαϊκούς…

  12. K. Κουσουράτος. said, on 25/09/2007 at 8:21 μμ

    @Ιππότα του ναού,

    σαφώς έχετε δίκιο να λέτε τόσο σκληρά λόγια για τους συγκεκριμένους ιεράρχες, αλλά και πολλούς άλλους.

    Αλλά νομίζω πως παρεξηγήσατε τα όσα είπα περί αφορισμών – με το δίκιο σας. Δεν ήθελα να υποννοήσω μαζικούς αφορισμούς. Αλλά σκεφτείτε το αλλιώς:αν αφοριστούν κάποιες κραυγαλέες περιπτώσεις αμαρτωλών, αυτό δε θα σημάνει συναγερμό σε όσους έχουν αφήσει την Πίστη μέσα τους να κοιμηθεί; Δε θα τους θορυβήσει, ώστε να πάψουν να την αμελούν; Από την άλλη, όσοι τυχόν αφοριστούν, δε θα έχουν την ευκαιρία να ξαναέρθουν στην εκκλησία; Στην πραγματικότητα, ο αφορισμός δίνει και στον αφορισμένο την ευκαιρία να επανεκτιμήσει τις πράξεις του και, εφ’ όσον το επιθυμεί, να ξαναπλησιάσει το Χριστό, με ειλικρινή μετάνοια. Αλλά ακόμα κι αν δε γινόταν αυτό, τι είνι καλύτερο; Να χάσουμε 1,000 αφορισμένους και να κερδίσουμε εκατομμύρια ορθοδόξων που θα αφυπνίσουν την Πίστη τους; Ή να τους αφήνουμε να χάνονται;

    Κληρικός μπορεί να μην είμαι, αλλά νοιώθω ευθύνη για τους πλανημένους αδελφούς μου.

    Συμφωνώ μαζί σας για όσα γράψατε για τους κληρικούς. Χρειαζόμαστε επιτέλους ιεράρχες που να μάχονται πραγματικά για το Χριστό. Πρέπει να γίνει μια ριζική αλλαγή επιτέλους!

    Με αγάπη.

  13. knighttemplargr said, on 25/09/2007 at 8:43 μμ

    Η άποψή μου είναι πως οι κραυγαλέες περιπτώσεις αμαρτωλών, δεν πρόκειται να νοιαστούν καθόλου, ακόμα κι αν αφοριστούν. Όταν έχεις το Σατανά μέσα σου, δε σε νοιάζει τι λέει η Εκκλησία, δε δίνεις βάση. Ίσα ίσα που θα το δουν ως ευκαιρία για να μιλήσουν για σκοταδισμό και ιερά εξέταση. Τους ξέρω και τους ξέρετε.

    Οι άνθρωποι μόνο αν δουν το καλό παράδειγμα, θα ξυπνήσουν. Και το καλό παράδειγμα είμαστε εμείς, οι Χριστιανοί. Ο Χριστός είχε πει, πως εμείς είμαστε το αλάτι της Γης, δηλαδή εμείς προλαμβάνουμε την ηθική σαπίλα και δίνουμε «γεύση» στον κόσμο. Είχε προειδοποιήσει να μη χάσουμε την «αρμύρα» μας, πράγμα που κάναμε. Είχε πει πως είμαστε σαν πόλεις χτισμένες σε βουνό, όλοι μας βλέπουν και μας κρίνουν. Για αυτό πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι γιατί είμαστε πρέσβεις του Χριστού πάνω στη Γη. Ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος, και όταν βλέπει αυτούς τους πρέσβεις να είναι υποκριτές, φεύγει απο την εκκλησία.

    Με τον φόβο δε πρόκειται να κερδίσουμε κανέναν. Ίσα ίσα που θα τους παραδώσουμε καλύτερα στο Σατανά. Αυτό θέλει κι εκείνος, να αμαυρώνει την εικόνα της Εκκλησίας και του Χριστιανισμού βρίσκοντας αφορμή σε ηλίθιες αποφάσεις και πράξεις των Χριστιανών.

    Αντί να φοβίζουμε λοιπόν και να απειλούμε, ή να «αφορίζουμε παραδειγματικά» όπως προτείνετε, προτιμότερο είναι πρώτα απο όλα να κοιτάξουμε ο κάθε ένας τον εαυτό του, και να φροντίσουμε να είμαστε καθαροί μέσα και έξω, δηλαδή και στη ψυχή αλλά και στην εικόνα που δείχνουμε προς τα έξω. Έπειτα πρέπει να πλησιάσουμε το κόσμο, και να του διδάξουμε το Χριστό απο την αρχή. Πρέπει να θυσιάζουμε τη καλοπέρασή μας, για να κερδίζουμε ψυχές. Και πρώτη πρώτη η Εκκλησία, που δίνει την εντύπωση προς τα έξω πως είναι πουλημένη. Πρέπει οι ιερείς να πάψουν να είναι ματαιόδοξοι, και να γίνουν όπως οι απόστολοι, που δίνανε και τη ζωή τους για το ευαγγέλιο και τους πιστούς. Και να μη ζητάνε ανέσεις.

    Είναι μεγάλη γενικά αυτή η συζήτηση, αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω οι αφορισμοί μόνο καλό δε θα κάνουν.

  14. pater paisios said, on 25/09/2007 at 10:31 μμ

    Η διασκέδαση είναι αμαρτία. Ο καλός χριστιανός πρέπει να είναι κατηφής μια και η οργή του Κυρίου κρέμεται ως σπάθη πάνω από την κεφαλή του.

    Εμείς οι άνθρωποι σαν τα ζώα θέλουμε να παίξουμε να επικοινωνήσουμε να γαμήσουμε, αλλά οφείλουμε να καθυποτάξουμε το πειρασμό, το σατανά της διασκέδασης. Ο άνθρωπος όταν γελά ομοιάζει με το ζώο. Και μην ξεχνάτε, ο Χριστός ποτέ δεν αναφέρετε να γέλασε.

  15. makis said, on 25/09/2007 at 10:32 μμ

    Εγώ πειράζει να είμαι με τον διάβολο αν φοράει μίνι πάνω από το γόνατο και κάνει μπάνιο ξώβυζο? Για να ξέρω ρωτάω…

  16. makis said, on 25/09/2007 at 10:33 μμ

    ο Χριστός ποτέ δεν αναφέρετε να γέλασε.
    pater paisios

    χμμμ, δεν αναφέρεται να έκανε κι άλλα πράγματα, στην τουαλέτα π.χ., αλλά πιστεύω ότι πήγαινε καθημερινά εκεί, έτσι??

  17. knighttemplargr said, on 25/09/2007 at 10:47 μμ

    Ρε βλάσφημοι, ιερό και όσιο δεν έχετε; Πλάκα δε μπορείτε να κάνετε με το Θεό, θα έρθει η ώρα που θα το πληρώσετε ακριβά!

  18. Ηρέμησε, φίλε μου Ναίτη. Είδες κανέναν να κάνει πλάκα με το Βαφομέθ;

  19. knighttemplargr said, on 25/09/2007 at 11:07 μμ

    Δεν είμαι Ναΐτης

  20. jim_hellas said, on 25/09/2007 at 11:18 μμ

    Συμφωνώ με Πρέζα… Και ο Χριστόδουλος κοσμική ζωή έκανε 🙂

    Ας μη ξεχνάμε αγαπητέ συνblogger ότι η Εκκλησία είναι αυτή που γουστάρει να εμπλέκεται στα κοσμικά και όχι το αντίθετο. Η Εκκλησία θέλει να έχει λόγο σε κάθε τι κοσμικό: εξουσία, ιστορία, εξωτερική πολιτική, οικονομία κτλ 🙂

    ΜΑΚΑΡΙ κάποτε να εισακουστείτε και ΠΡΑΓΜΑΤΙ η επίσημη Εκκλησία (ο «Θεός») να διαχωριστεί από κάθε τι κοσμτικό (ο «διάβολος») και να μας αφήσει ήσυχους. Ξανασκέψου το όμως… Το θέλεις πραγματικά αυτό; Αν ναι, σκέψου γιατί η Εκκλησία δεν το θέλει. Μήπως εν τέλει δεν είναι και τόσο «θεϊκή», όσο νομίζεις;

  21. ο Αναμοχλευτής said, on 26/09/2007 at 7:10 πμ

    Αγαπητέ αδελφέ Ορθόδοξε, θα σου απαντήσω με τα λόγια του Ιερού Βιβλίου.

    «και τούτο ποιείν, και τ’ άλλο μη αφιέναι»

    σύμφωνα βέβαια με την επιταγή:

    «Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου». Ματθ. 6,3

    Καταλαβαίνεις ότι τόσο η σύγχρονη ζωή όσο και τα δίδαγματα του ευαγγελίου μας προσφέρουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε εκείνο το δώρο που έκανε ο θεός τον άνθρωπο, δηλαδή την ελεύθερη βούληση και τη λήψη πρωτοβουλίας κατά τις περιστάσεις.

    Για παράδειγμα: Οι χριστιανοί πατέρες καταφέρονται τα τελευταία χρόνια κατά της μεταμόσχευσης μελών και οργάνων, με διάφορα επιχειρήματα στηριζόμενα ως επί το πλείστον στην αναγνώριση και ανασύνθεση του σώματος του αναστημένου ανθρώπου κατά την Δευτέρα Παρουσία. Όμως η οδυνηρή πραγματικότητα της ασθενείας του Προκαθημένου αποφασίζει στην πράξη διαφορετικά από την δογματική ανάλυση των «θείων επιταγών».

  22. K. Κουσουράτος. said, on 26/09/2007 at 11:43 πμ

    Ιππότα του ναού,

    με ξαφνιάζετε με τη στάση σας ως προς τον αφορισμό. Πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο υπάρχει στην Ιερά Παράδοση κι η Εκκλησία το έχει χρησιμοποιήσει για αιώνες. Για ποιο λόγο δηλαδή θα πρέπει να εγκαταλείψουμε το εργαλείο αυτό; Η Εκκλησία είχε άδικο που τον καθιέρωσε και τον χρησιμοποιούσε όλον αυτόν τον καιρό; Προφανώς όχι. Και για ποιο λόγο να τον καταργήσουμε; Για να μην παρεξηγήσουν την εκκλησία εκείνοι που ούτως ή άλλως είναι εκτός της;

    Εξ άλλου, σκεφτείτε το: δεν είναι ο αφορισμός μια πράξη Aγάπης; Και για τον αμαρτωλό, ούτως ώστε να συνειδητοποιήσει την αποστασία του, αλλά και για την προφύλαξη των πιστών. Μήπως ο Χριστός τη στιγμή που εξέδιωχνε τους εμπόρους από τον Ναό, δεν τους αγαπούσε; Φυσικά και τους αγαπούσε, απλώς η κατάσταση που βρήκε επέβαλε αυτήν την αντίδραση από μέρους Του. Τι θα πούμε, πως ήταν ο Χριστός βίαιος; Είναι ποτέ δυνατόν;

    Δεν πρέπει να πέφτουμε στην παγίδα να χάνουμε τη μαχητικότητά μας επειδή θα παρεξηγηθούν μερικοί που πολλές φορές, θέλουν να κάνουν ζημιά στην Εκκλησία. Κι ας σταθούμε σε αυτό που πρεσβεύει η Εκκλησία μας: ο αφορισμός είναι ένα μέτρο ακραίο μεν, απαραίτητο δε σε ορισμένες περιστάσεις, αλλά σε καμμία περίπτωση πράξη βίας.

    Φυσικά συμφωνούμε για την προσωπική προσπάθεια Αγάπης για την οποία μιλάτε. Όμως το ένα δεν αποκλείει το άλλο.

  23. bisher said, on 02/10/2007 at 7:52 πμ

    εδω κανετε λαθος βασικο
    βεβαια αν ζεις με τον θεο σου ενταξι
    αλλα αστους αλλους να ζουν..ειναι βασικο..ο θεος ζει εδω πιο κοδα σαυτους που δεν φανταζεστε
    ο δαιβολος..ειναι βοηθος


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: